![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
christelijk = schaamlapje alexandra colen (where the hell is she) sociaal = je kunt het vb van veel verdenken, maar toch niet dat het een sociale partij is |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gefundeerde argumenten overdenken is (nog) niet zijn 'cup of tea' Hij is nog opzoek en als eerlijke zoeker vind je inderdaad niet snel een partij in ons bestel waar je in volle eer en geweten achteraan kan hollen. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() misschien heeft ie onlangs klop gekregen van een 12jarige allochtoon?
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali schreef:
Citaat:
Ik begrijp dus dat Thomas een beetje emotioneel wordt als een ongelukkige zoals Ali drie schotels nodig heeft om zich hier thuis te kunnen voelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij toch ver achter loopt hoor. 1. Mijn eigen mening: wegens tijdgebrek post ik nog maar weinig eigen teksten, maar ik denk dat jij nog veel uit je nek zal moeten kletsen om me te evenaren in het posten van zelf geschreven teksten. ![]() Over de ethische vraagstukken heb ik hier ellelange (licht) afwijkende meningen neergeschreven. 2. Ik durf zeggen dat ik iedere publicatie, zij het een boek, zij het een pamflet van het Vlaams Blok gelezen heb (en dan alle voordrachten en vergaderingen die ik bijwoon). En jij gaat me zeggen dat ik alles eens moet doorlezen ![]() ![]() ![]() Ik zou zeggen het voor jou tijd wordt om wakker te worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jongen toch, doe er iets aan aub...
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Dat voor de vrt de verkiezingsstrijd begonnen is, is overduidelijk. Op de teletekst van vrt-1 (8-4-2003) lezen we: Einde voor Agalev en Blok?
Volgens professor Politieke Wetenschappen Helmut Gaus stemmen mensen in onzekere tijden voor SPA. In zekere tijden voor meer individualistische partijen zoals de VLD. En wanneer stemt men voor het Vlaams Blok? Het antwoord blijft hij schuldig, maar stelt wel dat het Vlaams Blok een verschijnsel van neergaande fase is. Dit is een giller van formaat. Reeds 25 jaar kent het Vlaams Blok een gestadige opgang. Moeten we hier dan uit besluiten dat onze conjunctuur reeds 25 jaar onveranderd is gebleven? Niets is minder waar. Hoog- of laagconjunctuur, wapenwedloop tussen Amerika en de Sovjet-Unie of niet, het maakt allemaal geen bal uit. En aan zulke 'wetenschapsmensen' wordt belastingsgeld besteed. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() weeral een onbekende persoon die gemobiliseerd is om negative commentaar te geven op het vlaams blok,waar haalt men ze toch?ge moogt gerust zijn het blok is er en het blijft met nog meer stemmen dan vorige keer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Het Vlaams Blok een verschijnsel van een neergaande fase. Wil het toch juist lukken dat we vanaf de oprichting van het blok in een opgaande fase hebben gezeten. Best dat deze professors zijn collega professoren economie om inlichtingen vraagt.
en da mag allemaal maar op tv komen... hoe is het mogelijk WEG MET DE VRT |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() de ouderen niet beledigen hé,kabouter,het zijn die ouderen die deze welvaart mogelijk gemaakt hebben,het is toch een feit dat de vrt een rode burcht is,hun reportages zijn zeer subjectief.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet naar Canvas kijken; da's voor de MEERWAARDEZOEKER ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() ik kijk er inderdaad nog zeer weinig naar,voor het nieuws over irak ben je beter op nederland,alleen sommige films kunnen er nog door,maar het gaat mij om de subjective manier waarop men anderen behandeld,en daarbij is het vl.blok niet de enige, ook nva,l.a enz.enkel sp.a is er altijd soms vld en soms ch&v.t'is dat het kijk en luistergeld is afgeschaft,anders zouden we kunnen reclameren,maar misschien is het daar wel omgedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Rogier ![]() |
||
![]() |
![]() |