![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet weten waarom. Als je de kans heb om te kiezen tss je eigen baronie of aan het hoofd te zitten van een rotdepartement waar weinig strepen te behalen zijn dan zou ik het ook wel weten.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 oktober 2018 om 06:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe een klein gokje: ofwel Valerie Van Peel, maar toch iets meer kans voor een West-Vlaming.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sander Loones
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Een paar jaar geleden meegemaakt tijdens een studentendebat (toen hij nog de kroonprins van BDW werd genoemd). Nooit een grotere loser bezig gehoord. Zelfs Gwendolyn Rutten leek een Cicero naast die kerel.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 2 november 2018 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() p e r f e c t e keuze voor defensie en ambtenarenzaken.....
Overigens zit er (alweer) een lesje in. Als er een "probleem" ontstaat in een departement,bijvoorbeeld omdat de grote Manitou aldaar iets anders moet gaan doen,dan los je dat niet op door een "manitou" van een ander departement te gaan plukken en in dat gat te poefen... Neen,dan doorsnuffel je de "wachtkamers" (het EU-parlement bvb) op "Ministeriabel" materiaal. Nog een half jaar is inderdaad kort,maar toch lang genoeg om te zien of er een minister zit in Sander . Want dat Europarlement gaat waarschijnlijk toch wel vervelen voor iemand die nog jong genoeg is om eerst nog iets te WORDEN...
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 2 november 2018 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb op zijn zachts gezegd ook niet echt een hoge dunk van die kerel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Jezus ze gaan een vaatdoek op dat departement zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoafff....die deed me eigenlijk altijd meer aan een komplete wasmand denken dan aan een vaatdoek hoor....
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze in Nederland en bij de Moffen een blondje op defensie mogen zetten,dan mogen bij ons toch vaatdoeken???? ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 2 november 2018 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ajajajajajajajajaj. Dat belooft dan.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Mocht Cicero een N-VA'er zijn, dan vergeleken types zoals Zeus hem met Snelle Eddy.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik dacht dat er bepaalde records geklopt waren in gatlikkerij bij n-va door de forumwoordvoerder van de partaai op politics.be , maar blijkbaar kan men NOG dieper buigen en de kont open houden voor geïnteresseerde bezoekers... We gaan nu al mongooltjes naar de ministerraad sturen en doen alsof er niets aan de hand is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ministerie van defensie is al jaren hopeloos . NVA zet die traditie verder. Nogmaals.... CVP 2
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit gehoord van het taalevenwicht in de federale regering?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is hem zie !
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 3 november 2018 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |