![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je zeggen dat de criminaliteit daalt als er draconische proporties nodig zijn om het Centraal Station te bewaken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spanje Frankrijk Italië Duitsland België = migrantenoorden Blijf er weg. Laatst gewijzigd door Peche : 5 april 2017 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent Griekenland vergeten, het Afrika van Europa. Maar alles is onder controle.
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar sowieso, in de EU reis ik niet meer. Tenzij het Nederland is. In Nederland kan je nog Nederlandse cultuur opsnuiven. Elders in de EU is het ver zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Après nous le déluge ... dat noem ik geen dienst. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegelijk: zoveel simpele zielen lukken er in om een aanvaardbaar plezant leven te leiden. Allez kom, we gaan eens 250.000 euro uitgeven om een huis te bouwen voor de een of de andere kloef die het overal beter weet, maar tegelijk in een auto moet slapen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat mij vrij mijn leven leiden zonder mij te corrigeren en ik heb niets van jullie nodig. Maar ik mag niet, dus ik ben beperkt en doe dan beroep op een uitkering omdat ik beperkt ben. Laatst gewijzigd door Peche : 6 april 2017 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus: een slecht beleid voeren, en er niks mee inzitten dat degenen die na jou komen, met alle miserie zullen zitten. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1% zijn autistisch in ons land. Velen onder hen belanden op straat omdat zij niet de begeleiding kregen die ze nodig hadden. De staat incasseert ons geld via BTW en dergelijke dus moet voor deze mensen hulp voorzien. Ze bouwen sociale wijken voor heel de wereld, maar eigen volk slaapt op straat. Ze nemen heel de wereld binnen, maar de scholen van onze kinderen smeken nu al om meer middelen. Het is uw partij die de staatsschuld vergroot heeft door te volgen in Merkel haar waanzinnig verhaal. Nog maar te zwijgen hoeveel meer schuld er op de Vlaming zijn schouders rust in vergelijking bij de Waal. Alles wordt doorgeschoven naar Vlaanderen, door uw partij die dat zogezegd ging veranderen. De sossen haalden mensen om te werken. De NVA heeft rapefugees gehaald. Laatst gewijzigd door Peche : 7 april 2017 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Neen Ja Neen Ja Neen Ja Neen Ja Neen Ja Neen ...
We zullen wel eens zien wat de kiezer daar allemaal van vindt. .
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Tjah het speelt in uw voordeel dat Vlamingen dom zijn he.
Uw partij heeft de democratie verkracht. Heeft rapefugees van Merkel in huis genomen terwijl eigen volk op straat stierf van ontbering. We will never forget, never forgive. |
![]() |
![]() |