![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN het aanbod van drankjes en hapjes blijft ook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen slecht woord over die man,hij is ook geen professionele schilder. Maar die strepen idd......daarom dat ik overweeg om iemand het te laten overschilderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik staar hier nu al meer dan een jaar op een jaar op een slordig geschilderd plafond. Ik betaal liever 25 euro/ uur of zelfs iets meer maar hoop wel een fatsoenlijk geschilderd plafond te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het laatste merk dat ik gebruikt heb in de living was Pinto, geen streepje te zien, zelfs na 1 laag, het was al wit er voor natuurlijk . Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 augustus 2018 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goeie verfmerken zijn imo Sikkens en Sigma (met voorkeur voor Sikkens). Dure verf, maar wel topkwaliteit. En dan nog een goei wollen rol met dik haar(een goei rol kost toch ook minstens rap zo'n 20€, of zelfs iets meer), die de verf goed ophoudt. Ik ben ook geen proffessional, maar heb veel bijgeleerd van mensen uit "den bouw". En bij voorkeur het plafond eerst wat afwassen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 augustus 2018 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van welk merk de verf was. Die man was de verf gaan kopen en wij hebben hem het geld terugbetaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede witte verf is gemaakt met het pigment titanium oxide.
Slechte witte verf is gemaakt met krijt. Dat is het verschil. En ontvetten doe je best en goedkoop met solarine poeder in wat water. Met slechte verf kan je eeuwig herbeginnen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 augustus 2018 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets dus : https://dutch.alibaba.com/product-de...229193434.html
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wie weet?
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zorgen dat de reflectie overal gelijk is. En natuurlijk goed kijken in het algemeen. En droogtijden respecteren. En alles afwerken in 1 richting. Niet zo een beetje langs alle kanten. Dat mag. Maar de laatste moeten in 1 en dezelfde richting als de vorigen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 24 augustus 2018 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de muren heb ik als laatste laag een zandverf gebruikt en zo in strepen van 15cm en de breedte van de borstel in verschillende richtingen aangebracht. Mooi effect, in twee zeer verschillende kleuren (een beige en een donkerbruin/taupe )voor aanliggende muren, de overstaande dezelfde kleur, maar dat zou ik niet meer gebruiken. De volgende keer kan ik er dat allemaal eerst weer afschuren...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet eens als dat je interesseert een cursus decoratie schilderen volgen. Kan je dan bv marmer effecten en veel andere ook doen. Tip; koop verf als ze eens korting acties doen. En zet het in de kelder. Dan moet je niet ineens alles tegelijk duur gaan kopen. En koop de goede. Wat je meer uitgeeft bespaar je u toch achteraf.
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() 80 h per week is zeer veel. Al eens uitgeteld wat je effectief per uur verdient ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betaal je zoveel bijdrage dat je zoveel moet werken?
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En for your information: ik kook grotendeels alleen voor mezelf en m'n dochter, 'plezier'shoppen doe ik vnl met met eigen geld en bezig zijn met de dochter... tja, die komt ook voort uit mijn kinderwens. Maar de papa vindt het evengoed leuk om ermee bezig te zijn: hij zet haar pas 's middags af bij de opvang, speelt samen op zijn vrije momenten enz. De was en strijk doen vind ik minder leuk en bracht ik niet ter sprake in dit topic. Maar als andere mensen dat wel leuk vinden, mij best, hoor. Laatst gewijzigd door Guinevere : 24 augustus 2018 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |