![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg het maar, jij bent toch voorstander van Belgie?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In geen geval.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 augustus 2017 om 20:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, aan uw schunnige voorstellen heb ik geen boodschap, beheers u, hier komen ook minderjarigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zonnepanelen was wel Vlaanderen hé.
Dus Belgie ni goe, Vlaanderen ni goe. Wat dan?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee degene die de beste opties geeft, het mag zelfs een Chinese maatschappij zijn (zoniet was Volvo al lang uit Gent verdwenen). Als ge denkt dat ik schunnig ben druk op de rode driehoek om uw minderjarigen te beschermen. Masturbatie is trouwens een gezonde bezigheid. Vooral als ge fantaseert over uw buurvrouw of uw werk partner. Ge kunt het haar ook gewoon vragen als ge niet te lelijk zijt. Meestal zeggen ze ja, bijna altijd feitelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ge nu toch ook wel ven Brussel naar Parijs kunt zonder over te moeten stappen aan de grens Frankrijk/België, dus waarom zou er dan moeten overgestapt worden aan de taalgrens mocht Vlaanderen scheiden van Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij kan in ieder geval niet verweten worden dat ik een haat zou hebben tegen Frans, nochtans ben ik een groot voorstander van een scheiding van België. https://www.youtube.com/watch?v=GbdtQ0lWMEM https://www.youtube.com/watch?v=cdWn9XEnWJ0&gl=BE Laatst gewijzigd door Garry : 25 augustus 2017 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De NMBS, en dus ook de schulden die erin zitten, zijn van ons allemaal. Boeiend hoe nazionalen met allerlei vreemde gedachtensprongen die evidentie uitbannen.
Van Overtveldt laat na in zijn ronkende volzinnen in te gaan op het vraagstuk wat hij bij een privatisering met die schulden gaat doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik zie niks. Blijven die 5 miljard staatsschuld? Wordt ze verdeeld over de deelstaten, na de uiteraard voor de deur staande stap naar het confederalisme? Krijgt die private partner ze als passief mee en moet die ze maar meeslepen?
Momentje trouwens. Als private putten van de bankensector door de overheid moeten gevuld worden, en schulden van staatsbedrijven niet, zijn we dan niet heel erg de zaken op hun kop bezig te zetten? Laatst gewijzigd door dalibor : 26 augustus 2017 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitspraak,in een radioprogramma,van meneer van overveld dat de deelname van de overheid in iedere bedrijf wel eens herbekeken kan worden wordt weer kompleet opgeblazen en voor allerlei karretjes gespannen...
Nochtans heeft de Minister extreem voorzichtig gesproken,en in verband met de NMBS zelfs nooit over ONMIDDELIJK uitstappen uit de NMBS gesproken,en het zelfs gekaderd in een bestudering van het verkeersprobleem(!!!)...Uit NIKS blijkt dat deze minister,en dus ook de N-VA zelfs maar DENKT aan een ogenblikkelijke uitstap. Konkreet : Voor Belfius mogen we een snellere afbouw van de overheidsparticipatie verwachten,dat is al beslist. De rest (Post,Proximus,NMBS) waarschijnlijk zelfs niet in deze regering.... Mensenlief wat een zenuwpezen in de opiniemakers.....wat een azijnpissers.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NMBS-chaos heeft al veel te lang geduurd.
Vraag maar eens aan de Limburgers...
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Maar 'delijn' is al niet veel beter. Veel beloven en weinig geven. Spartacus??? wanneer? Het gewone vervoer van de lijn=sightseeing voor gepensioneerden. Snelbussen=geldklopperij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Tja,de prijs van een ticket staat dan ook totaal niet in verhouding tot de kostprijs.Ik heb geen zin om via mijn belastingen mensen te sponsoren die ten allen prijze in Brussel willen werken en toch niet weg willen van onder hun kerktoren.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgische volk is een fier lid van europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |