![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je meent toch niet dat ik geen eenvoudig rekensommetje zou kunnen maken?
En verder zegt het spreekwoord: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten... ![]()
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die zijn leven hoe dan ook een 10 geeft is zeker wel een optimist.
Denk je van niet dan wil ik dat graag horen waarom. Citaat:
Citaat:
Ook niet over die materie van jou, en verder zit de wetenschap er dik naast met haar levenloos heelal dat ook nog onder gaat.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga voor niets minder.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens meende ik toch dat je gezegd had al je slechte ervaringen ook een 10 te willen geven, dus ook dat klopt al weer niet. Hindert niet als je niet kan discussiëren en geen argumenten weet. Zalig zijn de eenvoudigen van geest.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 30 december 2017 om 05:09. |
|
![]() |
![]() |