![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beken kleur:
GROEN , ROOD , PVDA , …. kunnen allemaal mijn schijter op !! En de rest , van'tzelfde laken een broek !! Ik stem op de partij tegen zakkenvullers !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() een stem voor het VB is er een minder voor de NVA. rechtse rakkers, stem op 't VB, dan brokkelt de NVA wat af! en het verschil tussen beide partijen is amper nog op te merken.
goed nieuws voor Groen wel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW zou zich beter af vragen waarom een deel van zijn kiezers terug keert naar het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor hem juist in Ter Zake zeggen: '' Ik denk dat particulier auto bezit binnen 10 jaar misschien niet meer bestaat''. Is die met zijn hoofd ergens tegen gelopen en blijven botsen? Laatst gewijzigd door daiwa : 5 oktober 2018 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gebraden kiekens gaan ons zo in de mond vliegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de automotive industry binnen 10 jaar beslist om geen wagens meer te verkopen maar die enkel te leasen, te huren, ... wat ga jij doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik er nog moest zijn ben ik misschien niet meer in staat auto te rijden. Ik ga er dus niet van wakker liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan Ter Zake niet zien. Ben nochtans Belg, woon in België en betaal belastingen. VRT, openbare zender ... privatiseren die handel.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens eigen (en herhaaldelijk ongevraagd bevestigde) mededeling bedraagt die 18 centimeter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt? ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
terzake |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, zonder islamieten wordt hun aantal stemmen gehalveerd
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ....waarom dus BDW al voorzichtig visjes aan het smijten was,zelfs naar de Groenen..
De man uit Puurs vernietigt in Antwerpen zijn eigen partij,de CD&V,dus klopt de rekening voor een centrumrechtse coalitie niet meer.....BDW heeft daar waarschijnlijk al een kruis over gezet ,tenminste zolang "de man uit Puurs" in beeld is... Maar eigenlijk zit ook Groen! met een probleem...... Samenwerken met de SpA? echt? na wat er allemaal gaande was? En "de man uit Puurs" lijkt eerder op een ge-immigreerde louche messentrekker die ,na zijn eigen partij,ook de gaande coalitie,eigenlijk iedereen die in de weg loopt zal neersteken...(politiek dan hé),en daarbij volstrekt niet gehinderd door enig relevant stemmenaantal. ...Antwerpen wordt een interessante puzzel.... Laatst gewijzigd door kelt : 6 oktober 2018 om 10:52. |
![]() |
![]() |