![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Ierland maakt spectaculair komaf met z'n grootste trauma > stemt massaal via referendum voor legaliseren abortus.
Met dit voorbeeld bedoel ik: Het bewijst nog maar eens dat referendum kiezen = de persoonlijke stem van op de werkvloer van de maatschappij totaal andere uitslagen geven dan wat de partijen en hun politici steeds eenzijdig doen, verkondigen en voor ons redenerend/ spreken en doen om ons iets op te leggen om hun partij macht te bestendigen. Met een verpletterende meerderheid hebben de Ieren komaf gemaakt met een issue dat hun samenleving al sinds 1861 traumatiseert. Via referendum zou hier indien mogelijk >> ook wel het sjoemel merk België met zen middeleeuwse particratie weg gestemd worden. Ook verwijs ik steeds naar het eveneens door referendum kiezen zéér goed en humaan functionerende economisch sterk Zwitserland. Met en dictatuur DNA wil Agalev-groen terug naar één federale regering…. Om de partijen almacht te geven en de wil van het volk uit te schakelen zoals PS in Wallonië deed. Preken over de mensen.... maar met dictatuur DNA zal Agalev-groen het volk niet de macht geven om te kiezen met referendum zoals Ierland en Zwitserland omdat de politiek vreest dat het volk totaal iets anders wil dan waar de partijen/belangengroepen uit eigen belang naar streven!!! Agalev-groen speelt op de emoties van goed gelovigen, de in sprookjes gelovende jeugd zonder ervaring die gewoon zijn op de koste te leven (van hun ouders) en de dromers al of niet aan de drugs … >> om via heel bewust uitgedokterd agressief/Wraak-haatdragend, misleidend/bedrog tot nu zelfs misbruik maken van persoon/ Jongen met Downsyndroom op lijst van Groen te plaatsen. Alles gebruiken, lees misbruiken om de mensen en de democratie te misleiden! << een techniek eigen aan dictatuur strebers (Erdogan ….) hier geïmporteerd uit het buitenland door politieker met hypocriete dubbele nationaliteit die hier en extreem links economisch bestel willen introduceren. Partij Machtswellust respectloos DNA ten aanzien van de bevolking dat iedere beweging en woord van anders denkende zal bekladden en de persoon zelf zijn identiteit respectloos liefst blijvend vernietigt! Maar zelf nooit erkennen dat ze via extreem linkse dictatuur hun doel willen bereiken! NVA zou extreem recht zijn stellen Agalev-groen in ieder zin dat ze uitbazuinen…. Maar dat zij zelf een DNA hebben met extreem links economisch programma word onder en misleidend alles overdekkend groen camouflage net verborgen = on-democratische Vijandig oorlog techniek! Agalev-groen weet zéér goed door ervaring uit het verleden >> de wollen-sokken tijd, dat extreem links hier niet inslaat en daarom gebruiken ze alles om hun extreem links streefdoel te verbergen. Agalev-groen preekt en presenteert en perceptie DEMO met heel bewust uitgedokterd anti democratisch agressief/Wraak-haatdragend, misleidend/bedrog tot nu zelfs misbruik maken door persoon / Jongen met Downsyndroom op lijst van Groen te plaatsen. Alles gebruiken ze om de mensen te misleiden! Agalev-groen wil in realiteit >> Extreem links economische regeren = Venezuela, Noord Korea….= repressie en armoede
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 mei 2018 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier hangt de muffe geur van Aktion T4.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongen met Downsyndroom op lijst van Groen in Brugge
Calvo wil gewoon wat geestesgenoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() in Brugge lijkt me dat niet echt ongepast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet denigrerend over die jongen, wel over de smeerlappen die hem electoraal gaan gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je zou beter een beetje solidair zijn, geestesgestoorden onder mekaar enzo. die jongen heeft gewoon democratische rechten die gerespecteerd moeten worden! hij is tenslotte niet handelingsonbekwaam verklaard, of toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom? Iemand met een IQ tussen 55 en 70 is een debiel. Mensen met het syndroom van down zitten tussen 25 en 80. Dus over het algemeen zijn die mensen imbeciel, debiel of als je geluk hebt zit je met een zwakbegaafde. Maar meer zal het niet zijn. Als je zo iemand op je lijst wil zetten dan doe je dat niet om het inhoudelijke, maar enkel en alleen uit electoraal oogpunt. En dan maak je gewoon misbruik van die jongen.
Dat en enkel dat is schaamtelijk mijn beste.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jantje, die ervaring heeft in die zaken, denkt het ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal wel een voogd hebben - de ouders? - die toestemming hebben gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar degene die op de lijst staat moet zelf handelingsbekwaam zijn (en ook in t bezit van al zijn burgerrechten, dat weet gij, denk ik) een niet-handelingsbekwame heeft niet al zijn burgerrechten in eigen beheer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik in deze erg vind is dat die jongen niet opgewassen is tegen de haaiebaaien van rechts; hij is nog niet verkozen en nu reeds een mikpunt van spot. I mean Groen maakt zich echt wel belachelijk. Of niet soms. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |