Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Discussietools
Oud 11 november 2004, 17:35   #41
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Of Vlaams Vlok....Vlaams Klok....Vlaams Brok, gewoon een lettertje veranderen.
jOOSt is offline  
Oud 11 november 2004, 17:38   #42
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Of misschien Racistische Stomme Kloten, dat ze eens uitkomen voor wie ze zijn in plaats van rond die pot te blijven draaien

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 11 november 2004, 17:39   #43
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Iedereen weet al lang dat het Vlaams Belang zal worden, maar bij het Blok rammelen ze nog een beetje met ons voeten want zo blijven ze in het middelpunt van de belangstelling staan. Persoonlijk geniet Vlaams Belang ook mijn voorkeur al is het meer uit praktische aard. Zo kan ik in mijn teksten de afkorting voor het Blok 'VB' rustig verder blijven gebruiken. Het mag ook iets anders zijn, zolang het maar kan afgekort worden tot VB.
Oud 11 november 2004, 17:44   #44
Thinker
Lokaal Raadslid

Standaard

Als het Vlaams Blok haar naam wijzigt, komt de benaming 'Vlaams Blok' dan vrij en zouden anderen dan die benaming 'Vlaams Blok' eventueel kunnen inpalmen?
Thinker is offline  
Oud 11 november 2004, 17:47   #45
PAJOT
Banneling

Standaard

Neen.
PAJOT is offline  
Oud 11 november 2004, 18:29   #46
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Iedereen weet al lang dat het Vlaams Belang zal worden, maar bij het Blok rammelen ze nog een beetje met ons voeten want zo blijven ze in het middelpunt van de belangstelling staan.
Inderdaad, schitterende pr!
Jan van den Berghe is offline  
Oud 11 november 2004, 19:40   #47
cor
Minister

Standaard

""kijk ook eens naar het logo""

Is da nu iets chinees of wa?
cor is offline  
Oud 11 november 2004, 19:42   #48
cor
Minister

Standaard

""Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar Vlaams Blok +""

Da kruiske is wel gepast na 9/11.
cor is offline  
Oud 11 november 2004, 19:43   #49
cor
Minister

Standaard

Of ook na vorige dinsdag:

Vlaamse Wrok.
cor is offline  
Oud 11 november 2004, 21:45   #50
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Of misschien Racistische Stomme Kloten, dat ze eens uitkomen voor wie ze zijn in plaats van rond die pot te blijven draaien
Nou nou, dat hebben ze gedaan, maar dat mocht blijkbaar niet. Ik zie dat je sterk bezig bent. Een hele lijst van steengoeie opmerkingen. Proficiat. Ik heb ook een lijst aangelegd. Van alle mensen die slimmer zijn dan jou. Ze noemt de Gele Gids. (Ook een goeie?) (nee?)

Laatst gewijzigd door dUSK : 11 november 2004 om 21:45.
dUSK is offline  
Oud 11 november 2004, 21:47   #51
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor
""Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar Vlaams Blok +""

Da kruiske is wel gepast na 9/11.
Ja, want bollekes hadden ze al genoeg.
dUSK is offline  
Oud 11 november 2004, 21:50   #52
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Vlaamse KOTS?
Vlaamse BOERKES?
Jij bent ook enorm sterk bezig, Skill. En die teksten van jou, wauw. Wanneer komt die eerste (of is het al de 2de) cd uit? Wat zeg je? Hallo? Hallooo...
dUSK is offline  
Oud 12 november 2004, 00:34   #53
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Nou nou, dat hebben ze gedaan, maar dat mocht blijkbaar niet. Ik zie dat je sterk bezig bent. Een hele lijst van steengoeie opmerkingen. Proficiat. Ik heb ook een lijst aangelegd. Van alle mensen die slimmer zijn dan jou. Ze noemt de Gele Gids. (Ook een goeie?) (nee?)
Oeh! Ik heb er weer een fan bij zie ik

Haha. Wel den eerste keer dat ik iemand zo onder de indruk zie van een post-it note

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 12 november 2004, 09:29   #54
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Iedereen weet al lang dat het Vlaams Belang zal worden, maar bij het Blok rammelen ze nog een beetje met ons voeten want zo blijven ze in het middelpunt van de belangstelling staan. Persoonlijk geniet Vlaams Belang ook mijn voorkeur al is het meer uit praktische aard. Zo kan ik in mijn teksten de afkorting voor het Blok 'VB' rustig verder blijven gebruiken. Het mag ook iets anders zijn, zolang het maar kan afgekort worden tot VB.

Vlaams Belang... laat me schaterlachen....
denken de inwoners van het NL-talig gedeelte van België nu werkelijk dat die bende racisten, extremisten en foert-kiezers in het belang van hun regio handelen?????
enkel het belang van De Winter, Annemans, de hypocriete voorzitter en de nazi-erevoorzitter voor het leven, alsook enkel opdevrouwenkloppers, drugdealers, misnoegde oprichters van een luchvaartflop, een zeveraar op een reisbestemmingsreclameFVzendertje, een ex-miss die nergens aan de bak kwam, etc... zijn gediend...
en zelfs mijn waarde Jan V d B., al respecteer ik je VlaamsNationalistische inzet, ook jij zal er geen voldoening van jou belang bij vinden...
maar ja, ultiem kan de voorzitter nog een nepdreigbrief aan zichzelf sturen...
kortom....
Vlaam Belang.... te zot om te geloven....
Oud 12 november 2004, 09:31   #55
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
en zelfs mijn waarde Jan V d B., al respecteer ik je VlaamsNationalistische inzet, ook jij zal er geen voldoening van jou belang bij vinden...
En wat bedoelt u nu eigenlijk?
Oud 12 november 2004, 09:53   #56
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
En wat bedoelt u nu eigenlijk?
wat ik bedoel, mijn waarde....
dat is dat de kliek van De Winter en Co er niet zijn om je echte Vlaams Nationalistische aspiraties te dienen, maar het wordt mij alsomeen meer duidelijk dat zij een kliek racisten zijn voor wie enkel hun eigen telt... en daarbij spelen zij in op de nationalistische gevoelens die anderen terecht of vermeend hebben...

ik heb de laatste dagen naar enkele van hun interventies tijdens TV programma's gekeken en kan me niet van de indruk (uiteraard is een indruk ook subjectief) ontdoen dat al die media heisa rond het arrest opgezet spel zijn om macht te verwerven voor hun racistische doelen...
Vlaams Nationalisme is goed meegenomen daarbij omdat ze daardoor een groep oprechte nationalisten zoals jij meekrijgen... ik geloof in je aspiraties die er mogen zijn zoalng niet te extreem... jij baseert je mening op heel wat objectieve informatie, zoals ik tijdens onze discussies mocht merken...
maar jammer genoeg, al heb ik mij normaal gezien daar niet mee te moeien, laat je je ogen verblinden door die racisten...
moeien misschien niet maar wel mijn eerlijk gevoel zeggen in de context...
indien ik te ver gegaan ben in mijn interventie, gelieve mij dan te excuseren...
de uitleg was ik je wel schuldig...
Oud 12 november 2004, 10:16   #57
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dat is dat de kliek van De Winter en Co er niet zijn om je echte Vlaams Nationalistische aspiraties te dienen, maar het wordt mij alsomeen meer duidelijk dat zij een kliek racisten zijn voor wie enkel hun eigen telt... en daarbij spelen zij in op de nationalistische gevoelens die anderen terecht of vermeend hebben...
Dat is uw bewering die ik, als jarenlang lid van het VB, op geen enkele wijze deel. Ook hier hebben we weer te maken met de zoveelste bijzonder onhandige poging om verdeeldheid te zaaien. Wees gerust, Dewinter heeft weldegelijk uitgesproken Vlaamsnationalistische standpunten die hij in daden wil omzetten. Maar blijkbaar gelooft u liever uw eigen verzinselen.
Oud 12 november 2004, 10:19   #58
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb de laatste dagen naar enkele van hun interventies tijdens TV programma's gekeken en kan me niet van de indruk (uiteraard is een indruk ook subjectief) ontdoen dat al die media heisa rond het arrest opgezet spel zijn om macht te verwerven voor hun racistische doelen...
Hahaha. Ondertussen weet ik wel dat u voor een deel leeft in uw eigen bijeengedacht "fantasialand", maar dat u het zo bont zou maken. Binnenkort gaat u nog beweren dat het Vlaams Blok Leman en Pataer betaald hebben om een proces te beginnen.
Oud 12 november 2004, 10:36   #59
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Hahaha. Ondertussen weet ik wel dat u voor een deel leeft in uw eigen bijeengedacht "fantasialand", maar dat u het zo bont zou maken. Binnenkort gaat u nog beweren dat het Vlaams Blok Leman en Pataer betaald hebben om een proces te beginnen.
neen uiteraard niet....
maar die rechtgeaarde mensen die de belangen verdedigen volgens het principevan "heb je evennaaste lief", een christelijke waarde die ik nog steeds heb, konden niets anders doen dat wat nog altijd meer dan 75 % van de Vlaamse bevolking over die zaak denkt, ook in acht nemend dat die 1 miljoen kiezers ook de racistische standpunten zouden delen...

maar ja, wat betreft je benaming "fantasieland", misschien is dat zo... maar je kent mij intussen wel... ik ga voor mijn aanvoelen van al die communautaire heisa, de Vlaams-Waalse kwesties...
en racisme is voor mij volledig uit de boze... ik heb meermaals gezegd dat de plaats waar iemand geboren wordt en vooral dan de minder bevoordeelde geografische en vruchtbare streken geen aanleiding mag zijn om die mensen ook niet wat beter leven te gunnen...
ook dat is een christelijk principe: oner parochieheilige Sint-Martinus gaf daartoe een geod voorbeeld...
en dan nog...
in een regio waar veel alloctonen leven heb ik tot nu toe minder nadelige dingen beleefd van Marokanen of Turken dan van nette Vlaamse heertjes of dametjes... eerder dan nog, in twee gevallen hebben migranten mij beschermd tegen autochtone zich misdragende jongeren...

en dan, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is... ik ben Limburgse Luikenaar of Luikse Limburger...

off-topic:
�* propos Jan, naar aanleiding van een vroegere discussie... op het monument aan de gesneuvelden te Crisnée staan de namen van welgeteld 17 burgers die in 14-18 het leven lieten aan de Ijzer... of een gemeente van een paar duizend is dat zeker zoveel als hier in Limburg te Heers bijvoorbeeld...
dat zag ik bij het bezoek aan het graf van mijn vader te crisnée op Allerheiligen....
Oud 12 november 2004, 10:43   #60
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en racisme is voor mij volledig uit de boze... ik heb meermaals gezegd dat de plaats waar iemand geboren wordt en vooral dan de minder bevoordeelde geografische en vruchtbare streken geen aanleiding mag zijn om die mensen ook niet wat beter leven te gunnen...
ook dat is een christelijk principe: oner parochieheilige Sint-Martinus gaf daartoe een geod voorbeeld...
U legt ons weer woorden in de mond die we nooit gesproken hebben en al evenmin gedacht.

Blijkbaar snapt u nog altijd niet waarom wij de bestaande financiële stromen binnen België in vraag stellen... En dat is wel erg, nadat het hier al zoveel malen is uitgelegd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be