![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft inderdaad ook nog een tijdje "top loader" wasmachines verkocht in Europa.Die zijn zeer algemeen in de VS,maar vrijwel in onbruik geraakt in Europa.
In exact diezelfde vormfactor waren indertijd zwierders te koop omdat de wasmachines van die jaren niet echt konden zwieren...Die zijn lange tijd vrij algemeen geweest,ik herinner er mij ook een van bij ons ma...Fascinerend,als kind,vonden we dat als dat ding dan begon "te wandelen"..... Dat was ook nog de tijd van de ronde trommeltjes voor waspoeder waar we als kind eindeloos mee konden knutselen..... Laatst gewijzigd door kelt : 13 januari 2017 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor elke kleur hoor. Enkel voor witte hebben we een andere (Dash) en dan ook nog een speciale voor fijne was/wol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een 'essoruis' in 't schoon Vilvouds.
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu zitten er mechanische stabilastoren en actieve balancering gecombineerd met een nog zwaardere betonblok in en kunnen de fabrikanten de hele handel wel laten zwieren zonder een wegwandelende wasmachine te maken.
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
9,94€/1,8l 29 dosissen : 0,34€/dosis LeChat Color vloeibaar voor de kleurwas, speciaal om de kleuren mooi te houden 8,95€/1,78l 27dosissen : 0,33€/dosis Black & Dark vloeibaar van Boni voor donker en zwart, om vergrijzing vh zwart te vermijden. 3,49€/1,35l 45 dosissen : 0,08€/dosis simpel toch? en idd met slechts een half dopje wasverzachter (hypoallergeen) van Boni voldoende! 1,79€/1,5l 60 dosissen : 0,03€/dosis (maar hier volstaat echt de helft van!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
arm ingestoken en mn schouder ontwricht als vierjarige. ![]() en de kruidenier op den hoek had zo t zelfde systeem voor de nief patatjes te schillen, die zijne kleine is op gelijkaardige manier ne vinger kwijt geraakt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt gelijk , ikke te rap geweest
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij nooit geleerd om zélf je hersens te gebruiken?
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet verstandig om u vast te pinnen op één merk wasmiddel. Op zekere manier zijn ze allemaal hetzelfde maar toch iets verschillend.
Geloof de zever niet van hoe schoon, helder en proper het is zoals in de reclame beloofd wordt. Was die ongelooglijk proper is, die is met agressieve middelen behandeld en dat is niet goed voor de huid. Een wasmiddel dat een "fijne" geur achterlaat op uw kleren is ook niet te vertrouwen, kleren mogen niet rieken, niet goed of niet slecht! Goed mogelijk dat de geur erbij gevoegd is om iets anders te maskeren. Het beste is gewoon regelmatig verwisselen van merk. Ik gebruik bijvoorbeeld op dit moment Delhaize Marseille-zeep en als dat op is, stap ik over op Persil (ik heb altijd een doos in voorraad). Daarna koop ik Dash, Dreft ... we zien wel, gezien ik nooit bij één merk blijf, kijk ik veel naar promoties : als deze maand Omo 10 % goedkoper is en over een half jaar Ariel 5 % goedkoper, dan ga ik niet hardnekkig Dash kopen omdat een reclamespotje beweert dat dat beter is. Afwisseling is belangrijk bij zo'n zaken. Niets van die spullen wordt in eerste instantie gemaakt om ons plezier te doen, wel omdat de bedrijven geld moeten verdienen!
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 23 januari 2017 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Is de superinteressante waspoederdiscussie uitgestorven?