![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zelfs dan nog : de VS als eerste wereldmacht kan moeilijk zoiets moeilijk over zijn kant laten gaan, in omgekeerde richting is dat vaak niet mogelijk, Als het Westen dat zou doen, doen ze dat omdat ze weten dat ze ermee wegkomen uiteindelijk. Hun knots is groter dan de knots van de andere. Maar in dit geval hebben Cozy en Fancy Beer de worst van tussen de sandwich van Koning Nobel gestolen, flink gepeperd en in Nobel zijn reet geduwd. Cozy en Fancy Beer moet nochthans geweten hebben dat Koning Nobel dat vroeg of laat gaat merken en dat dan het kot te klein gaat zijn. Om maar te zeggen : Dit is dus een instant recept voor instabiliteit en chaos. Net wat we nodig hebben.... Laatst gewijzigd door parcifal : 15 december 2016 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meerderheid Amerikanen (59%) gelooft niet in conspiracytheorietjes en hackende Russische beertjes.
52. Do you think Russia's attempts to influence the presidential election using cyber-attacks helped Donald Trump or helped Hillary Clinton, or do you think they had no real effect? [IF HELPED CLINTON OR TRUMP: Do you think Russia helped (Clinton/Trump) a lot or just a little?]http://www.foxnews.com/politics/inte...s-poll-121416/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Assage himself heeft al aangegeven dat de gelekte info niet van Rusland afkomstig is. Craig Murray stelt het zo: Citaat:
Citaat:
Er is inderdaad een propaganda-oorlog gaande. Eentje die mij als burger moet overtuigen dat "Rusland stout is en misschien wel gestrafd moet worden". Ik ben niet overtuigd
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In beide gevallen (wel of niet) zou hij dat moeten beweren natuurlijk. Bewijskracht : nihil. Citaat:
Het is trouwens consistent met gedrag van Rusland tov naburige landen (Estland, Georgie, Oekraiene) in de laatste 5 jaar, waar telkens massale hacking en doxing-operaties werden opgezet. Of denk je dat dat de Bolivianen waren? Denk je ook dat het toevallig is dat Rusland asiel biedt aan gelijk welke overloper uit de NSA/CIA/FBI of bekende hackers? Van Snowden tot recent Joshua Aaron. Of denk je dat dat is om te concureren met microsoft en google? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat in Amerika mogelijks gebeurd is kan hier ook. Ik roep al van de eerste dag dat verkiezingen her en der met computers gebeurde, mijn wantrouwen uit. Dergelijk systeem is duidelijk niet waterdicht en moet bijgevolg afgevoerd worden.
Hoe dan ook, vervalst of niet vervalst, daar moeten ze in Amerika nu niet meer over zitten keffen. Ze hadden er in de allereerste plaats maar voor moeten zorgen dat fraude niet kon plaatsvinden. Idem wat bij ons de verkiezingen betreft. Het volk zou geen computerverkiezing meer moeten aanvaarden. Weg met die rommel! Laatst gewijzigd door Garry : 16 december 2016 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg zeker niet dat het zo is, maar in theorie kan ons eigen establishment via hackers de verkiezingen zodanig laten uitdraaien dat de coalities die ze willen al op voorhand gevormd zijn. In concreto in Nederland. Het establishment is bang dat PVV zo groot wordt dat men er niet meer omheen kan in de regering. Beeld je in dat pro EU hackers de boel zo laten uitdraaien dat PVV de verkiezingen dik wint, maar niet "incontournable" is. Zo blijft de publieke opinie dat de boel eerlijk en democratisch verlopen is. De PVV stemmer voelt zich gehoord maar zal uiteindelijk geen stem krijgen in de regering. Ik wed nu al op een scenario dat Geert Wilders de komende Federale verkiezingen in NL verplettert, maar dat de middelgrote partijen er een weg omheen vinden en dat de grootste partij in de oppositie blijft. Rutte heeft al afgedaan als landverrader. Blijft er nog exact 1 nieuwe landverrader over als toekomstig premier: Alexander Pechtold
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een regering PVV-VVD-Klein Rechts, zal dan zeker mogelijk zijn. De vraag is of Wilders wel wilt regeren ,want dan verliest hij zijn handelsmerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Russische beren hebben geen kiescomputers gehacked of iets dergelijks, het is veel subtieler. Ze hebben DNC en RNC, politieke partijen dus, gehacked en vervolgens door georganiseerd en gepland lekken, ook de vrije commeciele media in de VS die blindelings dag na dag de gelekte emails uitbracht. Daardoor hebben ze in feite tweedracht gezaaid binnen de democraten zelf (de Bernie-aanhangers vs Clinton) en Clinton met succes afgeschilderd al een Corrupte schurk. "Lying Crooked Hillary" Het gaat dus over bewuste, gestuurde beinvloeding en dus inmenging in de amerikaanse presidentsverkiezingen door Rusland. Ze hadden in principe evengoed elke dag met vliegtuigen over de VS kunnen vliegen en strooibriefjes rondstrooien met belastende informatie over Hillary, dat was hetzelfde geweest maar minder subtiel. Nu gebruikten ze gewoon de amerikaanse media daarvoor. De kernvraag is : hoeveel wist de Clown Elect, Trump. hiervan? Als er kan aangetoond worden dat hij wist van deze activiteiten dan heeft hij er gelegen. Je kan je in elk geval grote vragen stellen, met wat we nu weten, bij dingen al : http://www.politico.com/story/2016/0...ionship-226282 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nope. Russe niks doksing. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 december 2016 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Bij een jonge hond, die onzindelijk is, wrijven we zijn snuit in de shit tot hij het snapt, ik zie dat het bij u niet veel anders zal gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbaast me helemaal niets. DNC en de EC staan dan ook voor eindeloze onmenselijke BS. Het spel is nu voorbij. En ik hoef Uw neus daar helemaal niet in te wrijven om dat te weten. Pure logica mijn beste. There you go. Off off... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() He is not a hacker..... ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 december 2016 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() De FBI Bevestigt en schaart zich achter het CIA standpunt :
Russische hackers hebben bewust aangestuurd op een verkiezing van Trump. https://www.washingtonpost.com/polit...=.873c958dacec Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat uitschot denkt dat ze boven het gemiddelde uitsteken, terwijl ze meestal heel wat minder waard zijn dan jan met de pet, en dan druk ik me zachtjes uit. Laatst gewijzigd door zonbron : 18 december 2016 om 06:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.wnyc.org/story/history-us...ign-elections/
Citaat:
Nu ja, het gebeurt wel. Sarkozy is destijds betaald geweest door Kadhafi tijdens zijn campagne van 2007, en stank voor dank, Sarkozy heeft hem nadien naar de verdoemenis gebombardeerd en ons met een chaotisch Lybie opgezadeld, stijl Irak van Bush. Misschien was dat om de sporen proberen uit te wissen, wie zal het zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |