![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Trump gedraagt zich wel als een onbetrouwbaar klein kind wanneer het gaat over het aantal mensen dat de inauguratie bijwoonde. Nog nooit kwamen er zoveel mensen opdagen volgens Trump. Belachelijke onzin. Zal wel weer typische Amerikaanse hypocrisie zijn. Who the fuck cares.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Blue Sky;835ertrump gedraagt zich wel als een onbetrouwbaar klein kind wanneer het gaat over het aantal mensen dat de inauguratie bijwoonde. Nog nooit kwamen er zoveel mensen opdagen volgens Trump. Belachelijke onzin. Zal wel weer typische Amerikaanse hypocrisie zijn. Who the fuck cares.[/QUOTE]
Het is wel een feit dat vele media in handen zijn van een relatief klein aantal eigenaars. Objectief zal het er niet van geworden zijn. De Vlaamse media en kranten bv schrijven ook allemaal hetzelfde. Wie is de eigenaar? En wat wil? Wie bericht hem?
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloofwaardigheid : onbestaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij jij vindt dat dames met een hoofddoek wel in de poes geknepen mogen worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump zijn ingrediënten zijn redelijk nog, zelfs al zijn er een paar te kort.
Maar hij kookt zijn soep in een vuile pispot. Ik eet daar niet van. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() jij vond de Obama pispot beter op smaak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Anna stopt eens met die afbeelding te posten.
Zoals ik al zei: het is framing, cherrypicking en misleiding. Als ge wetenschapper was, namen ze uw doctoraat af en kon ge ergens potjes gaan draaien als ge op deze manier argumenteerde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot daar de rechten van de islamitische dames. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bent precies wel gepikeerd door die afbeelding... ps als politics exacte wetenschap was had je een punt. pps in alle analyses komt Obama er slecht uit qua gerealiseerd beleid ... De Tijd etc ook allemaal post news?? Laatst gewijzigd door Anna List : 23 januari 2017 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen duikt er een audiofragmentje op van een vuilbekkende Trump over de vrouwtjes en er komen 5 miljoen grieten op straat om wat te gaan bleiten. Madonna gaat daar dan eventjes het voortouw beginnen nemen terwijl ze 30 jaar geleden mee gezorgd heeft voor het afschilderen van vrouwen als lustobject. Je moet het eigenlijk maar doen hoor. Obama ging de beste president worden in de geschiedenis, het kon niet op. 8 later zou hij beter de reden bij zichzelf gaan zoeken van hoe het in godsnaam mogelijk is dat die Trump in het witte huis zit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Prutser...
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Je kopiëert leugens zonder zelf na te willen denken. Waarom??
Werkloosheidscijfer VS december 2016 = 4,7% Bron = https://www.bls.gov/news.release/pdf/empsit.pdf Op deze site moet je de grafiek eens op 10Y zetten. Dan zie je goed hoe Obama de Bush-crash heeft omgebogen. Waarom copy-paste je leugens van zijn politieke tegenstanders, zonder zelf ook maar het minste te controleren? Deze cijfers van NBC komen wél overeen met de officiële cijfers, voor zover ik kan zien. Waarom jezelf belachelijk maken door een prentje te kopiëren? Is je geloofwaardigheid je dan niets waard? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij dat dames met hoofddoek zomaar bij de poes gegrepen mogen worden, omdat ze de meest criminele van alle godsdiensten (alle godsdiensten zijn oplichting) aanhangt ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 januari 2017 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() #Alternativefacts |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat vrouwen die nooit eens bij de poes gegrepen zich terecht zorgen moeten maken.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 januari 2017 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |