Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 februari 2019, 18:12   #41
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Maar spijtig genoeg zijn niet allee- de sossen anti-Vlaams... van de groenen, van de CD&V en zelfs van de VLD kunnen we moeilijk nog iets anders zeggen...

In het beste geval willen ze ons doen vergeten dat ze niet uitkomen en/of niet durven uitkomen voor de Vlaamse belangen...
Natuurlijk hebben ze schrik. Ze moeten er allerlei fascistische zever bijsleuren om de domme Vlaming in de val te laten lopen. De V-partijen moeten vooral niet in die open val lopen want dan komen er altijd schijn processen van.

Vergeet heel dat fascistische gedoe. Bij Catalonië moesten ze er ook Franco weer bijsleuren om toch een argument te kunnen maken. Dit is pure provocatie om de dommeriken in de val te laten lopen. Zie je wel...het zijn fascisten...
Oud 24 februari 2019, 18:24   #42
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ziehier een praktijk voorbeeld waarvan o.m. ikzelf en mijn zieke echtgenote het slachtoffer zijn. Brief verstuurd naar de burgemeester van Zaventem op 4 februari, tot op heden (24-02) zonder de minste reactie:

Aan de burgemeester van Zaventem.

Diegemstraat 37

1930 Zaventem

Geachte Mevrouw Holemans,

Vrijdagavond op 18 januari rond 20 uur viel mijn echtgenote van de trap. Toen rond middernacht de pijn bleef aanhouden heb ik de 112 gebeld. Deze hebben mijn vrouw naar het ziekenhuis UCL te St Lambrechts Woluwe gebracht waar na onderzoek bleek dat haar linker dijbeen gebroken was. Zij is ’s zaterdags omstreeks 17u00
geopereerd. Zij verbleef verder in het ziekenhuis tot 30 januari, waarna zij overgebracht is naar het Woonzorgcentrum Beaulieu te Vilvoorde voor een revalidatie van drie weken.
Mijn echtgenote lijd reeds enkele jaren jaren aan de ziekte van Parkinson. Zij is zich bijwijle niet bewust van de tijd en de plaats waar zij zich bevindt. De mogelijkheden om zich verstaanbaar te maken zijn ook minder geworden. Mijn echtgenote spreekt Nederlands en haar kennis van de Franse taal zijn uiterst beperkt. Moet U zich nu even voorstellen dat zij in haar kwetsbare toestand in een omgeving terecht komt waar geen woord Nederlands gesproken of verstaan wordt !

De twee ambulanciers die haar zijn komen ophalen spraken of verstonden geen woord Nederlands. Zij weigerden haar naar een Nederlandstalig ziekenhuis te voeren. In de dienst in de UCL waar zij terecht kwam vonden wij geen enkeling, ook niet de dienstdoende arts, die een woord Nederlands sprak of verstond. De
bezoekuren waren vanaf 13u00. Vanaf dat ogenblik kon ik bij haar zijn en als tolk dienst doen. Kunt U zich voortellen hoe razend ik was mijn echtgenote waarmee ik 56 jaar getrouwd ben in haar toestand in de handen van vreemden te moeten achterlaten. Ja, inderdaad, wij zijn als VREEMDEN behandeld in ons eigen land.
Na de transfer naar het Woonzorgcentrum ontvingen we per post afspraken van UCL voor de diensten Botdensitometrie, RX scan en Traumatologie , uiteraard allemaal in het Frans !!
Criminelen die met het gerecht in aanraking komen, mogen in Vilvoorde vragen dat de rechtsgang in hun taal in Brussel wordt voltrokken. Zieke Vlamingen in hun eigen land worden tegen hun wil getransfereerd naar een eenzijdig Franstalig ziekenhuis.
Overigens gaat het niet alleen om de ziekenhuizen. Drie maand geleden had ik op een zondag dringend medicatie nodig. Wat bleek, de diensdoende apotheek van wacht voor St Stevens Woluwe bleek gevestigd te
zijn in St Lambrechts Woluwe. Ter plaatse kon men ons niet in het Nederlands te woord staan. Advies en uitleg kon je krijgen in het Frans !
Mevrouw Holemans welke maatregelen gaat U treffen opdat deze grove onrechtvaardigheden niet meer zouden voorkomen? Alle mensen die ik gesproken heb erkennen het probleem, dikwijls uit eigen ervaring, en vinden het een schandaal. Is het niet eenvoudig opdracht te geven dat, indien hier nadrukkelijk om verzocht wordt, de patiënt te vervoeren naar het dichtstbijzijnd Nederlandstalig ziekenhuis ?Als in Vlaanderen om hulp gevraagd wordt via de 112 dan spreekt het toch vanzelf dat de mensen een hulpverlener verwachten die de Nederlandse taal beheerst, of niet soms ? Is dat teveel gevraagd in Vlaanderen? Zouden zulke toestanden door onze Franstalige landgenoten getolereerd worden ?
Hoogachtend,
Francis Aerden
Dit is een reactie op het artikel in doorbraak over Camiel Huysmans hierboven aangehaald...

Moet er nog zand zijn en dan maar door die door en door facistische francofonie andere mensen van facisme beschuldigen...

Waar is Unia, waar is de Vlaamse onafhankelijke media???

Als dit geen toestanden tegen de algemene mensenrechten van heel een volk, nl. het Vlaamse volk zijn dan weet ik het niet meer...

Slchts één ding kan ik daarover zeggen::: Schande over heel la Belgique; schande over de francofonie en nog grotere schande over de Vlaamse meelopers die de Vlaamse bevolking zo aftroggelen en in de kou laten staan...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 februari 2019 om 18:28.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:30   #43
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ziehier een praktijk voorbeeld waarvan o.m. ikzelf en mijn zieke echtgenote het slachtoffer zijn. Brief verstuurd naar de burgemeester van Zaventem op 4 februari, tot op heden (24-02) zonder de minste reactie:

Aan de burgemeester van Zaventem.

Diegemstraat 37

1930 Zaventem

Geachte Mevrouw Holemans,

Vrijdagavond op 18 januari rond 20 uur viel mijn echtgenote van de trap. Toen rond middernacht de pijn bleef aanhouden heb ik de 112 gebeld. Deze hebben mijn vrouw naar het ziekenhuis UCL te St Lambrechts Woluwe gebracht waar na onderzoek bleek dat haar linker dijbeen gebroken was. Zij is ’s zaterdags omstreeks 17u00
geopereerd. Zij verbleef verder in het ziekenhuis tot 30 januari, waarna zij overgebracht is naar het Woonzorgcentrum Beaulieu te Vilvoorde voor een revalidatie van drie weken.
Mijn echtgenote lijd reeds enkele jaren jaren aan de ziekte van Parkinson. Zij is zich bijwijle niet bewust van de tijd en de plaats waar zij zich bevindt. De mogelijkheden om zich verstaanbaar te maken zijn ook minder geworden. Mijn echtgenote spreekt Nederlands en haar kennis van de Franse taal zijn uiterst beperkt. Moet U zich nu even voorstellen dat zij in haar kwetsbare toestand in een omgeving terecht komt waar geen woord Nederlands gesproken of verstaan wordt !

De twee ambulanciers die haar zijn komen ophalen spraken of verstonden geen woord Nederlands. Zij weigerden haar naar een Nederlandstalig ziekenhuis te voeren. In de dienst in de UCL waar zij terecht kwam vonden wij geen enkeling, ook niet de dienstdoende arts, die een woord Nederlands sprak of verstond. De
bezoekuren waren vanaf 13u00. Vanaf dat ogenblik kon ik bij haar zijn en als tolk dienst doen. Kunt U zich voortellen hoe razend ik was mijn echtgenote waarmee ik 56 jaar getrouwd ben in haar toestand in de handen van vreemden te moeten achterlaten. Ja, inderdaad, wij zijn als VREEMDEN behandeld in ons eigen land.
Na de transfer naar het Woonzorgcentrum ontvingen we per post afspraken van UCL voor de diensten Botdensitometrie, RX scan en Traumatologie , uiteraard allemaal in het Frans !!
Criminelen die met het gerecht in aanraking komen, mogen in Vilvoorde vragen dat de rechtsgang in hun taal in Brussel wordt voltrokken. Zieke Vlamingen in hun eigen land worden tegen hun wil getransfereerd naar een eenzijdig Franstalig ziekenhuis.
Overigens gaat het niet alleen om de ziekenhuizen. Drie maand geleden had ik op een zondag dringend medicatie nodig. Wat bleek, de diensdoende apotheek van wacht voor St Stevens Woluwe bleek gevestigd te
zijn in St Lambrechts Woluwe. Ter plaatse kon men ons niet in het Nederlands te woord staan. Advies en uitleg kon je krijgen in het Frans !
Mevrouw Holemans welke maatregelen gaat U treffen opdat deze grove onrechtvaardigheden niet meer zouden voorkomen? Alle mensen die ik gesproken heb erkennen het probleem, dikwijls uit eigen ervaring, en vinden het een schandaal. Is het niet eenvoudig opdracht te geven dat, indien hier nadrukkelijk om verzocht wordt, de patiënt te vervoeren naar het dichtstbijzijnd Nederlandstalig ziekenhuis ?Als in Vlaanderen om hulp gevraagd wordt via de 112 dan spreekt het toch vanzelf dat de mensen een hulpverlener verwachten die de Nederlandse taal beheerst, of niet soms ? Is dat teveel gevraagd in Vlaanderen? Zouden zulke toestanden door onze Franstalige landgenoten getolereerd worden ?
Hoogachtend,
Francis Aerden
De UCL valt onder de universitaire ziekenhuizen. Zij vallen niet onder de toepassing van de taalwetgeving omdat ze zich richten tot één taalgroep. Idem dito voor het UZ in Jette. Dat universitair ziekenhuis richt zich tot de Vlaamse taalgroep.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:33   #44
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De UCL valt onder de universitaire ziekenhuizen. Zij vallen niet onder de toepassing van de taalwetgeving omdat ze zich richten tot één taalgroep. Idem dito voor het UZ in Jette. Dat universitair ziekenhuis richt zich tot de Vlaamse taalgroep.
En eentalige francofone ambulanciers die optreden in Vlaanderen en weigeren om de Vlaamse patienten naar Vlaamse ziekenhuizen te brengen...
Gewoon al het feit dat ze mogen werken in Vlaanderen is onmenselijk en wraakroepend...

Daarenboven is het niet omdat het om een franstalig ziekenhuis in Bruxelles bovendien zou gaan dat de gewone wetten van menselijkheid zo maar in de prullenmand mogen gegooid worden...
Het is en ht blijft een schande voor la Belgique, Bruxelles en de hele facistische francofonie...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 februari 2019 om 18:35.
Oud 24 februari 2019, 18:38   #45
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En eentalige francofone ambulanciers die optreden in Vlaanderen en weigeren om de Vlaamse patienten naar Vlaamse ziekenhuizen te brengen...
Gewoon al het feit dat ze mogen werken in Vlaanderen is onmenselijk en wraakroepend...

Als het ambulanciers waren, verbonden aan het UCL, dan hoeven ze wettelijke geen Nederlands te kennen. Indien ambulanciers verbonden aan het UZ een Franstalige patiënt gaan oppikken, hoeven ze wettelijk geen Frans te kennen. Zo lijkt me toch de wet te zijn.

Dit gezegd zijnde, zou iedere ambulancier in Brussel toch op zijn minst een notie moeten hebben van het Nederlands én van het Frans (en vice versa). Dat lijkt me de evidentie zelf. Zeker in zo'n beroep.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 18:40.
Oud 24 februari 2019, 18:42   #46
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Daarenboven is het niet omdat het om een franstalig ziekenhuis in Bruxelles bovendien zou gaan dat de gewone wetten van menselijkheid zo maar in de prullenmand mogen gegooid worden...
Het is en ht blijft een schande voor la Belgique, Bruxelles en de hele facistische francofonie...
Voor uw klachten moet u bij de Federale Overheidsdienst 112 zijn. Een dienst die afhangt van de FOD Binnenlandse Zaken. Zij bekijken wie dat waar naartoe gestuurd wordt. Ambulanciers beslissen dat niet op eigen houtje.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:44   #47
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het ambulanciers waren, verbonden aan het UCL, dan hoeven ze wettelijke geen Nederlands te kennen. Indien ambulanciers verbonden aan het UZ een Franstalige patiënt gaan oppikken, hoeven ze wettelijk geen Frans te kennen. Zo lijkt me toch de wet te zijn.

Dit gezegd zijnde, zou iedere ambulancier in Brussel toch op zijn minst een notie moeten hebben van het Nederlands én van het Frans (en vice versa). Dat lijkt me de evidentie zelf. Zeker in zo'n beroep.
Hewel waarop wachten we om de wet menselijk te maken ipv van voortdurende de francofone facisten naar de mond te praten en ze daarbij nog te durven voorstellen als democratien???
Oud 24 februari 2019, 18:46   #48
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Voor uw klachten moet u bij de Federale Overheidsdienst 112 zijn. Een dienst die afhangt van de FOD Binnenlandse Zaken. Zij bekijken wie dat waar naartoe gestuurd wordt. Ambulanciers beslissen dat niet op eigen houtje.
Maar daar zijn toch geen klachten, want er is toch geen enkele verbetering... Of worden Vlaamse klachten gewoon vertikaal geklasseerd???
Oud 24 februari 2019, 18:54   #49
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Na de Vlaamse onafhankelijkheid zal er geen Nederlands onkundige brancardier noch arts zijn beroep in Vlaanderen mogen uitoefenen.

Alweer een bijkomen de reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 18:55   #50
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hewel waarop wachten we om de wet menselijk te maken ipv van voortdurende de francofone facisten naar de mond te praten en ze daarbij nog te durven voorstellen als democratien???
U schermt altijd met de taalwet. In heel uw verhaal lijkt me deze wet niet te zijn overtreden. Maar toegegeven, het zou menselijker moeten zijn.

En dan komen we weer tot ons initieel probleem: waar vinden we tweetalige ambulanciers in Brussel? Het schijnt dat men niet storm loopt voor het beroep van ambulancier. Te meer dat ambulances de laatste tijden steeds meer het doelwit worden van agressie en vandalisme en kampen met structurele onderfinanciering.

https://www.rtl.be/info/regions/brux...ck-898496.aspx

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 18:57.
Oud 24 februari 2019, 19:06   #51
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die Franstaligen zelf putten zich niet zo uit in flut argumenten zoals jij.
Die vinden gewoonweg onze taal een minderwaardig cultureel afvalproduct.

Leterme heeft niet veel waarheden verkondigd in zijn hele leven, maar één toch wel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2019, 19:10   #52
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is een reactie op het artikel in doorbraak over Camiel Huysmans hierboven aangehaald...

Moet er nog zand zijn en dan maar door die door en door facistische francofonie andere mensen van facisme beschuldigen...

Waar is Unia, waar is de Vlaamse onafhankelijke media???

Als dit geen toestanden tegen de algemene mensenrechten van heel een volk, nl. het Vlaamse volk zijn dan weet ik het niet meer...

Slchts één ding kan ik daarover zeggen::: Schande over heel la Belgique; schande over de francofonie en nog grotere schande over de Vlaamse meelopers die de Vlaamse bevolking zo aftroggelen en in de kou laten staan...
Dat is framing, marie. Ooit al van gehoord?
Oud 24 februari 2019, 19:11   #53
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
U schermt altijd met de taalwet. In heel uw verhaal lijkt me deze wet niet te zijn overtreden. Maar toegegeven, het zou menselijker moeten zijn.

En dan komen we weer tot ons initieel probleem: waar vinden we tweetalige ambulanciers in Brussel? Het schijnt dat men niet storm loopt voor het beroep van ambulancier. Te meer dat ambulances de laatste tijden steeds meer het doelwit worden van agressie en vandalisme en kampen met structurele onderfinanciering.

https://www.rtl.be/info/regions/brux...ck-898496.aspx
Waarom scherm ik met de taalwetten... Ik scherm met de menselijke wetten die van dit land een menselijk land en geen facistisch francofoon land moet maken...
en hoe wil je dat er in een land waar de grote minderheid zijn bevolking indoctrineert dat het niet nodig is om de taal van de meerderheid te kennen want alleen hun francofoon facisme telt... hoe wil je dat in zo'n land voldoende redelijke mensen zijn om de gehele bevolking op een menswaardige wijze te behandelen???

Maar ja als je erbij blijft dat het grote probleem van dit land 'schild en Vriend' is terwijl de schild en vriendproblemen juist aan de andere kant van het land
schering en inslag zijn...
Oud 24 februari 2019, 19:12   #54
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Dat is framing, marie. Ooit al van gehoord?
Of misschien face news???
Oud 24 februari 2019, 19:13   #55
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of misschien face news???
Eigenlijk moet 1 of andere rijke mogul een Vlaams TV station maken... Dat is meer aan de orde...
Oud 24 februari 2019, 19:21   #56
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

/

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 19:38.
Oud 24 februari 2019, 19:22   #57
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom scherm ik met de taalwetten... Ik scherm met de menselijke wetten die van dit land een menselijk land en geen facistisch francofoon land moet maken...
en hoe wil je dat er in een land waar de grote minderheid zijn bevolking indoctrineert dat het niet nodig is om de taal van de meerderheid te kennen want alleen hun francofoon facisme telt... hoe wil je dat in zo'n land voldoende redelijke mensen zijn om de gehele bevolking op een menswaardige wijze te behandelen???

Maar ja als je erbij blijft dat het grote probleem van dit land 'schild en Vriend' is terwijl de schild en vriendproblemen juist aan de andere kant van het land
schering en inslag zijn...
Ja goed, maar dat een van huize uit Franstalige ambulancier ook een goede notie moet hebben van het Nederlands en een Nederlandstalige ambulancier ook een goede notie moet hebben in Brussel van het Frans, daar zijn we het over eens. Zeker in zulk beroep.

Vraag is hier: kan een ambulancier van het UCL een patiënt naar een ander ziekenhuis vervoeren dan het UCL? Kan een ambulancier van het UZ in Jette een patiënt vervoeren naar een Franstalig ziekenhuis? Kan hij dit zo maar? Mag hij dit? Wanneer mag hij dit? Ik en weet het niet. In uw verhaal heeft de 112 een keuze gemaakt.

Persoonlijk vind ik dat een ambulancier de patiënt moet vervoeren naar het ziekenhuis van zijn (patient) keuze. En dat zal ook wel zo zijn indien we te doen hebben met een ambulancier die werkt voor een privé-firma. Maar voor andere ambulanciers?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 19:28.
Oud 24 februari 2019, 19:40   #58
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Die Franstaligen zelf putten zich niet zo uit in flut argumenten zoals jij.
Die vinden gewoonweg onze taal een minderwaardig cultureel afvalproduct
.

Leterme heeft niet veel waarheden verkondigd in zijn hele leven, maar één toch wel.
Integendeel. Ik kom regelmatig in Brussel. En ik stel vast dat Franstalige Brusselaars meer Nederlands spreken dan ooit te voren. Dat klopt dus niet met hetgeen u stelt. Dat er in bepaalde ziekenhuizen wel een (taalkundig) probleem is, is zo goed als zeker. Een oud zeer. Maar uit het verhaal dat Marie ons opdist, blijkt nu weer dat het om een -volgens de wet- ééntalig Franstalig ziekenhuis (UCL) ging.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 19:55.
Oud 24 februari 2019, 19:48   #59
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Integendeel. Ik kom regelmatig in Brussel. En ik stel vast dat Franstalige Brusselaars meer Nederlands spreken dan ooit te voren. Dat klopt dus niet met hetgeen u stelt.
Niets mee te maken. Dat het de Vlaming niet boeit om onder de voeten gelopen te worden door Spanjaarden, Hollanders, Oostenrijkers, Duitsers, Walen, enz.. is an sich geen complete catastrofe maar dat die Vlaamse media hun eigen volk afschildert als randdebielen en zotten is moeilijk te verteren.

Of zelfs onvergeeflijk. En dan doodleuk moet de Vlaam zijn schouders ophalen ofzo... niets mee te maken.

Dat snapte de grote Francofonie wel met al hun kolonies. Het is la France vs "dat land" en nu doen de Walen precies hetzelfde. We moeten gewoon nog meer opkomen voor onze rechten, ja. W a t een gezeik allemaal..
Oud 24 februari 2019, 20:00   #60
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Eigenlijk moet 1 of andere rijke mogul een Vlaams TV station maken... Dat is meer aan de orde...
Als we al zouden beginnen met het onmiddellijk stopzetten van het weggooien van Vlaams geld voor het Belgofone politieke reclamemonopoli...
Dan zou er inderdaad een markt vrijkomen voor Vlaamse investeringen in Vlaamse media... Maar internet werkt nu ook al want zonder alle overdreven uitgaven horende bij een geschreven pers kunnen vrijwilligers en bekwame Vlamingen toch al de bevolking bereiken... via vb. doorbraak en scepter news...

En dat dat pijn doet aan de klassieke media bewijst hun voortdurende uithalen tegen de zogenaamde fake media terwijl als er veel fake verkocht wordt het vooral te vinden is in de officiële media...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be