![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je een muur zetten dan?
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En terwijl denken ze in hun eigen, "le Wallon, c'est du kaka!"
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is bijna een mirakel dat met al die internationale steun dat we nog zolang moeten wachten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA zou beter Broeder Kaproen laten uitnodigen op de VRT zodat hij de mensen rechtstreeks kan uitleggen wat voor een revolutie ze volgend jaar gaan mogen verwachten. De andere n-va'ers praten daar nooit over, die praten alleen maar over verandering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over hun verandering tot echte Belgen bedoel je toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Merkwaardig. Een superbelg die hoopt dat belgië nooit zal gesplitst worden en een VB-er die sowieso hoopt dat belgië zo vlug als mogelijk ontploft vallen in elkaars armen als het er op aankomt de N-VA te demoniseren, onder het motto "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Van de VBer kan ik nog enigzins begrijpen, de N-VA is met zijn vroegere kiezers gaan lopen, dus de man zint op wraak. Voor de superbelg volstaat het zijn crapuleuze avatar te bekijken om te weten welk bedorven vlees je in de kuip hebt.
Naar bewijzen vragen om hun onzin te staven is onzinnig. Ze denken dat ze zich alles mogen permitteren, ook de grootste leugens. Afspraak dus op 14 oktober, dan zullen jullie wel anders piepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de kust heeft het Frans ook terug zijn opmars gemaakt, het was enkele jaren terug iets anders maar nu terug ... Véél Noord-Fransen komen ook werken aan de kust. Maar kom, schoot ik nu weer op de pianist? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Zou het niet simpelder zijn dat we gewoon de wetten toepassen...
Taalwetten in Bruxelles... 90 wordt niet uitgevoerd... Waarom kunnen de wetten indien ze in het voordeel zijn van de Vlamingen in la Belgique niet toegepast worden; maar als het in het voordeel van de francofonie is zijn ze plotseling van beton; terwijl ze anders als vuil papier in de prullenmand worden geworpen... Die muur die staat er al en die muur schuift meer en meer op richting inlijving van Vlaamse grond... Waarom wordt dat als normaal gezien in la Belgique??? De Vlamingen zijn in de meerderheid en ze spreken van de dictatuur van de meerderheid die absoluut de rechten van de franstalige minderheid moeten respecteren... De franstaligen zijn in de meerderheid en plotseling hebben we het over democratie en de minderheid die moet stoppen met van zijn neus te maken en die zich aan de franstaligen onderdanig moeten aanpassen... Van twee maten en gewichten gesproken en onze poco's hebben dan nog het lef om dit als de normaliteit zelve voor te stellen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Vreemd niet, dat men in la Belgique moet spreken over deporteren want de franstaligen vertikken het om Nederlands te leren en eisen dat de Vlamingen hen overal met open armen in het frans ontvangt...
In een normaal land waar iedereen iedereen respecteert waren al die mensen gewoonweg tweetalig; maar neen, men mag van franstaligen niet verwachten dat zij Nederlands zouden leren... Alsof dat niet racisme van het zuiverste soort is... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even ter verduidelijking, wat mij betreft mag Vlaanderen, België en met uitbreiding gans Europa ten onder gaan. Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 juli 2018 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik kan de Franstaligen begrijpen waarom ze enige weerzin voelen om onze taal te leren. Ik weet het ook van mensen die een andere taal dan het Engels of het Frans als moedertaal hebben: ook zij verklaren dat het Nederlands voor hen moeilijker is dan het Frans of het Engels. Norbert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat om het even welke taal aanleren alleen maar prettig is??? Doorbijten moet je; maar als je omgeving al zegt dat het dwaas is zullen er inderdaad veel minder zijn die zich ook de moeite zullen getroosten... |
|
![]() |
![]() |