Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2017, 07:55   #41
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Bye the way, zou het handiger zijn om Wilders de Belgische nationaliteit aan te bieden?
Vertrouw nooit een Hollander, maar in dit geval gemeend, we geven hem gratis. Eventueel doen we er zelfs een goede deal Westerschelde bij kado
Teruggave van Zeeuws-Vlaanderen alsook het beheer van de Zeeuwse mosselen en er valt mss over te praten.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 08:00   #42
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170330_02808420

Waarom moet Wilders opdraaien voor die kosten? Het is toch niet zijn fout dat hij met de dood wordt bedreigd? Hij maakt enkel gebruik van zijn grondwettelijke vrijheid van meningsuiting.

Citaat:
Citaat:
Waarom stelt Veli Yüksel niet voor om de kosten in mindering te brengen van de subsidies aan moskeeën? Want het is vanuit islamhoek dat de doodsbedreigingen komen.
Het is ook aleen de islam die uitblinkt in het uiten van geloofwaardige doodsbedreigingen. Want wanneer Dyab Abou Jahjah ergens gaat winkelen is geen bescherming nodig, ondanks zijn lange staat van dienst in opruiende uitspraken tegen de inwoners van het gastvrije land dat hij via fraude tot het zijne gemaakt heeft.

Yüksel doet een slinkse poging om de kosten van een misdrijf in de schoenen van het slachtoffer te schuiven.

Indien Michel Vandenbosch bescherming nodig heeft, gaat Veli Yüksel dan ook de factuur naar hem doorsturen, of eerder naar zijn CD&V collega en notoir GAIA-met-de-dood-bedreiger Youssef Kobo?
Zo heb je al een voorstaaltje van wat die vreemdelingen kwietens hier gaan beginnen regelen ... met hun politieke partijtjes de komende jaren ... alles uit kafferen en alles naar hun hand zetten gaat hun strijd leuze worden....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 08:07   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Zo heb je al een voorstaaltje van wat die vreemdelingen kwietens hier gaan beginnen regelen ... met hun politieke partijtjes de komende jaren ... alles uit kafferen en alles naar hun hand zetten gaat hun strijd leuze worden....
Een voorstaaltje?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 08:15   #44
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een voorstaaltje?
Moeilijk te begrijpen hé...
Oud 4 april 2017, 08:43   #45
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, wat betekent het?
Oud 4 april 2017, 08:55   #46
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Voorsmaakje of voorproefje is meer courant.
Oud 4 april 2017, 08:58   #47
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Voorsmaakje of voorproefje is meer courant.
Het woord bestaat niet, Elio.
Oud 4 april 2017, 10:03   #48
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Het woord bestaat niet, Elio.
In den beginne was er niets.
Oud 4 april 2017, 11:07   #49
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Het is de taak van de overheid dat iedereen op een veilige manier kan leven. Wilders heeft niet gevraagd voor de bijkomende beveiliging. Mij lijkt het dat het Gentse stadsbestuur zelf te allen koste wil vermijden dat hem iets overkomt in Gent.

Dat zou het linkse, tolerante stadsbestuur immers niet goed staan.
Niet alle beveiligingskosten worden betaald door de NL overheid en gemeenten
Wanneer de PVV en Wilders erbij een grote zaal huurt of bijv een Ahoy zijn de kosten buiten voor de overheid, binnen daarentegen voor de PVV.
Particuliere beveiliging kost in dat geval een flinke duit
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 11:11   #50
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
In den beginne was er niets.
Nu is er woordenschat.
Oud 4 april 2017, 12:05   #51
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu is er woordenschat.
voorproefje dan... nu tevreden? SMVMKL

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 april 2017 om 12:07.
Oud 4 april 2017, 12:17   #52
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voorproefje dan... nu tevreden? SMVMKL
Studie-Meester Van Mijn KLoten?
Oud 4 april 2017, 12:47   #53
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Studie-Meester Van Mijn KLoten?
Schoolmeesterke?
Oud 4 april 2017, 15:33   #54
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170330_02808420

Waarom moet Wilders opdraaien voor die kosten? Het is toch niet zijn fout dat hij met de dood wordt bedreigd? Hij maakt enkel gebruik van zijn grondwettelijke vrijheid van meningsuiting.

Waarom stelt Veli Yüksel niet voor om de kosten in mindering te brengen van de subsidies aan moskeeën? Want het is vanuit islamhoek dat de doodsbedreigingen komen.

Het is ook aleen de islam die uitblinkt in het uiten van geloofwaardige doodsbedreigingen. Want wanneer Dyab Abou Jahjah ergens gaat winkelen is geen bescherming nodig, ondanks zijn lange staat van dienst in opruiende uitspraken tegen de inwoners van het gastvrije land dat hij via fraude tot het zijne gemaakt heeft.

Yüksel doet een slinkse poging om de kosten van een misdrijf in de schoenen van het slachtoffer te schuiven.

Indien Michel Vandenbosch bescherming nodig heeft, gaat Veli Yüksel dan ook de factuur naar hem doorsturen, of eerder naar zijn CD&V collega en notoir GAIA-met-de-dood-bedreiger Youssef Kobo?
Die Gentse politicus is niet goed wijs. En laat zijn partij dat maar begaan?

Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 4 april 2017 om 15:36.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2017, 20:41   #55
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Er is op dit forum maar één iemand die zich heel belangrijk waant.
Die persoon wil zeker geen politiebescherming, integendeel, hij /zij moet er voor zorgen de de politie hem / haar niet oppakt wegens diefstal.

Ja die persoon besteelt de hardwerkende Vlaamse zelfstandige / uitbater, dit ondanks het feit dat hij / zij al leeft op kosten van de staat. Niet omdat die persoon niet in staat is om te werken, maar omdat hij / zij te lui is om zelf te werken of enige inspanning te doen om werk te vinden.

Hij / zij deinst er zelfs niet voor terug om zichzelf gek te laten verklaren.

En die persoon gaat oordelen wat de politie wel of niet moet doen.
Nope, men profiteert van mij, anyway bedankt van het wederom uit z'n verband te trekken, ik eis tenminste geen dure security omdat ik als racist het te bont heb gemaakt en niet eens als een normaal mens over straat denk te kunnen/een te hoge dunk van mezelf heb.... je kapt graag op het feit dat de Vlaming teveel belastingen betaalt maar dat die Wilders met zijn show en maniertjes gezellig de rekening opdrijft is allemaal ok, moet kunnen, sure, het zijn de zieken en werklozen die men er wel voor zal bashen in de plaats
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2017, 11:52   #56
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Echte Nederlanders zijn doorgaans toch gekend om hun zuinigheid? Wel, beste mr. Wilders, dat is niet echt zuinig, 59 agenten inzetten voor een dagje shoppen dan nog wel, blijf dan lekker in Den Haag zou ik zeggen... Of ga terug naar Indonesië, naar je roots.
Ben ik verkeerd als ik stel dat Wilders die 59 agenten toch niet zelf heeft ingezet? Dus ...
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 02:39   #57
Strandkruier
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Niet dat Wilders geen gevaar loopt, maar wel eens meegemaakt dat een echte held elke gelegenheid te baat neemt aan te geven
hoeveel gevaar hij loopt en zich opoffert?
Ik noem dat geen opoffering meer en ook geen heldendom, zeker niet als de politie je van tevoren gevraagd heeft om je niet te laten zien. Dat is pure dwaasheid en de wijsneus willen uithangen. Ik ben ooit eens tegengehouden geweest in San Juan (Puerto Rico) door de politie toen ik in een bepaalde straat wilde binnengaan. Die straat lag achter de kaai waar ons schip lag. De politie zei me dat ik de kaai moest volgen en verder de 2de afslag moest nemen. Hoewel er niets te zien of te horen was zei de politie tegen me dat in de bewuste straat een gangsteroorlog bezig was: de ene kant van de straat tegen de andere. Nou, goed, ik deed dan maar wat die lui me vroegen en dat was inderdaad zeer verstandig. Want 's avond barstte daar de ene mitrailleursalvo na de andere los. De kogels vlogen over ons schip. Krijgt ge goesting?
San Juan is zeker geen onderontwikkeld gebied want het is een dominion van de V.S. èn het vakantieoord van veel inwoners uit de V.S.
Strandkruier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 03:26   #58
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nope, men profiteert van mij, anyway bedankt van het wederom uit z'n verband te trekken, ik eis tenminste geen dure security omdat ik als racist het te bont heb gemaakt en niet eens als een normaal mens over straat denk te kunnen/een te hoge dunk van mezelf heb.... je kapt graag op het feit dat de Vlaming teveel belastingen betaalt maar dat die Wilders met zijn show en maniertjes gezellig de rekening opdrijft is allemaal ok, moet kunnen, sure, het zijn de zieken en werklozen die men er wel voor zal bashen in de plaats
De nabijheid van een aantal gelijke Z-O Aziatische genen kunnen een bitch zijn he, Bemmers?
Doe je daarom zo pisserig tegen dat geblancheerd hoofdje?
Oud 6 april 2017, 08:53   #59
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Ik noem dat geen opoffering meer en ook geen heldendom, ........
Mocht W. iets overkomen, kunt ook gewoon van de trap vallen, vast zeker bij voorbaat al ingestudeerd.
Hoewel, zonder plagiaat, ook te gebruiken: “Mijn God, mijn God, heb medelijden met mij, heb medelijden met dit arme volk”

Quote: Herinterpretatie van het sectierapport na het overlijden van de prins, en nieuw licht op de plaats delict en de baan van de kogels, leidt tot de conclusie dat één van de kogels een deel van de linker hartkamer openscheurde. De dood treedt dan vrijwel meteen in. Het is uitgesloten dat de prins dan nog iets samenhangends kan hebben uitgebracht.
http://www.isgeschiedenis.nl/aanslag...em-van-oranje/
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 09:19   #60
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strandkruier Bekijk bericht
Ik noem dat geen opoffering meer en ook geen heldendom, zeker niet als de politie je van tevoren gevraagd heeft om je niet te laten zien. Dat is pure dwaasheid en de wijsneus willen uithangen. Ik ben ooit eens tegengehouden geweest in San Juan (Puerto Rico) door de politie toen ik in een bepaalde straat wilde binnengaan. Die straat lag achter de kaai waar ons schip lag. De politie zei me dat ik de kaai moest volgen en verder de 2de afslag moest nemen. Hoewel er niets te zien of te horen was zei de politie tegen me dat in de bewuste straat een gangsteroorlog bezig was: de ene kant van de straat tegen de andere. Nou, goed, ik deed dan maar wat die lui me vroegen en dat was inderdaad zeer verstandig. Want 's avond barstte daar de ene mitrailleursalvo na de andere los. De kogels vlogen over ons schip. Krijgt ge goesting?
San Juan is zeker geen onderontwikkeld gebied want het is een dominion van de V.S. èn het vakantieoord van veel inwoners uit de V.S.
en hoe eens veilig Belgique, dank zij de overweldigende en totaal ongecontroleerde immigratie meer en meer afkalvert naar een maffiastaat waar binnenkort gangsteroorlogjes geen uitzondering meer zullen zijn...
Dank je voor de les...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be