![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag een aantal vragen die ik nogal dubbelzinnig vond anders geïnterpreteerd (windmolens id stad ed) en een nieuwe uitslag bekomen. Nog erger dan de vorige :
CD&V 64% N-VA 56% SP.A 52% Open VLD 52% Groen 44% Vlaams Belang 40% PVDA 40% Vlot, B-one. D-SA, ... mogen niet mee doen. Ik ga niet meer stemmen dus het maakt me niet uit. Deze regering heeft me alle geloof in de politiek ontnomen. De enquête van de Standaard is ook zo rigged als maar kan zijn. Groen! en VB zouden bovenaan moeten staan gezien mijn antwoorden en toch staan beiden onderaan. Bij Groen! verwonderd me dat niet want er is eigenlijk niets meer groen aan die partij. Maar VB gaat toch niet stiekem meer opvang voor illegalen of het hoofddoek als stadsambtenaar omarmen ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vragen nogal zwart-wit, terwijl de werkelijkheid altijd grijs is.
Maar kom: nva 56%, ovld 56% ... als ge het mij vraagt, nogal een mager resultaat, geen echte binding met niemand |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder geef je geen stemadvies, dus ik zal maar op de nva blijven stemmen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op vlak van snelheidscontrole geldt eer het volgende: de opgelegde max. snelheid moet intelligent uitgekozen worden; gevaarlijke punten moeten weggewerkt en in afwachting zeer duidelijk aangegeven. Wie zich dan nog laat pakken, is een echte verkeerscrimineel en verdient niet beter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik in Hoesselt wonen, ik stemde op de VLD
![]() https://www.demorgen.be/politiek/-lu...rtig-b0385ef8/ Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iedereen die zich nog laat pakken is een verkeerscrimineel??? Vlaanderen ligt inmiddels vol met tweerijvakwegen waar je afhankelijk van de plaats 50 dan weer 70 en 100 meter verder weer 50 en omgekeerd mag. Durf jij hier echt beweren dat je nog nooit op zo'n weg aan het rijden was en ineens dacht van "fuck was het hier nu 70 of 50" ? Het lijkt mij gewoon onwaarschijnlijk dat er in Vlaanderen nog één automobilist rondrijdt die dat moment niet herkent want al meegemaakt heeft. eerlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is heel iets anders dan "wie nu zich eens laat verrassen, is een crimineel". Verder rij ik inderdaad nog redelijk veel. Met auto en met moto. En ik ben een zeer bedaarde chauffeur. Altijd al geweest. Ik rij liever 100 dan 120 op onze autosnelwegen, en liever 45 dan 50 in onze gewone straten in de gemeenten. De laatste keer dat ik me liet pakken, is zowat 18 jaar geleden. Ik trok wat vinnig op om niet te laat te komen op een voetbalwedstrijd. Als supporter. Dom. Betaald. Mijn volgende GPS moet er absoluut een zijn die mij een auditief signaal geeft dat ik te snel rijd. Mijn actuele Garmin toont enkel een kleurverschil bij de aanduiding van het snelheidsregime van de baan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
het gaat over de wirwar van 50-70-50-70-50... soms veranderend en terug op enkele honderden meters. mijn stelling is dat geen enkele chauffeur het moment niet kent van 'oei welke max snelheid was het hier nu 50 of 70' uw stelling is dat wie zich dan nog laat pakken een echte verkeerscrimineel is. en ge gaat dat oplossen door technologie in uw volgende auto waardoor de mensen die zich die technologische oplossing niet kunnen veroorloven wsl sneller 'echte verkeerscriminelen' gaan worden dan de anderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |