![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enig idee van de uurprijzen van aannemers en van de kostprijs van moderne schrijnwerkerij?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit een handvol ramen laten vervangen en we konden al 11K ophoesten voor de ramen alleen. Vervanging van het voorportaal inbegrepen kwamen we aan 16K. Dus de prijs van "een handvol ramen" laten vergroten en vervangen zal wel in de 5 cijfers lopen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Meerdere offertes van tevoren opvragen en vergelijken, en je zult verrast zijn hoeveel verschil erop zit tussen dezelfde of soortgelijke ramen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik heb toevallig enorm veel ervaring
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Eih ja, een fermette lijkt me op dit moment ook iets teveel onderhoud en kosten te vergen.
Doe mij maar een gewoon rijhuis in de buurt met minstens 2 slaapkamers, 3 is ideaal. En de redenen zijn: plaatsgebrek in dit appartementje. Over enkele jaren wil /moet ik mijn kind echt een eigen kamer geven (nu slaapt ze bij ons parce que'elle est petite), misschien komt er nog een kind, we hebben dan meer beweegruimte nodig. Een tuin is wel bonus maar hoeft niet. En that's it. Dan ben ik content tot aan m'n pensioen. ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 2 mei 2018 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik verneem net dit (vd site vd morgen):
https://www.demorgen.be/binnenland/d...open-b0d655b5/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik woon in iets waarvan ik de oppervlakte niet weet - is dat een probleem?
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het tegendeel zelfs, de vraag naar 4 gevelwoningen stijgt want vanaf nu mogen ze niet meer nieuw gebouwd worden, of nog maar amper. Wat wél waar is , is dat hun prijs nu al aan het stijgen is zodat er momenteel minder van verkocht worden. Wat ook waar is, is dat ze er tegenwoordig geen 20 are grond meer bij moeten hebben. Klein tuintje dat niet al te veel werk vraagt.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 mei 2018 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De goedkoopste offerte was 12500 euro. Vorig jaar. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 mei 2018 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar veel hangt ook af van de kwaliteit van de materialen. Hout (en dan nog het soort hout...) , PVC, Alu, dikte, isolatiewaarde, sterkte, type glas enz.... Met alleen een prijs ben he niet zoveel. Je kan bvb een schuifdeur kopen in de Gamma of je kan een schuifdeur kopen bij 'XXXXX'.
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen probleem met 30m². Wel met het gebrek aan privacy. Ttz. Al het lawaai van anderen. Ik zou wat graag een piepklein huisje van 35 m² bouwen ergens afgelegen maar dat mag niet van de overheid. Het moet een kasteel zijn. Anders zou de waarde van een huis van iemand met een lidkaart van een partij wel eens kunnen zakken.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 3 mei 2018 om 03:24. |
![]() |
![]() |