![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mocht u celebrity zijn , wat zou uw eisen zijn ?? ![]() |
|||
niks |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
geen idee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
bokes met pindakaas |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
rolls royce , prive hotel , kraslotjes , zwembad , tv , prive chauffeur , helikopter , friet met stoofvlees , pepersteak .... |
![]() ![]() ![]() |
7 | 50,00% |
gratis prostituee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
koning zijn |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
.... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 28,57% |
ik weet het nog niet !! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ach, we zijn ten minste eerlijk ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 augustus 2018 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goede stand-in.
Een beetje ster doet zijn/haar optredens toch niet meer zelf... allee we zijn 2018 zeg....alles moet fake!
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 30 augustus 2018 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() wat kom je thuis tekort, schoof? wordt de zak niet meer op tijd geledigd mss?
Laatst gewijzigd door Anna List : 30 augustus 2018 om 08:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
If the bowl was present, then the band members could safely assume the other, legitimate, items in the technical rider were being fulfilled to their satisfaction. Conversely, if the bowl was missing, or brown M&M's were present, then the band members would be within their rights to have the venue inspect the work, ask that it be redone, etc. Their concern for safety was real: during their earlier tours, not only had equipment been damaged, but several members of their road crew were nearly electrocuted, both due to inadequate safety measures and preparation on the part of the local venue Hun eis ivm die M&M's lijkt belachelijk, tot je inderdaad beseft waarom.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 augustus 2018 om 09:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk vind ik het hier lollig om onnozel te doen over Rolls Royce met stoofvlees maar als u dat au sérieux neemt, moet u het zelf weten.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() wat het voordeel heeft dat als er echt niemand opdaagt om te komen kijken, dat je dan je laatste bus nog wel haalt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik treed gewoon op in een roze tutu en ga een uur staan lullen over het klimaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn repertoire is uitgebreid, meeslepend en spreekt iedereen aan. De zaal zal uitverkocht zijn! ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() VIP gasten only.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in principe niets tegen alcohol maar ik vind het triestig dat veel mensen denken dat dat per se nodig is om interessant te zijn …
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Besien kan daar anders eens mee proberen om voor een keer wel een debat te winnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij de plebs kunnen die zo'n eisen stellen.
Ze vergeten dat hunne kak ook stinkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u dan laten ophalen door een chauffeur met een Rolls Royce. Om stoofvlees van uit Japan overgevlogen Koberund te gaan eten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 augustus 2018 om 18:55. |
![]() |
![]() |