![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag heeft ze die nog en als ze dan met enkel een kanten bh-tje en slip onder haar mantel de living in komt, weet ik meteen hoe laat het is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o dear
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er van af wat we nodig hebben of vinden wat ons leven kan verrijken.
Voor de dagdagelijkse dingen , daar laat ik gewoon Babs het gezamelijke budget voor gebruiken als ze gaat winkelen. Ik mijd dat soort van "shoppen" als de pest. Voor de speciallekes. Awel, eerst zoeken we uit wat de betere koop is. Google is uw vriend. Voor een stuk. Er zijn andere zoekprogramma's die een ander resultaat geven, en dan doen we gewoon aan "kruisbestuiving". Mare, Louis Vuitton handtassen staan niet op onze verlanglijst. Dan maken we die zelf wel, op maat, met de nodige versieringen. En daar kunnen we gek in doen, want in onze vriendenkring zitten wel wat juweliers en edelsmeden. Een kilo zilver is maar een kleine €800.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degene die de waarheid schrijft is volgens u een azijnpisser.
Sterk, heel sterk. Nog van die geniale invallen? Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 mei 2018 om 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begrijpt wel, dat zelf iets maken dat de moeite is (en geen 3 verslenste paletten als daybed) "moeite" kost.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op tweedehands, 5€ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, met een leuk corset wijzen de tepeltjes terug naar boven, in plaats van naar beneden (veranderd wel niks aan de smaak of plezier hoor)
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wilde maar zeggen dat die mooie lingerie setjes weinig steun geven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik doe er een schepje bovenop.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar er is iets van aan. Een tijd geleden zei ze nog, "toeme, mijn bh's zijn in de was gekrompen" Antwoord :" 't zijn uw bh's niet die gekrompen zijn...." Die spullen van Maddox doet ze ook wel aan, om naar een concert te gaan bv.... ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 22 mei 2018 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#60 |