![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe moet België zich geopolitiek opstellen? | |||
België blijft bij de NAVO o.l.v. de VS. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 42,86% |
België verlaat de NAVO, sluit een militaire alliantie met Rusland en treedt toe tot de Euraziatische Unie. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
België verlaat de NAVO en wordt neutraal. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Prince Laurent for Preisdent. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ie de relaties met Rusland verbeteren en proberen Rusland en China tegen elkaar op te zetten. Alleszins dat is waar het nu op begint te lijken. Nu, ik zie Putin niet in die val trappen, hij zal best wel betere relaties met het westen en de VS willen, maar ik denk dat hij ook wel beseft dat het westen een compleet onbetrouwbare partner is, dus het zal niet ten koste van de alliantie met China gaan die vanuit Russisch standpunt bekeken een veel betrouwbaardere partner is gebleken.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 januari 2017 om 03:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze MSM zal genoodzaakt worden de kleur van haar berichtgeving lichtjes te wijzigen. Dat zie je al gebeuren de laatste weken.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ² Ik ben begonnen met het artikel te lezen maar heb het opgegeven na 30% van de zinnen gelezen te hebben.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als België de NAVO verlaat betekent dat volgens mij de ontbinding ervan. Belangrijke landen om in het oog te houden in dat geval zijn Duitsland en Frankrijk.
Vanuit het oogpunt van de VS gelden volgende bestaansredenen voor de NAVO: de VS binnen houden,De VS zal deze houtklem niet zonder slag of stoot opgeven. Om dat vreedzaam te laten verlopen zie ik slechts één mogelijke oplossing: een implosie van het angelsaksische systeem van binnenuit. Zie de Brexit, zie de verkiezing van Trump. België zal de gebeurtenissen op zich laten afkomen. Het zal zelf geen initiatieven nemen.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 4 januari 2017 om 03:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort samengevat : die man is LoLo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Die omsingeling door navo-basissen is een grapje van je, neem ik aan? Citaat:
Lees het artikel nog eens met je ogen open. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Bad gateway
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 januari 2017 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik in discussie moet gaan met mensen die beweren dat een gebouw van 7 verdiepingen met massief staal in de muren, binnen 7 seconden kaarsrecht naar beneden kan storten zonder explosieven of zelfs zonder dat er een vliegtuig op insloeg, dan ben ik met een debiel aan het discussiëren. Punt aan de lijn. Generaal Wesley Clarke kwam ten tijde van de oorlog in Irak aandraven met een lijst met landen waarvan de regering afgezet zou worden door interventie van de VS. Ze zijn allemaal uitgekomen, en we zien al jaren de pogingen om Iran aan te pakken. Maar als het interview op djoeptjoep verzeild geraakt, dan is het ook allemaal onzin want anders hadden onze zeer neutrale media dat wel uitgezonden ![]() Citaat:
Regina Louf ten tijde van de zaak Dutroux vond lijken van kinderen in samenwerking met het politiekorps ze haar ondervraagden. Toen alles aan het licht begon te komen, werd het hele politiekorps en zelfs een gerechtspsychiater met 20 jaar ervaring door de politiek van de zaak af gezet. Het korps werd zelfs juridisch vervolgd, en enkele jaren later vrijgesproken omdat ze duidelijk correct gehandeld hebben. Ondanks het vinden van lijken en ondanks het psychiatrisch rapport dat wees op massief seksueel misbruik, was Regina Louf "Lolo". En die 27 getuigen die werden afgeknald, levend verbrand of uit het kanaal gevist.. Ja dat waren allemaal zelfmoorden. Case closed. Ik huiver bij de intellectuele beperking van de maatschappij die feiten (lijken gevonden, korps ontslagen, psychiater ontslagen) niet kunnen onderscheiden van veronderstellingen. Wie de media nog steeds gelooft als een gebouw van 7 verdiepingen binnen 7 seconden kaarsrecht ineen zakt "zonder explosieven", die heeft een intellectuele beperking. Paul Craig Roberts met al zijn kennis van zaken, met zijn diepgang en zijn vragen waar het establishment geen antwoord op kan/mag geven, is ineens "een Russische agent" geworden. Zo is er een hele lijst opgemaakt met critici van CNN (Clinton News Network) die ineens allemaal "fake news" brengen. De maatschappij is dom
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 januari 2017 om 11:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar niemand heeft een mogelijke verklaring over hoe een wolkenkrabber met stalen muren binnen 7 seconden kaarsrecht ineen valt zonder dat het geraakt is, als er geen explosieven aan te pas komen. Hier de beelden Building 7 controlled demolition Jij bent van het principe "Als we een leugen maar vaak genoeg herhalen, dan wordt het vanzelf wel waarheid". En "de media hebben altijd gelijk" Het was de duidelijkste false flag operation in de geschiedenis van de mensheid, met een heel duidelijk motief. Ik betwijfel trouwens ten zeerste of jij wel weet wat een false flag operation is en wat het doel ervan is. Jij beweert dus dat morgen een Hilton hotel in Brussel gewoon op deze manier kan ineen storten. Daarmee breek je alle wetten van de fysica en ben je volkomen zwakzinnig
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 januari 2017 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Onder Jeltsin: instorting van de levensstandaard, instorting van de levensverwachting en uitverkoop van alle Russische belangen aan de oligarchen en het westen. Onder Putin sterke stijging van de levensstandaard, stijging van de levensverwachting... Als je ook maar een hersencel hebt kan je niet ontkennen dat de gemiddelde rus er sterk op vooruit gegaan is onder Putin. Citaat:
Vind je het zo moeilijk in te beelden dat de Russen redelijk nerveus worden van militaire bassissen aan zowat al hun grenzen? En dat gecombineerd met een pure laster- en haat media campagne? Misschien eens terugdenken... hoe reageerden de Amerikanen nu weer toen de Russen lang geleden kernraketten te Cuba installeerden? Hoe denk je dat de VS zou reageren als er Russische of Chinese basissen worden geinstalleerd in Mexico of Canada? Citaat:
Waarschijnlijk bent u er niet eens van op de hoogte, maar er was een akkoord dat yanukovich vredevol zou opstappen en er nieuwe verkiezingen zouden komen... vervolgens een bloedaardige coup en het westen roept dat dit een democratie was... Yeah right. Bent u echt zo slecht geinformeerd of simpelweg een trol?
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis een optie: België gaat een veel sterkere Europese samenwerking aan waarbij meer wordt gekeken naar Europese belangen dan naar Amerikaanse belangen. De EU gaat een militaire alliantie aan die niet langer tot doel heeft het schoothondje van de VS te zijn (maar evenmin van Rusland).
Het BNP van de EU is groter dan dat van de VS en meer dan tien keer groter dan dat van Rusland. Het wordt tijd dat we terug op onze eigen benen leren staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag dat Putin utopisch zijn macht verliest beland hij in de bak door al zijn miljarden die hij opzij heeft gesluisd. Hij is dus verplicht aan de macht te blijven ten alle prijze |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zoals Wilders en Le Pen en andere populisten ,zijn schoothondjes van Poetin. Als het zo doorgaat wordt ook Trump nog een schoothondje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het echt frappant. Continue provocaties van de VS (het kamp van Hillary en de Obama administration) maar Putin die oproept tot het verminderen van de spanningen. President Trump die als hoofdbelofte vrede met Rusland en China wil, en onze media maken daar ineens iets slechts van (schoothondje, Putin - knuffelaar). Hoezo zijn Wilders en Le Pen Putin knuffelaars? Als er nu 2 politici in Europa zijn die aan niemands leiband hangen, zijn het die 2 wel. Ben je zodanig beïnvloed door de propaganda van de media dat het bedaren van spanningen tussen nucleaire grootmachten iets slechts is? Wens je WO III in 2017?
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 5 januari 2017 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |