Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2017, 20:53   #41
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Trump gedraagt zich wel als een onbetrouwbaar klein kind wanneer het gaat over het aantal mensen dat de inauguratie bijwoonde. Nog nooit kwamen er zoveel mensen opdagen volgens Trump. Belachelijke onzin. Zal wel weer typische Amerikaanse hypocrisie zijn. Who the fuck cares.
Oud 22 januari 2017, 22:08   #42
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Blue Sky;835ertrump gedraagt zich wel als een onbetrouwbaar klein kind wanneer het gaat over het aantal mensen dat de inauguratie bijwoonde. Nog nooit kwamen er zoveel mensen opdagen volgens Trump. Belachelijke onzin. Zal wel weer typische Amerikaanse hypocrisie zijn. Who the fuck cares.[/QUOTE]

Het is wel een feit dat vele media in handen zijn van een relatief klein aantal eigenaars.

Objectief zal het er niet van geworden zijn.

De Vlaamse media en kranten bv schrijven ook allemaal hetzelfde.
Wie is de eigenaar?

En wat wil?
Wie bericht hem?
Oud 23 januari 2017, 08:50   #43
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
En die gaat betogen voor vrouwenrechten omdat Trump zich wat macho gedraagt? Het wordt haar te heet onder de voeten ja.

Het gaat mevrouw anders goed voor de wind hoor :

Las ik hier iets over Amerikaanse hypocrisie ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 09:18   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Het gaat mevrouw anders goed voor de wind hoor :

Las ik hier iets over Amerikaanse hypocrisie ?
Eentje die HET Symbool van vrouwenonderdrukking op haar hoofd draagt, betoogt tegen Trump omwille van zijn vrouwonvriendelijke uitdrukkingen.

Geloofwaardigheid : onbestaande.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 10:20   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Eentje die HET Symbool van vrouwenonderdrukking op haar hoofd draagt, betoogt tegen Trump omwille van zijn vrouwonvriendelijke uitdrukkingen.

Geloofwaardigheid : onbestaande.
Je hebt maar voor de helft gelijk.
Tenzij jij vindt dat dames met een hoofddoek wel in de poes geknepen mogen worden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 10:22   #46
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Trump zijn ingrediënten zijn redelijk nog, zelfs al zijn er een paar te kort.
Maar hij kookt zijn soep in een vuile pispot.

Ik eet daar niet van.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 23 januari 2017, 10:24   #47
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Trump zijn ingrediënten zijn redelijk nog, zelfs al zijn er een paar te kort.
Maar hij kookt zijn soep in een vuile pispot.

Ik eet daar niet van.

.
jij vond de Obama pispot beter op smaak ?
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  obama facts.jpg‎
Bekeken: 107
Grootte:  43,1 KB
ID: 105330  

Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 10:49   #48
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
jij vond de Obama pispot beter op smaak ?
Anna stopt eens met die afbeelding te posten.

Zoals ik al zei: het is framing, cherrypicking en misleiding.

Als ge wetenschapper was, namen ze uw doctoraat af en kon ge ergens potjes gaan draaien als ge op deze manier argumenteerde.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 10:49   #49
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt maar voor de helft gelijk.
Tenzij jij vindt dat dames met een hoofddoek wel in de poes geknepen mogen worden.

.
Dames met hoofddoek worden in de poes geknepen als hun eigenaar of een andere islamitische man er zin in heeft, die hebben daar niets in te vertellen. Meer nog, als ze door een andere dan hun eigenaar in de poes worden geknepen zijn ze daar zelf schuldig aan en worden daarvoor in sommige streken zelfs gestenigd of levend verbrand.
Tot daar de rechten van de islamitische dames.
Oud 23 januari 2017, 11:07   #50
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

Als ge wetenschapper was, namen ze uw doctoraat af en kon ge ergens potjes gaan draaien als ge op deze manier argumenteerde.
ik had het tegen Schoof
je bent precies wel gepikeerd door die afbeelding...

ps als politics exacte wetenschap was had je een punt.

pps in alle analyses komt Obama er slecht uit qua gerealiseerd beleid ... De Tijd etc ook allemaal post news??

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 januari 2017 om 11:15.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 11:37   #51
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

Een verdubbeling van de staatsschuld op 8 jaar tijd is tegenwoordig al cherrypicking. De kosten van ziekteverzekering zijn met de helft gestegen tijdens zijn termijn terwijl het gemiddelde inkomen gezakt is. De middenklasse wordt gedecimeerd, maar dat is cherry picking. Komaan zeg. Obama heeft een desastreus beleid gevoerd en het zal decennia duren om die staatsschuld weer enigszins op een normaal niveau te krijgen. Wat Obama gedaan heeft is het equivalent van wat de tjeeven ons gelapt hebben onder Martens. Maar hey, hij was fotogeniek, kon het goed uitleggen en zijn madam was cool, dus t was ne goeien.

Ondertussen duikt er een audiofragmentje op van een vuilbekkende Trump over de vrouwtjes en er komen 5 miljoen grieten op straat om wat te gaan bleiten. Madonna gaat daar dan eventjes het voortouw beginnen nemen terwijl ze 30 jaar geleden mee gezorgd heeft voor het afschilderen van vrouwen als lustobject. Je moet het eigenlijk maar doen hoor.

Obama ging de beste president worden in de geschiedenis, het kon niet op. 8 later zou hij beter de reden bij zichzelf gaan zoeken van hoe het in godsnaam mogelijk is dat die Trump in het witte huis zit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 13:43   #52
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Een verdubbeling van de staatsschuld op 8 jaar tijd is tegenwoordig al cherrypicking. De kosten van ziekteverzekering zijn met de helft gestegen tijdens zijn termijn terwijl het gemiddelde inkomen gezakt is. De middenklasse wordt gedecimeerd, maar dat is cherry picking. Komaan zeg. Obama heeft een desastreus beleid gevoerd en het zal decennia duren om die staatsschuld weer enigszins op een normaal niveau te krijgen. Wat Obama gedaan heeft is het equivalent van wat de tjeeven ons gelapt hebben onder Martens. Maar hey, hij was fotogeniek, kon het goed uitleggen en zijn madam was cool, dus t was ne goeien.

Ondertussen duikt er een audiofragmentje op van een vuilbekkende Trump over de vrouwtjes en er komen 5 miljoen grieten op straat om wat te gaan bleiten. Madonna gaat daar dan eventjes het voortouw beginnen nemen terwijl ze 30 jaar geleden mee gezorgd heeft voor het afschilderen van vrouwen als lustobject. Je moet het eigenlijk maar doen hoor.

Obama ging de beste president worden in de geschiedenis, het kon niet op. 8 later zou hij beter de reden bij zichzelf gaan zoeken van hoe het in godsnaam mogelijk is dat die Trump in het witte huis zit.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:10   #53
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Prutser...
Oud 23 januari 2017, 14:19   #54
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Prutser...
Je kopiëert leugens zonder zelf na te willen denken. Waarom??

Werkloosheidscijfer VS december 2016 = 4,7%

Bron = https://www.bls.gov/news.release/pdf/empsit.pdf

Op deze site moet je de grafiek eens op 10Y zetten. Dan zie je goed hoe Obama de Bush-crash heeft omgebogen.

Waarom copy-paste je leugens van zijn politieke tegenstanders, zonder zelf ook maar het minste te controleren?

Deze cijfers van NBC komen wél overeen met de officiële cijfers, voor zover ik kan zien.

Waarom jezelf belachelijk maken door een prentje te kopiëren? Is je geloofwaardigheid je dan niets waard?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 14:29   #55
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht

Op deze site moet je de grafiek eens op 10Y zetten. Dan zie je goed hoe Obama de Bush-crash heeft omgebogen.

Waarom copy-paste je leugens van zijn politieke tegenstanders, zonder zelf ook maar het minste te controleren?

Deze cijfers van NBC komen wél overeen met de officiële cijfers, voor zover ik kan zien.

Waarom jezelf belachelijk maken door een prentje te kopiëren? Is je geloofwaardigheid je dan niets waard?
Tja, elke bookie "cooked the books". Hangt er gewoon vanaf welke bron je wilt geloven, neen?

Oud 23 januari 2017, 14:35   #56
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Tja, elke bookie "cooked the books". Hangt er gewoon vanaf welke bron je wilt geloven, neen?
Er is ook nog zoiets als feiten die gecheckt kunnen worden. Waarom kies jij ervoor om leugenaars te geloven? Welk voordeel zit daarin?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 17:41   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dames met hoofddoek worden in de poes geknepen als hun eigenaar of een andere islamitische man er zin in heeft, die hebben daar niets in te vertellen. Meer nog, als ze door een andere dan hun eigenaar in de poes worden geknepen zijn ze daar zelf schuldig aan en worden daarvoor in sommige streken zelfs gestenigd of levend verbrand.
Tot daar de rechten van de islamitische dames.
De vraag was niet of andere islamitische mannen vinden dat dat mag (bij de poes grijpen), maar wat jij er van vindt.

Vind jij dat dames met hoofddoek zomaar bij de poes gegrepen mogen worden, omdat ze de meest criminele van alle godsdiensten (alle godsdiensten zijn oplichting) aanhangt ?

.

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 januari 2017 om 17:41.
Oud 23 januari 2017, 17:45   #58
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht

Dat zijn geen leugens maar alternative facts

#Alternativefacts
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2017, 18:19   #59
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind dat vrouwen die nooit eens bij de poes gegrepen zich terecht zorgen moeten maken.
Oud 23 januari 2017, 20:32   #60
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De vraag was niet of andere islamitische mannen vinden dat dat mag (bij de poes grijpen), maar wat jij er van vindt.

Vind jij dat dames met hoofddoek zomaar bij de poes gegrepen mogen worden, omdat ze de meest criminele van alle godsdiensten (alle godsdiensten zijn oplichting) aanhangt ?

.
Wees gerust, naar islamitische grijp ik nog niet met een tang, laat staan dat ik naar hun poes zal grijpen. Andere vrouwen grijp ik trouwens ook niet ongevraagd, behalve indien gewenst door de vrouw in kwestie, ook naar de poes.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 23 januari 2017 om 20:34.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be