Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2004, 19:33   #41
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ken je het spreekwoord dan niet "het gezin is de hoeksteen van de maatschappij?"
Wel dankzij de homo huwelijken is die steen er nu uit. Je kan dat niet vatten neem ik aan.
Ik weet niet aan welke minister jullie dat te danken hebben maar volgens mij is het er eentje die flink gerimt (nieuw woordje op tv geleerd van deze week ; het vegen van de aars met de tong ) en geramt is door homo's, anders kan dat niet te verklaren zijn.
In elk geval is het ons alle traditionele gehuwden door de strot geramd en dan nog wel zonder glijmiddel. Jij als homo neem ik aan dat je weet hoeveel zoiets zeer kan doen.
Je hebt twee soorten mensen, de eersten kan je over van alles praten de tweede enkel over het zijne, thats gay one way . Bij bikers heb je die ook; de harley rijders praten alleen over hun harley en de motorijders algemeen praten over alle motoren. T'schijnt dat homo's ook nogal op harley vallen hé? Ruig zo met wat leder en dan elkander staan kussen dat is verdorie nogal wat met jullie hoor. Langs de eene kant trekken ze moeder haar jarretellen aan en langs de andere kant pa zijn oude leren broek.
Ik denk dat vele homo's een waardeloos normbesef hebben en diep van binnen best ook wel soms hetero zijn. Als ik eens bij homo's moet werken (ook al gebeurt hé) ga ik eerst achter zo een spuitbusje onzichtbare handschoen bij de aphoteek. Ge weet nooit van te voren wat ze in hun handen hebben gehad zeg ik altijd maar.
Alee trouw maar en vergeet de kerstboom niet te zetten.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 19:40   #42
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Ken je het spreekwoord dan niet "het gezin is de hoeksteen van de maatschappij?"
Wel dankzij de homo huwelijken is die steen er nu uit. Je kan dat niet vatten neem ik aan.
Ik weet niet aan welke minister jullie dat te danken hebben maar volgens mij is het er eentje die flink gerimt (nieuw woordje op tv geleerd van deze week ; het vegen van de aars met de tong ) en geramt is door homo's, anders kan dat niet te verklaren zijn.
In elk geval is het ons alle traditionele gehuwden door de strot geramd en dan nog wel zonder glijmiddel. Jij als homo neem ik aan dat je weet hoeveel zoiets zeer kan doen.
Je hebt twee soorten mensen, de eersten kan je over van alles praten de tweede enkel over het zijne, thats gay one way . Bij bikers heb je die ook; de harley rijders praten alleen over hun harley en de motorijders algemeen praten over alle motoren. T'schijnt dat homo's ook nogal op harley vallen hé? Ruig zo met wat leder en dan elkander staan kussen dat is verdorie nogal wat met jullie hoor. Langs de eene kant trekken ze moeder haar jarretellen aan en langs de andere kant pa zijn oude leren broek.
Ik denk dat vele homo's een waardeloos normbesef hebben en diep van binnen best ook wel soms hetero zijn. Als ik eens bij homo's moet werken (ook al gebeurt hé) ga ik eerst achter zo een spuitbusje onzichtbare handschoen bij de aphoteek. Ge weet nooit van te voren wat ze in hun handen hebben gehad zeg ik altijd maar.
Eerst je spelling eens flink onder handen nemen; daarna kan je je wagen aan nieuwe woordjes.

Alsof jij een homo herkent.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 20:32   #43
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
yeh, het verbaast me dat iemand als u zelfs de aanknop van zijn computer vindt ...

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 30 november 2004 om 20:32.
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 20:35   #44
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
yeh, het verbaast me dat iemand als u zelfs de aanknop van zijn computer vindt ...
Hmm.. Dat begin ik inderdaad ook te denken. Ik dacht eerst heel eventjes dat hij wou discussiëren, maar zoals blijkt, negeert hij alles wat men zegt en strooit hij bij elke post die hij maakt alleen nog wat meer afgezaagde clichés in het rond.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 20:38   #45
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Hmm.. Dat begin ik inderdaad ook te denken. Ik dacht eerst heel eventjes dat hij wou discussiëren, maar zoals blijkt, negeert hij alles wat men zegt en strooit hij bij elke post die hij maakt alleen nog wat meer afgezaagde clichés in het rond.
Men zou bijna al beginnen denken aan een dubbelaccount.

Frank Dane
Oud 30 november 2004, 21:54   #46
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Er valt niks te discussiëren met homo's, niet met u en niet met een een ander!
Alles maar dan ook alles proberen jullie zo om te buigen dat het u past en de rest gewoon zever is. Welja dan zeveren we er maar op los hé.
Alles waar wij met opgevoed zijn, waarden, normen, omgangsvormen, beleefdheden, ethiek, traditie, seks enfin noem maar op is voor homo's nu plots achterlijk, achterhaald, verkeerd, cliché en doe maar weer verder.
Huwelijk, gezin en kinderen opvoeden naar beste vermogens is nu plots iets wat je doet met draagmoeders, adoptie, papa-papa of mama-mama samenstellingen en seks is nog enkel dat geworden waar je lul naartoe wijst op het moment van de dag of nacht. Romantiek, verlegenheid, ontdekking kortom gans de cyclus van puberaal gedrag is nu geworden, pijpen met of zonder condoom en ja je mag je vriend een tong draaien en daar is niks verkeerd mee.
Tegen dat een kleine nu 16 is heeft hij al kennis gemaakt met gang bangs, orgie, rape, sm en natuurlijk gay ook. En dan maar hopen dat hij nog de juiste weg vind zeker?
Dus nee er valt niks meer te discussiëren of te praten of wat dan ook. Met het huwelijk tussen mannen of vrouwen is de zaak bezegeld en beklonken. Of je er trots moogt op zijn dat is wat anders.

Enne die aan-uit knop die heeft mijn pc al niet meer hoor. Die werkt al op voice commando dus ik zeg gewoon aan of uit. Kijk eens in de aldi of ze die daar ook hebben.
Oud 30 november 2004, 22:06   #47
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
[font=Arial]Voor wie geïnteresseerd is in de strijd tegen ethisch verval, tegen decadentie en die het traditionele gezin wil beschermen, is dit ongetwijfeld een aanrader ook al is het nogal eenzijdig christelijk geïnspireerd. Uiteraard politiek-incorrect: [/font]

[font=Arial]Tegen de homolobby, verdedig het gezin van alle tijden

Groot Europees colloquium in Brabant op 27 november 2004

Het collectief « Vader, Moeder en Ik »,
Associatie van de Belgische verenigingen, die zich verzetten tegen het adoptierecht voor homo's
[/font][font="Arial"]http://users.belgacom.net/pmmvmi[/font]
[font=Arial]
Het collectief « Oui �* la Famille, non �* l’homofolie »,
Associatie van verenigingen uit Frankrijk gekant tegen deze norm- inversie
(c/o association Papa, Maman et Nous, 24 rue Geoffroy Saint Hilaire, 75005 Paris)

De internationale vereniging van juristen « Jus et Patria » (V.Z.W),
(Vanderborghtstraat 11 – 1081 Brussel)

Organiseren gezamelijk een europees colloquium in de omgeving van Brussel op 27 November 2004

Een uitzonderlijke gebeurtenis die U in geen geval mag missen

Europees colloquium
Gans Euroa heeft in min of meerdere mate te kampen met een sterk lobby uit de homowereld.
Vandaag stellen we met zijn allen een grootscheeps manoeuver vast met als doel de familie te vernietigen door de inversie van normen en waardes
Het is hoogtijd dat de christelijke verenigingen in Europa de krachten bundelen.
Dit colloquium heeft als doel dit te bevorderen.

Verscheidene aspecten
Tijdens dit colloquium zal deze problematiek toegelicht worden vanuit de verschillende hoeken:
-Vergelijking tussen de verschillende wetgevingen
-Het homo’huwelijk’ – vernietiging van het ware huwelijk
-Adoptie door homos en lesbiennes: als ‘ het recht tot kinderen’, het ‘recht van kinderen’ vervangt
-De wet op gelijke rechten voor homo’s – beperking van vrije meningsuiting
-De natuurlijke moraal en de positie van de Kerk doorheen de tijden – de waarheid verandert niet zoals een modeverschijnsel

Deskundigen praten erover
Deelnemers die reeds aangemeld zijn:
. Dhr. Bernardin, conferentieleider (Fr)
. Dr Chasseur (It)
. EH de Cacqueray (Fr)
. Dr de Labriolle, psychiater (Fr)
. Mevr Denis psychologe deskundige bij rechtbanken ( B)
. Dhr de Poncins – econoom (Fr)
. Dr Dickès (Fr)
. Meester Huys, Brugge (B)
. Meester Johnson, Los Angeles (USA)
. Meester Laquay, Brussel (B)
. Dr Poli (It)
. Meester Rémy, Bordeaux (Fr)
. Meester Sblendorio, Milaan (It)
. Dhr Toulza schrijver (Fr)
. Prof.Vandenberghe (B)
. Prof Wagner, Nice ( Fr)
. Meester Wyssa, Geneve (Ch)

Over een waaier van argumenten beschikken
Met dit pannel wensen we de publieke opinie in te lichten en wensen we een waaier van duurzame argumenten, zowel van wetenschappelijke aard als van theologische aard, ter beschikking te stellen van al diegenen die bereid zijn de familiewaarden te verdedigen.

Praktische aspecten
De toegang tot het colloquium van 27 november 2004 is op 15 euro vastgesteld.
Voor studenten is de toegang aan 10 euro.

Voor de lunchpauze, zijn sandwiches te reserveren (3 sandwiches voor 2 euro).

Een kleutercrèche is ter plaatse voor de kinderen voorzien.

Voorts op vrijdag 26 november, om 20h, zal een grote avondmaaltijd plaatsvinden die associatieve verantwoordelijken, bedrijven van de betrokken sectoren en alle geïnteresseerde personen bijeenbrengt.
Een voortreffelijke gelegenheid om te leren om zich kennen en de weg openen aan een oprechte medewerking rond een groot gemeenschappelijk doel.
En misschien basis van een uitgebreid christelijk netwerk op Europees niveau...
De prijs van de avondmaaltijd is op 30 euro vastgesteld (op reservering alleen)

Alle betalingen zijn ofwel per cheque zonder vermelding van de ontvanger ofwel per internationale overschrijving te doen ,
IBAN BE12 0012 3225 8492, BIC GEBABEBB
(voor België : rekening 001-2322584-92)

[/font]

Spijtig dat het inderdaad zéér Christelijk geïnspireerd is. Het Judeo-christelijk geloof is ontsproten uit het Jodendom, volksvreemde import en propageert surrealistisch egalitarisme. Bijgevolg: te verwerpen. Hun houding t.a.v homosexualiteit vind ik grotendeels correct!
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2004, 22:09   #48
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Alles maar dan ook alles proberen jullie zo om te buigen dat het u past en de rest gewoon zever is. Welja dan zeveren we er maar op los hé.
Alles waar wij met opgevoed zijn, waarden, normen, omgangsvormen, beleefdheden, ethiek, traditie, seks enfin noem maar op is voor homo's nu plots achterlijk, achterhaald, verkeerd, cliché en doe maar weer verder.
Huwelijk, gezin en kinderen opvoeden naar beste vermogens is nu plots iets wat je doet met draagmoeders, adoptie, papa-papa of mama-mama samenstellingen en seks is nog enkel dat geworden waar je lul naartoe wijst op het moment van de dag of nacht. Romantiek, verlegenheid, ontdekking kortom gans de cyclus van puberaal gedrag is nu geworden, pijpen met of zonder condoom en ja je mag je vriend een tong draaien en daar is niks verkeerd mee.
Tegen dat een kleine nu 16 is heeft hij al kennis gemaakt met gang bangs, orgie, rape, sm en natuurlijk gay ook. En dan maar hopen dat hij nog de juiste weg vind zeker?
Dus nee er valt niks meer te discussiëren of te praten of wat dan ook. Met het huwelijk tussen mannen of vrouwen is de zaak bezegeld en beklonken. Of je er trots moogt op zijn dat is wat anders.

Enne die aan-uit knop die heeft mijn pc al niet meer hoor. Die werkt al op voice commando dus ik zeg gewoon aan of uit. Kijk eens in de aldi of ze die daar ook hebben.
jaja, in mijne tijd was het beter ...

... toen waren er nog geen vooroordelen & cliché's

Frank Dane
Oud 30 november 2004, 22:10   #49
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

t'is precies niet al zever dat ik vertel hé!
Toch niet voor iedereen. (voor homo's natuurlijk weer wel)
Oud 30 november 2004, 22:15   #50
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jaja, in mijne tijd was het beter ...

... toen waren er nog geen vooroordelen & cliché's
Yep, en toen gebruikte men nog argumenten en antwoordde men op de argumenten van de tegenstander...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 30 november 2004, 22:18   #51
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
t'is precies niet al zever dat ik vertel hé!
Toch niet voor iedereen. (voor homo's natuurlijk weer wel)
Het is vooral niet veel discussiëren dat je doet en laat dat nu net de bedoeling zijn van een discussieforum...

Citaat:
Oud 1 december 2004, 00:32   #52
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb ooit eens een mentaal gehandicapte tegen zijn moeder horen zeggen "ma ma de facteur is daar, kga trouwen mee de facteur" Wel zijn moeder heeft dat ook opgegeven om den duur want hij bleef maar zeggen dat hij ging trouwen met de facteur of de gordijnen of wat dan ook. Simpel weg, het gaat er niet in!
Over het homo huwelijk zijn enkel op dit forum al minstens 1000 of veel meer argumenten geweest die eens een lichtje zouden moeten doen branden hebben en dat hielp ook niet.
Dus "ma ma, kga trouwen...."
het is dus mentaal eigenlijk.
Oud 1 december 2004, 07:54   #53
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Minstens 1000?? Vreemd, het enige "argument" dat ik tot nu toe al gelezen heb is "ik ben daar tegen, want ik vind dat pervers". Veel verder raken de tegenstanders eigenlijk niet. Jij raakt trouwens ook niet verder. Laat ze dus maar eens horen, die 1000 argumenten. Of begin al met eentje, maar geen emotionele zever hé...

Citaat:
Oud 1 december 2004, 09:56   #54
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ah laat me raden, je vond de aan knop inderdaad niet en hebt dan maar vc gekocht?

Frank Dane
Oud 1 december 2004, 09:59   #55
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb ooit eens een mentaal gehandicapte tegen zijn moeder horen zeggen "ma ma de facteur is daar, kga trouwen mee de facteur" Wel zijn moeder heeft dat ook opgegeven om den duur want hij bleef maar zeggen dat hij ging trouwen met de facteur of de gordijnen of wat dan ook. Simpel weg, het gaat er niet in!
Over het homo huwelijk zijn enkel op dit forum al minstens 1000 of veel meer argumenten geweest die eens een lichtje zouden moeten doen branden hebben en dat hielp ook niet.
Dus "ma ma, kga trouwen...."
mentaal gehandicapt, sexueel gefrustreerd, ijdel, dom, boosaardig, als u nog iets aan de lijst wilt toevoegen zou ik dat nu doen hoor, met het grote homocomplot dat er binnenkort aankomt lukt dat misschien in de toekomst niet meer ...

ps: het feit dat u karaktereigenschappen toeschrijft aan mensen omdat ze een bepaalde sexuele geaardheid hebben zegt meer over u dan over die mensen.

En ohja:
Citaat:
En als algemeen aanvaard genie weet u het ongetwijfeld ook dat het de parlement & senaat zijn die wetten stemmen en niet ministers.

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2004 om 10:18.
Oud 1 december 2004, 10:56   #56
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ach boze reactie's raken mij niet.

Het is niet dat homo zijn dat me deert het is gewoon dat huwelijk dat er over is.
Senaat, parlement of niet het is altijd een minister die zoiets in gang steekt en dan begint te lobbyen. Die bedoel ik. Had men het voorgelegd via referendum het zou geen kans gemaakt hebben en daar zit het.
Er zijn zoveel dingen die maatschappelijk niet verantwoord zijn hoewel het strikt genomen toch mag. Naakt lopen in de stad bijvoorbeeld; strikt volgens de wet mag je naakt op straat tenzij iemand aanstoot neemt. Wel dus kan het niet en doen we het niet ook.
Dat is met het huwelijk juist hetzelfde. Het mag maar mensen nemen daar aanstoot aan. Het is dus een kwestie van respect tegenover de anderen dat er aan ontbreekt.
Bij een huwelijk wordt altijd aan de omstanders gevraagd of zij hier mee akkoord gaan of niet, of dat ze eeuwig zwijgen. Wel bij homo huwelijken zijn er velen die er niet akkoord mee gaan maar ze mogen het niet zeggen.
Het is een eeuwen oude traditie die verkracht is geworden door de homo's onder het mom van gelijke rechten. Heiligschennis eigenlijk ook al ben je wel of niet gelovig dat zijn traditie's waar men niet aan komt. Ik denk niet dat gehuwde homo's later op gewijde grond mogen begraven worden zelfs. Niet dat het veel uitmaakt maar het zegt veel over de ontering van de traditie en geloof het of niet maar onder die koepel van traditie's worden kleine mensen grote mensen en ontstaat er gemeenschapsgevoel en samenhorigheid. Dat worden dan hoekstenen van de maatschappij. Begint het een klein beetje te dagen?
Oud 1 december 2004, 11:09   #57
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is met het huwelijk juist hetzelfde. Het mag maar mensen nemen daar aanstoot aan. Het is dus een kwestie van respect tegenover de anderen dat er aan ontbreekt.
Bij een huwelijk wordt altijd aan de omstanders gevraagd of zij hier mee akkoord gaan of niet, of dat ze eeuwig zwijgen. Wel bij homo huwelijken zijn er velen die er niet akkoord mee gaan maar ze mogen het niet zeggen.
Volgens uw redenering zou slavernij ook nog bestaan.

Enne *sigh*

Waarom zou u aanstoot moeten nemen aan een holebi huwelijk of is uw huwelijk nu minder waard?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2004 om 11:10.
Oud 1 december 2004, 11:14   #58
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

En trouwens:

Citaat:
Het is niet dat homo zijn dat me deert het is gewoon dat huwelijk dat er over is.
...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mambo
hebt twee soorten mensen, de eersten kan je over van alles praten de tweede enkel over het zijne, thats gay one way . Bij bikers heb je die ook; de harley rijders praten alleen over hun harley en de motorijders algemeen praten over alle motoren. T'schijnt dat homo's ook nogal op harley vallen hé? Ruig zo met wat leder en dan elkander staan kussen dat is verdorie nogal wat met jullie hoor. Langs de eene kant trekken ze moeder haar jarretellen aan en langs de andere kant pa zijn oude leren broek.
Citaat:
Alles maar dan ook alles proberen jullie zo om te buigen dat het u past en de rest gewoon zever is.
Citaat:
En dat zijn dan nog maar posts uit deze topic, ik wil best de moeite doen om even al uw posts te overlopen als u aandringt hoor.

Punt is: u ziet homo's als minderwaardig en daarom doet het u zeer dat het homo's op gelijke hoogte geplaatst worden als hetero's door middel van het huwelijk.
Vertaling= homofobie

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2004 om 11:16.
Oud 1 december 2004, 11:18   #59
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens uw redenering zou slavernij ook nog bestaan.

Enne *sigh*

Waarom zou u aanstoot moeten nemen aan een holebi huwelijk of is uw huwelijk nu minder waard?
Je doet het dus expres hé!
Dat moet dus mentaal zijn want anders had je nu wel eens door gehad.
ma ma kga trouwen ... slaat wel op jou dus.
Oud 1 december 2004, 11:23   #60
Eternity
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je doet het dus expres hé!
Dat moet dus mentaal zijn want anders had je nu wel eens door gehad.
ma ma kga trouwen ... slaat wel op jou dus.
#1 Het huwelijk is een verouderde instelling zonder enig nuttige of emotionele waarde (voor mij), waarvan ik dus ook geen gebruik wens te maken.
#2 Leest u wel wat ik schrijf of leest u wat u denkt?

Frank Dane

Laatst gewijzigd door Eternity : 1 december 2004 om 11:24.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be