![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is intelligent genoeg om er haar shrink van te overtuigen dat ze "mentaal geconfigureerd" is. Lees: een vijs mankeert.
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ook niet bedotten. Het is een soort wraak. In mijn geval dan. Ik kreeg mijn in laagsteloonwerk gedesinvesteerd spaargeld nooit terug. Maar ik droeg ook 15 jaar niet meer bij. Eerst gedwongen en daarna uit machteloosheid. Ik was trouwens VRIJGESTELD VAN DE ARBEIDSMARKT na mijn 50-ste. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 februari 2017 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Legaal is niet hetzelfde als eerlijk. Je weet dat maar al te goed want je doet niets liever dan op de"rijkjes" vitten die hun centen legaal naar belastingparadijzen doorsluizen. Maak dat kat wijs dat bembem geen andere "reccources" had. Je hebt zelf dikwijls genoeg laten horen dat het zotten die werken als ze ook zonder te werken in een hangmat kunnen liggen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 februari 2017 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() mocht ze werken en haar talenkennis inschakelen ... ze verdient makkelijk het drie of viervoud van haar huidige uitkeringen ... zeker in de Antwerpse haven, waar verdiensten nog steeds harder doorwegen dan diploma's ... maar dan moet er uiteraard wel gewerkt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, nu dat ik in dat ander systeem zit - en men me feitelijk afgeschreven heeft - ga ik me er niet verder druk over maken. 't Is goed zo geweest, dan is het maar zo, en leef ik maar van een uitkering. Dat is niet op m'n luie krent zitten maar berusting in m'n lot. DUH! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh Anna ik heb daar reeds meerdere malen gesolliciteerd en werd nooit weerhouden, tja dan houdt het op....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() anyway binnenkort krijg ik opslag en zal ik het er van pakken, + wanneer ik in m'n sociale woning zal zitten of huursubsidie nog meer, dus......
Laatst gewijzigd door bembem : 6 februari 2017 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem@, je heb je doel bereikt: aandacht krijgen.
We moeten maar zo zot niet zijn om op een compleet ongeloofwaardige aandachtshoer te reageren. Eno heeft een eigen webstek. Ga d�*�*r voortaan mekaar 's rug wassen.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schijnt dat ervaringsdeskundigen daar bedreven in zijn.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niemand verplicht je om te reageren, jealous much? duh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|