![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten wat daar nu zo "stemminmakerij" aan is. Het gaat eerder om het aanklagen van een inderdaad totaal scheefgegroeide toestand, bij het aanklagen van een kankergezwel in een totaal ziek geworden "overheidslichaam" dat de NMBS toch is. Als u dat "stemmingmakerij" noemt, tja, dan vindt u dus blijkbaar dat er geen vuiltje aan de lucht. Van de NMBS geen kwaad woord blijkbaar. Van de politieke inmenging geen kwaad woord. Van het vuil machtsspelletje van de PS in de NMBS-directies (want ze hebben er een hele batterij!), geen kwaad woord. Iedere vorm van kritiek omschrijft u als "stemmingmakerij". Zo zullen we inderdaad de problemen van de NMBS oplossen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opiniestukken zijn columns bijvoorbeeld of het woord van de redacteur in een krant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() en jan, opinies zijn vaak gebaseerd op feiten (op dit forum jammer geroeg niet, maar dit ter zijde). het is niet omdat je feiten in je tekst zet, dat de tekst in zijn geheel niet subjectief kan zijn. ik vind deze tekst niet objectief, en je taalspelletjes gaan mij niet van mening doen veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ze niets zouden bijbrengen, dan begrijp ik niet waarom u er zo op reageert. Wanneer ik overtuigd ben van de waardeloosheid van iets dan laat ik het links liggen. Uw manier van reageren toont echter het omgekeerde aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
en ik heb al 5 keer herhaald dat ik eerst het artikel in trends ga lezen eer ik in discussie treed. ik raad u aan hetzelfde te doen. en ik heb het artikel nergens als waardeloos omschreven. wederom leg je me woorden in de mond, en dat is niet netjes jan! ben je nu mee? ik ga mezelf echt niet meer herhalen hoor, als je nu nog niet mee bent kan ik er ook niet aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En te bedenken dat de NMBS, Belgacom, FOD's enz. volgestopt zitten met politieke creaturen!
Mijn broer werkt bij de Vlaamse Overheid op een dienst waarvan de big-boss (15.000 euro/maand + wagen met chauffeur) de echtgenoot van een ex-minister is. De benoeming gebeurde onder het 'bewind' van de echtgenote ter vervanging van iemand met de verkeerde partijkaart die een andere dikke job bij een bank kreeg toegeschoven. De betrekking van de big-boss heeft zo weinig om het lijf ( en hijzelf laat het werk maar aan mijn broer over omdat hij er de opleiding niet voor heeft) dat de man slechts één maal in de maand eens langs komt tussen twee vergaderingen van de 7(!) andere functies die hij nog heeft. Zo is het makkelijk om aan een maandelijk gezinsinkomen van netto 30.000 euro te komen en te begrijpen wie de buitenverblijfjes in Toscane kan kopen. De meeste zonen en dochters van politici en vooral van (ex-)ministers zitten eveneens op rozen voor de rest van hun dagen. En Jan-met-de-pet maar werken en hopen dat zijn kinderen hun best doen op school.... ![]() PS. Ons Kareltje De Gucht heeft onlangs een vierkantshoeve in Toscane gekocht die hij nu laat restaureren. Voor wie de prijzen daarginds niet kent: een boerderijtje in slechte staat kost al gauw 500.000 euro. Kareltje zit er warmpjes in zou ik zo denken....8)
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|