![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zoals Vlaams Nationalisten? of ala Marie Daenen? geen Respect voor Walen maar daar profitieren gaan van ons Sociale Zekerheid
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 2 november 2016 om 02:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toiletbrillen die dank zij een veer en dank zijn wat tegengewicht door verder naar achter lopende uitsteeksels van de bril, rechtop blijven staan en vanzelf rechtop veren als je recht gaat staan. Ik vond dat zo goed gevonden dat ik er een foto van wou nemen, maar de toiletdame merkte dat op, kwam afgestormd en dreigde te slaan met haar aftrekker (wat is in een woord ?) omdat ze dacht dat ik iets onheus van plan was. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Das inderdaad zeer goed gevonden, anderzijds zal dat veel oude en vieze ventjes niet weerhouden om de rest onder te zeiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het niet zo dat de vrouwen vonden dat wij mannen, na gebruik, de bril terug naar beneden moesten plaatsen? ![]() Op wc in mijn vroegere stamcafé hing de boodschap : "Mannen, zet de bril omhoog, de vrouwen zitten ook graag droog" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat er minuscule urinedruppels in het rond spatten wanneer je rechtopstaand plast. Dat is nu eenmaal zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarvoor bestaat er Dettol. Elke dag WC ontsmetten + vloer is maar een kleine moeite.
Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 2 november 2016 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |