Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2016, 02:45   #41
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Waar ik een hekel aan heb: naast het urinoir pissen. Waarvan ik helemaal over de rooie ga: meestal oude mannen die in het toilet rechtstaand urineren en daarbij de bril en alles errond besproeien. De meeste mensen hebben geen greintje respect voor anderen.

Enige bedenking die ik kan maken bij naast het urinoir urineren: over het ontwerp van sommige urinoirs is niet echt goed nagedacht.
De meeste mensen hebben geen greintje respect voor anderen.
zoals Vlaams Nationalisten?

of ala Marie Daenen? geen Respect voor Walen maar daar profitieren gaan van ons Sociale Zekerheid

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 2 november 2016 om 02:49.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:03   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Waar ik een hekel aan heb: naast het urinoir pissen. Waarvan ik helemaal over de rooie ga: meestal oude mannen die in het toilet rechtstaand urineren en daarbij de bril en alles errond besproeien. De meeste mensen hebben geen greintje respect voor anderen.

Enige bedenking die ik kan maken bij naast het urinoir urineren: over het ontwerp van sommige urinoirs is niet echt goed nagedacht.
Twee jaar terug in Italie in toiletten langs de autostrade opgemerkt:

toiletbrillen die dank zij een veer en dank zijn wat tegengewicht door verder naar achter lopende uitsteeksels van de bril, rechtop blijven staan en vanzelf rechtop veren als je recht gaat staan.

Ik vond dat zo goed gevonden dat ik er een foto van wou nemen, maar de toiletdame merkte dat op, kwam afgestormd en dreigde te slaan met haar aftrekker (wat is in een woord ?) omdat ze dacht dat ik iets onheus van plan was.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:04   #43
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

toiletbrillen die dank zij een veer en dank zijn wat tegengewicht door verder naar achter lopende uitsteeksels van de bril, rechtop blijven staan en vanzelf rechtop veren als je recht gaat staan.

Ik vond dat zo goed gevonden dat ik er een foto van wou nemen, maar de toiletdame merkte dat op, kwam afgestormd en dreigde te slaan met haar aftrekker (wat is in een woord ?) omdat ze dacht dat ik iets onheus van plan was.

.

Das inderdaad zeer goed gevonden, anderzijds zal dat veel oude en vieze ventjes niet weerhouden om de rest onder te zeiken.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:33   #44
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

.
Misschien had je eerst je broek van je enkels moeten halen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:47   #45
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.

Was het niet zo dat de vrouwen vonden dat wij mannen, na gebruik, de bril terug naar beneden moesten plaatsen?

Op wc in mijn vroegere stamcafé hing de boodschap :
"Mannen, zet de bril omhoog,
de vrouwen zitten ook graag droog"
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:54   #46
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Proficiat Jeanne d'Arc. Ik hoop alleen maar dat bepaalde mensen nooit hun hart luchten over de geneugten van het samenwonen met een onbuigzaam persoon. Maar vertel nu eens, hoe weet jij dat mannen druppelen als die druppels onzichtbaar zijn en jij niet toekijkt?
Is je Google kapot?
Het is een feit dat er minuscule urinedruppels in het rond spatten wanneer je rechtopstaand plast. Dat is nu eenmaal zo.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:57   #47
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Is je Google kapot?
Het is een feit dat er minuscule urinedruppels in het rond spatten wanneer je rechtopstaand plast. Dat is nu eenmaal zo.
Daarvoor bestaat er Dettol. Elke dag WC ontsmetten + vloer is maar een kleine moeite.

Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 2 november 2016 om 10:58.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 10:59   #48
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Was het niet zo dat de vrouwen vonden dat wij mannen, na gebruik, de bril terug naar beneden moesten plaatsen?

Op wc in mijn vroegere stamcafé hing de boodschap :
"Mannen, zet de bril omhoog,
de vrouwen zitten ook graag droog"
Vandaar het lage aantal geboorten in de Vlaanders.
Oud 2 november 2016, 11:24   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Misschien had je eerst je broek van je enkels moeten halen...
Een beetje respect voor de leeftijd hé nondedju

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2016, 11:28   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Vandaar het lage aantal geboorten in de Vlaanders.
Heeft men, uw vriendin(?), u wijsgemaakt dat je zwanger kan worden van een toiletbril? 'k Vrees dat ze u bij uw pietje hebben, of eerder, net niet.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be