![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mij hebben ze altijd gezegd dat kereltjes op anabolen niet echt een hoog libido hebben
ik geloof niks van het verhaal. Hij heeft haar het ziekenhuis in gemept
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van periodes onbevredigbaar tot de volgende periode geen belangstelling. De periode geen belangstelling kan maanden tot jaren aanhouden. En in de periode onbevredigbaar kan het zo erg zijn dat de partner er van weg moet wegens teveel.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dadcht u dat er tegenwoordig zoveel vrouwen een hond (het vierpotige dier bedoel ik) hebben? ![]() Hoe noemde men dat ook alweer?? Bestialiteit?? ![]() Laten we nog zwijgen over zij die met enige graagte 'rondjes rijden' met kamelen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2017 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() omdat wegens onreinheid van dat dier Islamietjes dan de straat oversteken ipv seksistische vulgariteiten rond te zwieren als vrouwen niet gesluierd over straat wandelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() aan zijn overkompenserende macho gedrag te zien en aan zijn anabole steroidegebruik te zien ... geloof ik toch iets meer in de hashtags die zij gebruikte ... #hijheefteenkleintje #hijwasechtheelklein #kleinekromme ...
arme 'King Kong' ... met het kleine klokkenspel... Laatst gewijzigd door Anna List : 11 april 2017 om 14:35. |
![]() |
![]() |