![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoe kan je nu nog reservist worden?
|
|
|
#43 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan is de stelling, 'de Walen zijn lui' toch juist? Verder: Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 juni 2018 om 13:05. |
|||
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met zo een idee over de walen vraag ik mij eigenlijk af waarom mensen als BemBem, jijzelf, Eno2, Bhairav, Profiteur e.a. niet gaan wonen in wallonië ? Blijkbaar is jullie levensfilosofie daar de norm, als ik jullie mag geloven tenminste ?
|
|
|
|
|
|
#46 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wonen in Wallonie, ben je daar al eens geweest?
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wel, ik woon op 500 meter van de taalgrens dus je kunt wel veronderstellen dat ik daar al wel eens kom zeker ?
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oud Vlaams spreekwoord: een kinderhand is gauw gevuld.
Verder: het moeten toch niet alleen Vlaams Belangers en dito groepjes zijn die in het leger de plak gaan zwaaien. Troost: het leger moet niet op zich gesplitst worden, (wel intern) maar vooral opgekrikt naar Benelux, eurocorps of andere internationale toestanden. Afsluiter: hoe heette die luchtmacht grote pief ook weer, eerst populair op tv maar die dan na zijn pensioen naar de volksunie ging? Candries of zoiets?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 juni 2018 om 13:59. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Walen zonder werk nu ,blijven in Wallonië, weigeren Nederlands te leren en houden hun hand open voor hun jaarlijkse 16 miljard € transfers. Dat is wel degelijk een verschil. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 30 juni 2018 om 15:44. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij en jouw WalloBrux-vriendjes zullen toch wel eens de mouwen mogen opstropen. Want in de zesde staatshervorming werd voorzien dat aan het automatisme van de transfers een eind zal gemaakt worden. Zoveel tijd hebben jullie niet meer. Dat is ook de reden waarom Willy Borsu, toen hij de leiding van de Waalse regering in handen kreeg, het Waalse parlement met de harde waarheid confronteerde. Hij verklaarde expliciet dat Wallonië t.a.v. Vlaanderen economisch een achterstand had van minstens 14 jaar en dat de tijd dringt om daar iets aan te veranderen, gezien de bepaling omtrent transfers in de zesde staatshervorming.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat Belgique niet jouw land is maar Frankrijk hoeft dat zo niet te zijn voor een Vlaams-nationalist.
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je voor dat fenomeen een handleiding of praktisch advies vanuit eigen ervaring wil bekomen, zou ik je adviseren om contact op te nemen met zipper.
|
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is uw keyboard kapot?
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#59 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb daar een tijdje verbleven ja.
In de Borinage, waar alles miserie en zwart genoeg is om 's nachts de sterren uit te doven.
|
|
|