![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Yann
Nee, Theo van Gogh deed misschien niet die uitspraken, maar had het wel over de schoenpoetser van Allah en geitenneukers, soms zelfs over kamelenneukers. Ik ben het niet altijd eens met Filip De Winter, maar die uitspraken heb ik hem toch niet horen doen. Overigens, de belgische vlag is inderdaad wel passend bij een veroordeling. De belgische staat heeft er het handje van weg om mensen met een andere mening te veroordelen of op te pakken. En dan verwijs ik niet meteen naar de repressie, maar dan verwijs ik naar de meidagen van 1940, toen mensen met een afwijkende mening werden opgepakt en naar kampen in Frankrijk werden gestuurd. En het waren zelfs niet alleen Vlaams-nationalisten. Het waren ook communisten en joden, gevlucht uit Duitsland. Verdachten, mensen die anders waren en anders dachten. Het belgische gerecht en de belgische politici zouden toch beter wat minder hoog van de toren blazen als het over mensenrechten, democratie en racisme gaat. Men eist vandaag dat het Vlaams Blok afstand neemt van zijn verleden. Dat men eens consequent weze en aan albert II vraagt om afstand te nemen van de koloniale politiek van zijn voorvader leopold II. Dat zou pas van moed getuigen. |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En het VB is veroordeelt voor systematisch aanzetten tot... Niet enkel voor racistische uitlatingen . Alhoewel je dat ongetwijfeld weet maar negeert omdat dat niet in je kraampje past van het slachtoffer te spelen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Wat is systematisch aanzetten tot?
Als men in colum 100 keer geitenneuker schrijft? |
![]() |
![]() |
#44 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Ik heb dit vroeger ook moeten doen op school, maar dan over een ander onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het dagelijks onderricht van de jihad en andere apartheids-en oorlogsverzen uit de koran in moskeeën en koranlessen in de klas? De systematische aanzet om selectief ongelovige honden uit kiezen als slachtoffers van moslimcriminaliteit ? 2, 3, 4, 35 mededelingen aan de pers waarin verklaard wordt de islam een minderwaardige cultuur is? (Opletten Patrickske, tel uw statements). Het systematisch misbruik van principiele beginselen om kopvodprovocatie te legitimeren en zijn haat tgo het Westen te etaleren? |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Het VB kan trouwens de geldstromen niet stoppen want dankzij hun extreme standpunten komen ze niet in een federale regering. Het VB kan nu na een "nieuwe start" misschien wel daarin geraken, het enieg wat de PS dus gedaan zou hebben is het VB geholpen hebben .
|
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() M.i. heeft de frequentie waarmee men iets zegt niets te maken met het feit of het nu aanzet tot.. of niet.
Men kan één maal een boek schrijven waarin men oproept om homo's van torengebouwen te gooien. Is dit aanzetten tot discriminatie of niet? |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() En de frenquentie is volgens de wet alles. Meningsvrijheid moet er zijn en dus als jij morgen op cafe zit te verkondigen dat alle mosims geiteneukers zijn: geen probleem. Ga je echter elke dag op de meir staan met je megafoon, dan word het een probleem en is het aan een rechter om te bepalen of jij de wet overtreden hebt.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Burger
|
![]() Er wordt dus een onderscheid gemaakt tot het aanzetten tot discriminatie, een keer, ook al is dat dan oproepen tot moord en geweld via een boek, en het systematisch oproepen tot discriminatie, waarbij ik i.v.m. het Vlaams Blok toch bedenkingen heb. (Een passage uit een brochure waarin de positie van de vrouw in sommige moslimgemeenschappen wordt aangeklaagd, is ook al aanzetten tot...)
Kijk, dat snap ik nu niet. Men mag rustig verklaren dat mensen van torengebouwen gegooid moeten worden, maar men mag niet verklaren dat mensen zich moeten aanpassen aan bepaalde regels en normen. |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Boehoeoeoeoeoe, arme kneusjes van het blok.
Doe eens niet zo hypocriet over die vermeende vrije meningsuiting. Wees eerlijk en zeg wat jullie wollen hé. Enkel de vrije meningsuiting van en voor jullie volgelingen. Jullie mogen jaren aan een stuk blijven beweren dat elke islamiet een crimineel is, dat alles wat misloopt in vlaanderen hun schuld is en dat noemen jullie dan gewoon vrije meningsuiting. Een moslima die een hoofdoek draagt is niet geïntegreerd dus zeker crimineel en moet dan maar gedeporteerd worden. Die mag m.a.w. haar religie, die een belanrijk deel van haar zijn omvat, niet tonen door een religieus symbool te dragen. De uiting van meningen (elke religie is voor de gelovige in belangrijke mate meningvormend) is dus niet toegestaan. Als men dan mensen naar huis wil sturen die oorspronkelijk niet van hier zijn en uiterlijke religieuze symbolen dragen moet men de orthodoxe joden ook maar deporteren. Maarnee, dat zul je het blok nooit horen opteren want ze wensen slechts 1 religieuze groep aan te pakken. Discriminatie dus en ook vandaag nog.
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En anders niets |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Van Gogh was een persoon die harde, extreme uitspraken deed over extremisme in de Islam.
Het Vlaams Blok was een partij die systematisch aanzette tot haat en onverdraagzaamheid. Dat is hetgeen jullie alsmaar vergeten. Lees het arrest van Gent er eens op na. Niet de kritiek op vreemdelingen is strafbaar verklaard, wel het systematisch aanzetten tot onverdraagzaamheid. Is dat subjectief? Ik vind van niet. Ik heb het herhaaldelijk geprobeerd met de VBpost in mijn bus. Ik begon telkens zo objectief mogelijk die blaadjes te lezen. Na bladzijde 2 was ik al gedegouteerd. Opsommingen van criminaliteit door vreemdelingen, belachelijk maken van holebi's, ... Als je die blaadjes geloofd is alles de schuld van de vreemdeling en is de enigste oplossing de harde hand. Naar inspanningen van de bevolking wordt niet gevraagd. Deze eenzijdigheid vraagt om onverdraagzaamheid en dat is ontoelaatbaar. |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar... laat het nu net in Nederland zijn, waar geen VB of een andere extreem onderdraagbare partijen bestaan, het geweld is losgebarsten... Mijn vraag is dus 'wat probeert U nu te bewijzen?'. U vergeet m.i. trouwens ook de enorme verantwoordelijkheid van onze regeringen (voornamelijk het links luik ervan) te belichten... Onvoorstelbaar veel fouten werden er gemaakt... Of men liet alles op zijn beloop... Ook de houding van onze linkse progressieven hebben tot nu toch niets bijgebracht... Heeft U op dit forum al ooit één zinnig (concreet) voorstel van de PC's gelezen? Dat het blok zo enorm gegroeid is, dat is enkel toe te schrijven aan gebrek aan beleid terzake en aan de ontkenning van problemen door de correcten... Ik weet niet of U De Zevende Dag gevolgd heeft... Die iman die daar werd voorgeschoteld... Hoeveel kwaad bloed zal die gemaakt hebben? Problemen met moskeeën, met imams, oproepen tot geweld?... Nooit van gehoord (het was juist een PC)! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meeste criminelen eveneens moslim zijn. Ik heb heel weinig krantenknipsels over, joods-chinese criminelen. Rare jongens die moslims. Of zouden ze zich tot de moslim bekeren wanneer ze criminele daden hebben gesteld? |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hier gebeurt het omgekeerde, omdat men een slecht vreemdelingenbeleid voert, schiet men op de brenger van de boodschap van het slechte beleid. En zo kunnen de verantwoordelijken van het SLECHTE beleid verder hun zaken, en zakken spekken! |
|
![]() |