![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Eerst en vooral zou ik graag "volledig" stemrecht willen hebben, in een federaal land waar je niet kan stemmen voor iemand die in het andere landsdeel opkomt neigt dit niet al te zeer naar democratie..... ik heb niet kunnen stemmen voor de huidige premier die we hebben, gelukkig en grote chance dat ik zowiezo voor die Charel niet ging stemmen...........
Afin zondag zal het dus weeral vandat zijn, maar dan op gemeentelijk niveau, kiezen voor een lapzwans die mss het meeste voorkeurstemmen haalt om dan te moeten vaststellen dat er een andere lapzwans met minder stemmen burgemeester is geworden via gekonkelfoes en geschuif met postjes.... zielig En om de farce volledig te maken ook nog eens moeten stemmen voor een totaal overbodig en stinkend duur provinciebestuur.... wie gaat dat allemaal betalen..... ja juist.... ![]()
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unitaire zul je bedoelen, we zijn een federale staat sinds pakweg 30 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |