![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou het niet vertrouwen om hem hier op ons hoofd te zien neerkomen ..... Maar wees maar gerust dat hij slim genoeg is ver van vliegende F16's weg te blijven, brevet of geen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten wat daar mis mee is ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft Filip te maken met het diploma van Degucht, Tobback, De Clerq, Claes, of dat van onze vriend Freddie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben wel diploma's en brevetten met een reukje aan. Zeker Flip. Alleszins bewijzen hun diploma's en brevetten op generlei wijze dat de genoemden "hoogstaander" zijn dan de probleemkinderen zonder diploma's van Onkelinkx, of de diploma-lozen op dit forum.
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst dat ze in staat waren een academische titel te behalen met alles wat daarbij komt. Weet je, het gaat om een verband dat Freddie probeerde te leggen tussen "waarom zou iemand naar school gaan" en 4 politici die alle 4 een master haalden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar ik zie nog steeds Freddie zijn vraagstelling rond de zin of onzin van naar school gaan niet bij voorbeelden die duidelijk wel een academische graad behaalden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is het eigenlijk afgelopen met de klacht van Freya tegen Knack en het Nieuwsblad die berichtten dat ze haar thesis niet zelf schreef?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een sos met geen al te hoogstaande reputatie:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die heeft nochtans ook verschillende "masters", maar op zijn zestigste dik kontent dat hij nog burgemeester kan zijn.
![]() |
![]() |
#51 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kun jij nu écht niet bij een onderwerp blijven ? Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knack en Het Nieuwsblad ? Wat ik me daarvan weet is dat Meulenaere dat in een stuk schreef, en het als suggestieve vraag naar het publiek afvuurde die er "mocht over oordelen of zij dat zelf geschreven heeft". Dat was guerilla journalistiek met een vermomming als satire, om nét niet strafbaar te zijn. Haar promotor heeft duidelijk in de pers antwoord gegeven, en daar eindigde Meulenaere zijn lulverhaaltje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Last met begrijpend lezen ? Begrijp je het discussiepunt met Freddie eigenlijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit forum vind je trouwens ook heel wat: http://forum.politics.be/showthread.php?t=51898 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan panda. Je bent zélf begonnen met er masters bij te sleuren, alsof dat ook maar iets bewijst.
En neen, het ging NIET over de schoolcarrieres van Degucht, Tobback, De Clerq, en Claes maar over die van de kinderen van Onkelinkx. Onkelinkx geeft zélf aan waarom haar kroost geen diploma behaalde: omdat het moeilijke kinderen waren. Niemand belet jou om in te vullen wat een corrupte bitch zoals Onkelinkx verstaat onder het begrip "moelijke kinderen". De dikst betaalde jobs gingen idd naar Mayeur en zijn vriendin, maar niemand maakt mij wijs dat de kinderen van Onkelinks voor een habbekrats werkten. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de openingspost zegt het zelf al voldoende duidelijk hee : de promotor van vandenbosche (professor Bens) bevestigde duidelijk dat zij vdb haar scriptie van begin tot einde opvolgde. Case closed. Of vdb er later al dan niet in is gelukt om Meulenaere te laten bestraffen voor zijn lasterlijke column is een ander vraagstuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kan beter geen anderen verwijten dat ze niet bij het onderwerp blijven want dat doe je zelf niet.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik ben geen vrouw en ga dus niet in discussies van de hak op de tak springen. Mijn discussiepunt met Freddie was duidelijk, en daar ga ik me toe beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat de zaak closed is: voor jou toch.
![]() |