![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Een kilo gemengd gehakt kost al meer als 4 euro
![]() Ik kook voor 4 he.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De smaak is afgrijselijk, de geur repugnant, het uitzicht is goor, niet voor menselijke consumptie vatbaar. Af te voeren naar Rendac om daar te laten vernietigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() 't Was geen hutsenpot, ik vond geen soepvlees in de Lidl en ik had geen goesting om een kilometer verder te gaan naar de Delhaize.
Het was een stoofpotje met promovlees. toch rond de €5. Ik ben aan het brainstormen hoe je energiezuinig kan koken. Dat niet alleen, maar ook ecologisch in relatie met de natuur. Ik blijf bij het seizoen en volg de promoties. Verpakking kost ook geld, plus afvalzakken zijn niet goedkoop. Ik zou daar eens over moeten brainstormen. Misschien is dat wel een boek waard, cheapskate life. Maar ben nu aan een ander boek begonnen. Eerste maand bezinnen, tweede maand the real deal. Ik heb al meer dan 18 pagina's en ben maar 3 dagen bezig. Heb het niet eens serieus genomen, maar in maand 2 moet ik een nieuw ritueel geadopteerd hebben en ga ik naar fase 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren pizza gemaakt. Heb eens opgezocht hoe goedkoop je dat kan maken:
4man: Bloem 500g Tomaat 500g Kaas 500g Verse bakkersgist Totaal 3,71 Euro per man: 0,93 Euro/pizza Je kan er natuurlijk vanalle beleg bij opdoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enkel van pindasaus ben ik niet echt fan. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 4 oktober 2016 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik het woord pindasaus lees begin ik spontaan te braken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Vandaag ongeveer €1 uitgeven.
Ik ga ergens gaan eten ![]() Dus ja muesli en 's middags een eitje, wat kost dat nu? 's Avonds energydrankskes van 40 cent en ik zou misschien net iets meer dan een euro uitgegeven hebben vandaag. Pas mal he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kostprijs voor vandaag tussen de 20 en de dertig Eurokes denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() De Lunch Garden? Dan maak je het toch beter allemaal zelf Hoomer.
Als ik naar de Lucnh Garden ga is het voor mosselen, maar ik maak ze zelf beter dus had daar eigenlijk spijt van. Amai 30 euro ![]() Man ik zit al weken te geilen op zo'n stuk vlees. Maar ik kan het niet bekostigen....Enfin kan dat wel maar zou dan de dagen erna ravioli moeten eten om op budget te blijven en dat lust ik niet zo graag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() De ontbijtjes in de Lunch Garden zijn heel lekker en goedkoop, een ontbijt in een taverne kost al gauw 17 Eurokes. Een tussenrib moet ge gaan eten met uw lief. En 30 Eurokes per dag is een minimum Hier wordt dagelijks voor een 50 euro naar de winkel gegaan hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() IDD niet te vreten man! Ik heb me laten misleiden door "all you can eat"
Maar ik heb het op één portie gehouden. Ik ken die tijden. Toen ik verantwoordelijke was en veel uren draaide at ik dagelijks verse tonijn en zalm en veel zeevruchten. Ik had soms een rekening van 80 euro voor 1 dag eten en snoep, maar dat deed mij niet pijn. Nu is 50 euro een week eten man, en meer zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Ja idd. Daar ben ik goed uit mijn doppen beginnen kijken.
Ik ben van anti age overgestapt naar die van de Lidl. Van Nivea naar Cien. Maar die is eigenlijk nog goed en moest ik er terug beter voor staan blijf ik toch bij die van Cien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Idd. Ik ben daar intensief mee bezig. Ook maskers met voeding voor de huid etc.
Vandaag maar 1 siggie gerookt. Is te merken zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Nee maar als ik maar 50 Eurokes te besteden had per week, was dat toch het eerste dat ik niet zou kopen, je weet water en zeep helpt ook hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ja maar ik krijg lachrimpels. Beter vroeg beginnen smeren dan laat.
Ja ik wou eerst minderen maar dat lukt ni zo goe Ik sta nu voor een tweestrijd. Sigaretten halen of iets lekkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |