![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, dat was in de tijd dat msm nog geloofwaardig was.
![]()
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het moment dat je beseft dat je droomt is letterlijk alles mogelijk. Ondertussen staat de techniek niet stil: Hoofdband voor 'lucide dromen' grote hit op Kickstarter https://www.bright.nl/nieuws/hoofdba...op-kickstarter Ga me er zeker eentje van aanschaffen wanneer dat te koop is.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lucide droom? Na een periode van weinig slaap?
Dan had ik mijn eerste lucide droom toen ik vier jaar oud was. Van te weinig slaap was geen sprake. Wel van angst om te verdwalen en de weg naar huis niet meer te vinden. Die angst resulteerde in een vaak weerkerende droom dat ik verdwaald was. Het gekke was dat ik altijd verdwaalde in straten die leken op de straat waar ik woonde, maar toch vond ik mijn huis niet terug. Ik nam mij voor om de volgende keer dat ik die droom zou dromen eraan moest denken dat ik droomde. Dat lukte. De volgende keer dat ik "verloren liep" was ik mij ervan bewust dat het niet echt was maar dat ik aan het dromen was. Ik ging aan de muren van de huizen voelen of ze zo ruw waren als ze eruit zagen. Ze voelden glad aan. Dat klopte niet, dus ik droomde. De volgende stap was: voelen of ik in mijn bed lag, maar dat lukte niet, want ik lag niet neer in mijn droom. Ik moest dus ergens gaan liggen, maar er liepen mensen op straat. Als het geen droom was maar echt zouden ze me uitlachen als ik mij zomaar ergens zou neerleggen. Ik was dus als vierjarige dreumes aan het redeneren in mijn droom. Ik moest en zou voelen dat ik in bed lag en legde mij welbewust op de stoep neer. Ik voelde geen harde stoep maar mijn bed...en werd wakker.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 maart 2017 om 23:54. |
![]() |
![]() |