![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Stilte... Patriot is uitgeweken met dezelfde shit naar ander onderwerp. Het werd hem te heet onder de voeten...
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ben je daar na 30 jaar media-monopolie nu nog niet in geslaagd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tja , inderdaad is er een media probleem ; 1) de media trekt volluit de Vlaamse kaart en is dus gekleurd (wat wil je , media is een vlaamse bevoegdheid) 2) media zal nooit onpartijdig genoeg kunnen zijn 3) niemand zal ooit van externe waarnemers willen weten die de eerlijkheid zouden moeten controleren 4) zijn die waarnemers wel objectief ? 5) objectiviteit bestaat niet , dus dan wete we genoeg .
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 Laatst gewijzigd door A : 14 november 2004 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 16 november 2004 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Gratis wij moesten dat wel zelf betalen ons eten en drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat, dat is zeer nobel van u... 8)
En nu even serieus.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 16 november 2004 om 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() ik ben serieus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2)Dat zeg ik in de wetenschap dat de media ook maar mensen zijn die door de omgeving waarin zij leven beinvloed zijn , waardoor ook zij niet meer onpartijdig kunnen zijn . Dat zeg ik na vrij veel gelezen te hebbn over het probleem van waarheid/objectiviteit en dergelijke . Dat zeg ik na zelf er over na gedacht te hebben en ontdenkt te hebben dat de mens op zich altijd subjectief is door het feit dat hij leeft in een maatschappij die invloed op hem uitoefend . Met als resultaat dat hij ook beinvloed wordt en dus niet meer objectief kan staat tegen over de dingen , dit wil zeggen , volstekt neutraal of beter , meningsloos aangezien neutraal ook al eemingingsvorming in zich inhoud . De mens is nu eenmaal niet perfect .
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Hebben wij gebruikt voor huur van een tent enz en voor de groenten en sausen enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je bent echt lachwekkend, doe zo voort! Kronkel de kronkel!
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |