![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tegenwoordig gaat alles bijna altijd via Bancontact, en dat laat wel sporen na. Met cash geld kon je wel iets gemakkelijker zeuren.
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft een Japanse vibrator hiermee te maken?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is helaas niks tegen te doen als de moeder dood is, en de zoon doet alsof zijn neus bloedt. Je kan niet 1 op 1 bewijzen dat die cash afhalingen naar hem zijn gegaan.... Laatst gewijzigd door Tavek : 10 april 2018 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://m.youtube.com/watch?v=Qh0HxYP8f2w
Gosh ik heb precies een deja-vu ![]() #me in about x time, somewhere in the korean mountains......... ![]() ![]() #SoSad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() # ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verdwijnen in Noord-Korea.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Like I mentioned earlier..... ik betreur het feitelijk dat Korea geen third world country meer is. That way I could easily disappear there 4good.
Now some camera ploeg will inevitably come 2 get me or sth. Even in that remote mountain area they came to harass the woman, (now, not exactly harass, but they did not leave her alone -if you see what I mean....) #*SIGH* #Enscenening my disappearance will not be that simple........ #Perhaps I should choose another place........ 'more remote', 'less developed', ...... 'vaster & bigger.....', ......... perhaps better opt for -> China............ (I already know some basic Chinese so...........) #fingerscrossed #xD Laatst gewijzigd door bembem : 7 april 2021 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |