Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2004, 17:07   #41
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
[img]http://smileys.******************/cat/4/4_1_213.gif[/img]

En nu gaat hij schrijven dat ik typisch als kontlikker der vreemde mogendheden, pro-zionistische moslim en burgelijk rechtse judeo-varken zijn zwaar beargumenteerde en intelligent bericht negeer.
Idem voor ons Antoontje...
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2004, 17:13   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Nazis zijn geen inhoudelijke discussie waard
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2004, 18:31   #43
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Nazis zijn geen inhoudelijke discussie waard
...zei de verdraagzame linkse intellectueel
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 10:55   #44
filosoof
Banneling

Standaard

hallucinant, idd...
Oud 25 november 2004, 10:57   #45
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
...zei de verdraagzame linkse intellectueel
idd, niet
Oud 25 november 2004, 11:04   #46
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

al goed dat zot zijn geen zeer doet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 14:59   #47
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Laat ons duidelijk zijn :

DE GROTE VIJAND IS EN BLIJFT HET JODENDOM. Het Jodendom heeft zich met Amerika verbonden in haar eeuwige strijd tegen de Europese volkeren.

Laat ons niet vergeten dat Amerika :

* in Europa de moslimminderheid BESCHERMT en zelfs een akkoord daarover met Saoedi-Arabië heeft gesloten.

* tegen de moslimlanden een kruistocht is begonnen voor "vrijheid" en "democratie".

Deze kruistocht heeft als gevolg dat :

- de economische belangen van Amerika overal ter wereld worden veilig gesteld.

- er als reactie in Europa door moslims vijfde kolonnes worden gevormd.

Door de actieve en zelfs financiële steun van Amerika aan deze vijfde kolonnes van de Islam zal Europa dan nogmaals in een bloedbad worden herschapen.

Het Jodendom - dat Amerika beheerst - zal dan nieuwe kansen zien om Europa geestelijk en materieel verder te ontbinden.

De grootste vijanden zijn dus niet de islamitische terroristen en saboteurs, maar het legertje Amerikaanse diplomaten en gezanten op Europese bodem.

Nu echter het cynische spel van het internationale jodendom ontmaskeren zou nadelige gevolgen hebben. We moeten de steun van de massa's krijgen, en door de paar tienduizende Joden die hier wonen te schofferen zullen we niets bereiken.

Met het oog op de toekomst zijn we met een uitgelezen pro-Joods standpunt uiteraard ook niet gediend. Men moet zich matigen en een evenwicht zoeken.

Het staat nu vast dat de islam - ongewild - een bedreiging vormt voor Europa. (daar zijn ook andere factoren aan het werk geweest ... ) Eerst moet Europa dit vraagstuk oplossen.

Het zal geen eenvoudige oplossing worden en ze zal veel inzicht en nuchterheid verreisen. De oplossingen voorgeschreven door het Vlaams Belang (islam niet als officiële godsdienst erkennen, verbod op hoofddoeken, immigratiestop, terugkeerbeleid voor criminele vreemdelingen, ...) lijken mij al een gezonde aanzet.

Maar Europa moet daarnaast ook streven naar de volledige erkenning van de islamitische souvereiniteit in Arabische landen.

Als deze voorwaarden vervuld zijn, staat niets nog een bondgenootschap tussen de Arabische en Europese wereld in de weg, en zullen wij eindelijk eens en voor goed kunnen afrekenen met de Joodse dreiging.
Daarom moeten we zowel de joodse vreemdelingen als de moslims aan hun plichten houden. Zij moeten zich hier aanpassen aan de EUROPESE normen en waarden of terugkeren naar hun land. Alle niet-Europese vreemdelingen moeten op gelijke voet behandeld worden. Het is wel zo natuurlijk dat voor het moment de problemen met moslimextremisme in Europa veel groter zijn dan de problemen die Joden geven in Europa. Dit moslimfundamentalisme is in Europa voor een deel ontstaan door de VS zijn zionistische buitenlandse politiek. De inval in Irak heeft het moslimextremisme alleen maar sterker gemaakt zowel in de Arabische wereld als in Europa. En het is vooral Europa die hiervoor de prijs betaalt.

In tegenstelling tot een aantal anderen vind ik de Islam geen achterlijke godsdienst. Ik vel geen oordeel over andere culturen of godsdiensten. Alleen moeten de mensen die hier GAST zijn, moeten ze zich voor een stuk aanpassen aan onze Europese wetten, normen en waarden. Je merkt dat dit geen racisme is, want er wordt niemand gediscrimineerd, het is dus enkel een bescherming van onze Europese volkscultuur. Daarom vind ik ook als wij naar de Arabische wereld gaan wonen, dat wij ons ook moeten voor een stuk aanpassen aan hun wetten, normen en waarden. Dat hebben die domme Amerikanen natuurlijk niet gedaan in Irak, ze wilden er zelfs een westerse multiculturele samenleving van maken. Logisch dat de situatie daar compleet uit de hand is gelopen. De Irakezen, ooit een gematigd moslimvolk, wordt door de bezetting meer en meer gedreven naar het moslimfundamentalisme van bijvoorbeeld een Al-Sadr, wiens ideologie goed overeenkomt met de Iraanse Ayatollahs. Ook een Al Zarqawi -vriend van Bin Laden- heeft er vrij spel. Ook de Palestijnse bezetting van Israël geeft voordeel aan het moslimextremisme. Kijk maar naar de opkomst van Hamas en de Islamitische Jihad in de Palestijnse gebieden. Zionist Sharon heeft door niet te willen praten met Arafat (en de Fatah te verzwakken) deze extreme moslimbewegingen alleen maar versterkt.

De enige oplossing is, dat we moeten gaan naar een rechts Europa met een grote Europese defensiemacht, die teneerste het moslimterrorisme en extremisme in Europa bestrijd zodoende dat we de Europese volkscultuur kunnen beschermen en ten tweede een grote militaire concurrent kunnen vormen voor de VS en Israël. Uiteindelijk moeten we naar een uniculturele samenleving (via het eigen volk eerst principe), zowel in Europa als in de Arabische wereld. Pas als dat gebeurt is kan er gepraat worden over een bondgenootschap tussen het uniculturele Europa en de uniculturele Arabische wereld om het zionistische gevaar voor eens en voor altijd aan te pakken. Dit kan gebeuren door bijv. Israël terug te dringen naar zijn grenzen van 1967, de zionisten uit Europa te verjagen en korte metten te maken met het huidige wereldleiderschap van de zionistische VS. Dit kan echter wel pas gerealiseerd worden op lange termijn.
obiwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 15:14   #48
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
joodse vreemdelingen
De jood die vermoord werd was van britse afkomst: Zijn Britten voor jou geen Europeanen? Er leven al bijna 2000 jaar Joden in Europa: zijn dat vreemdelingen? Na hoeveel duizend jaar is men dan Europeaan volgens jou??
De joden en moslims die ik ken volgen onze wetgeving. Is onze wetgeving dan niet de weerspiegeling van die "normen en waarden"?? Waaar zijn die "normen en waarden" dan wél in vervat, in welk geschrift of handboek? Kén jij ze wel?
PS, de d-t regel hoort die er bij?
PS kijk vanavond eens onder je bed of er geen vreemdeling onder ligt!

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2004 om 15:19.
Oud 25 november 2004, 15:43   #49
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

onder mijn bed moet het wel nen helen smallen zijn..
ene die ge met een giletmeske der af moet krabben..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 15:46   #50
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
onder mijn bed moet het wel nen helen smallen zijn..
ene die ge met een giletmeske der af moet krabben..
er zijn er magere ook...!let maar op dat je je niet kwetst met dat mesje!

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2004 om 15:47.
Oud 25 november 2004, 15:50   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
al goed dat zot zijn geen zeer doet...
gelukkig voor WNP
Oud 25 november 2004, 16:26   #52
obiwan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
De jood die vermoord werd was van britse afkomst: Zijn Britten voor jou geen Europeanen? Er leven al bijna 2000 jaar Joden in Europa: zijn dat vreemdelingen? Na hoeveel duizend jaar is men dan Europeaan volgens jou??
De joden en moslims die ik ken volgen onze wetgeving. Is onze wetgeving dan niet de weerspiegeling van die "normen en waarden"?? Waaar zijn die "normen en waarden" dan wél in vervat, in welk geschrift of handboek? Kén jij ze wel?
PS, de d-t regel hoort die er bij?
PS kijk vanavond eens onder je bed of er geen vreemdeling onder ligt!
Joden die zich constant afzonderen en in die vreemde klederdracht rondlopen zijn niet aangepast aan onze volkscultuur. Dit geld ook voor moslims die wensen rond te lopen in de boerka of helemaal gesluierd. Ook moslims en joden die hun geloof te fanatiek opnemen moeten het land uit. Joden of moslims die willen buitenlandse conflicten naar hier importeren zijn ook niet aangepast en mogen vertrekken.

Die normen en waarden zijn niet altijd beschreven in een boek, maar worden door het Europese volk als normaal beschouwd. Mensen van vreemde origine die regelmatig in contact komen met autochtonen en zich willen integreren, weten na een tijdje wel wat onze normen en waarden zijn en gedragen en kleden zich er dan ook naar. Het niet volgen van de dt-regel is binnen deze normen en waarden maar een kleine futiliteit

Zijn Britten Europeanen ??, ik beschouw bijvoorbeeld een Tony Blair als een verrader en een vijand van de Europese volkscultuur. Het is een zionist die onrechtstreeks bijdraagt tot het moslimfundamentalisme, zoals hierboven beschreven. Vele Britten willen trouwens niets weten van Europa, voor mij zijn dit niet echt Europeanen, neen ! Zij werken ook constant de uitbouw van een Europese defensiemacht tegen los van de zionistische NAVO en laten zo Europa zwakker zijn tegen vreemde invloeden, als moslimterrorisme of zionisme. De burgerlijk rechtsen zijn natuurlijk wel fan van Bush, Blair en Sharon, maar als deze stemmen kunnen opleveren voor het VB is dat natuurlijk wel meegenomen. Eerst moeten we ervoor zorgen dat Vlaanderen een rechtse Vlaams nationalistische regering krijgt, dan pas kunnen we kijken wat we internationaal kunnen doen.

Laatst gewijzigd door obiwan : 25 november 2004 om 16:29.
Oud 25 november 2004, 18:05   #53
ElFlamencoLoco
Minister

ElFlamencoLoco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Joden die zich constant afzonderen en in die vreemde klederdracht rondlopen zijn niet aangepast aan onze volkscultuur. Dit geld ook voor moslims die wensen rond te lopen in de boerka of helemaal gesluierd.
Vrijheid van mening kan makkelijk uitgebreid worden tot vrijheid van kleding. Zoals ook onze meningsvrijheid ingeperkt wordt (door het verbod op haat- en geweldprekerij) wordt onze kledingsvrijheid ingeperkt (door het verbod zich hetzij onherkenbaar, hetzij spiernaakt in de openbaarheid te begeven). De bestaande wetgeving terzake is meer dan voldoende om burqa's en potloodventerij te weren. Daaraan moet weinig meer toegevoegd worden, tenzij de eenvoudige toepassing ervan.
Citaat:
Ook moslims en joden die hun geloof te fanatiek opnemen moeten het land uit.
Niet alleen moslims en joden, Obiwan. Niemand mag zijn geloof op zodanige wijze belijden of zijn mening op zodanige wijze kracht bijzetten dat de openbare orde gevaar loopt. Een imam die een hand van een vrouw weigert vind ik geen gevaar voor de openbare orde, al heb ik serieuze vragen bij 's mans houding en de verantwoordelijkheidszin waarmee hij gebruikmaakt van zijn recht op vrije meningsuiting. Hetzelfde geldt die 25-jarige tot de islam bekeerde Nederlander met zijn uitspraken in de zin dat hij VVD-politicus Wilders eigenlijk liever dood dan levend heeft.

En hetzelfde geldt Theo van Gogh, Pim Fortuyn en de heren Philippe Dewinter en Gerolf Annemans. Waarom zou dat voor hen anders moeten zijn? Geen van hen vind ik een bedreiging voor onze samenleving.
Citaat:
Joden of moslims die willen buitenlandse conflicten naar hier importeren zijn ook niet aangepast en mogen vertrekken.
Ook dit geldt niet alleen joden en moslims. Ook diegenen die garen spinnen van het doen escaleren van conflicten mogen ze wat mij betreft met schupke en emmerke naar het strand sturen.
Citaat:
Die normen en waarden zijn niet altijd beschreven in een boek, maar worden door het Europese volk als normaal beschouwd.
Uiteraard, want het woord "normaal" komt van het woord "norm". Maar laat dat "Europese volk" maar rustig weg, want je suggereert daarmee dat de Europeanen die normen hebben uitgevonden of dat ze er tenminste het monopolie over hebben. De realiteit is "ietske" ingewikkelder...
Citaat:
Mensen van vreemde origine die regelmatig in contact komen met autochtonen en zich willen integreren, weten na een tijdje wel wat onze normen en waarden zijn en gedragen en kleden zich er dan ook naar. Het niet volgen van de dt-regel is binnen deze normen en waarden maar een kleine futiliteit
Waarmee je net als ik pleit voor het belang van het in contact blijven met vreemdelingen. Want om contact te leggen moet je met zijn tweeën zijn, nietwaar. Autochtonen die het initiatief enkel en alleen bij de allochtonen leggen ontlopen hun verantwoordelijkheid. En allochtonen die wachten totdat autochtonen de eerste stap zetten doen dat evenzeer.
Citaat:
Zijn Britten Europeanen ??, ik beschouw bijvoorbeeld een Tony Blair als een verrader en een vijand van de Europese volkscultuur.
Er wonen zowat 60 miljoen Britten in het Verenigd Koninkrijk. Eén van hen heet Tony Blair. Meen jij aan de houding van Blair conclusies te kunnen verbinden aan het Europa-gehalte van die overige 59.999.999 (of daaromtrent) Britten?
Citaat:
Het is een zionist die onrechtstreeks bijdraagt tot het moslimfundamentalisme, zoals hierboven beschreven.
Hierover kan ik weinig zinvols vertellen, omdat ik niet op de hoogte ben van de persoonlijke denkbeelden van de heer Blair inzake de joden. Het plaatsen van nietszeggende oneliners op forums laat ik liever aan anderen...
Citaat:
Vele Britten willen trouwens niets weten van Europa, voor mij zijn dit niet echt Europeanen, neen !
Oh, maar ik ken "veel Belgen" die tegen Europa zijn. Ik heb trouwens ook vrienden in Frankrijk en Spanje, en ook daar zitten "veel lui" die niets van Europa moeten hebben. Zijn Belgen, Fransen en Spanje dan ook geen Europeanen? Indien wel, dan moeten we de Britten consequent tot de Europeanen rekenen.

Eén van de rijkdommen - en tegelijkertijd één van de problemen - van Europa is precies die verscheidenheid. Dat onderscheidt ons van bvb. de States: verscheidene culturen, verscheidene talen, en verscheidene manieren om met het begrip "Europa" om te gaan. Dat de Britse houding tegenover "Europa" anders is dan jouw en mijn Vlaams-Belgische houding maakt hen niet tot "mindere" maar tot "andere" Europeanen. En dat geldt ook voor Fransen, Spanjaarden, Denen, Polen...
Citaat:
Zij werken ook constant de uitbouw van een Europese defensiemacht tegen los van de zionistische NAVO en laten zo Europa zwakker zijn tegen vreemde invloeden, als moslimterrorisme of zionisme.
Frankrijk was jarenlang géén NAVO-lid, de Britten waren dus zeker niet de enigen. En de NAVO is niet de ideale organisatie om terrorisme aan banden te leggen, zomin als het Amerikaanse leger dat in Irak is. Het hedendaagse terrorisme hanteert heel andere spelregels, waaraan onze militaire apparaten blijkbaar nog niet gewend zijn. De Amerikanen hebben het mogen ondervinden in Vietnam indertijd, en nu opnieuw in Irak. Stellen dat de NAVO een einde gaat maken aan het (moslim- en ander) terrorisme getuigt van verregaande naïviteit. We begrijpen nog niet eens de mechanismen achter dat terrorisme, laat staan dat we er een remedie tegen hebben.
Citaat:
De burgerlijk rechtsen zijn natuurlijk wel fan van Bush, Blair en Sharon, maar als deze stemmen kunnen opleveren voor het VB is dat natuurlijk wel meegenomen. Eerst moeten we ervoor zorgen dat Vlaanderen een rechtse Vlaams nationalistische regering krijgt, dan pas kunnen we kijken wat we internationaal kunnen doen.
Stel je nu het opportunisme van het VB aan de kaak, of ben je zelf zo'n opportunist?

Laatst gewijzigd door ElFlamencoLoco : 25 november 2004 om 18:07.
ElFlamencoLoco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2004, 18:18   #54
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Joden die zich constant afzonderen en in die vreemde klederdracht rondlopen zijn niet aangepast aan onze volkscultuur. Dit geld ook voor moslims die wensen rond te lopen in de boerka of helemaal gesluierd. Ook moslims en joden die hun geloof te fanatiek opnemen moeten het land uit. Joden of moslims die willen buitenlandse conflicten naar hier importeren zijn ook niet aangepast en mogen vertrekken.

Die normen en waarden zijn niet altijd beschreven in een boek, maar worden door het Europese volk als normaal beschouwd. Mensen van vreemde origine die regelmatig in contact komen met autochtonen en zich willen integreren, weten na een tijdje wel wat onze normen en waarden zijn en gedragen en kleden zich er dan ook naar. Het niet volgen van de dt-regel is binnen deze normen en waarden maar een kleine futiliteit

Zijn Britten Europeanen ??, ik beschouw bijvoorbeeld een Tony Blair als een verrader en een vijand van de Europese volkscultuur. Het is een zionist die onrechtstreeks bijdraagt tot het moslimfundamentalisme, zoals hierboven beschreven. Vele Britten willen trouwens niets weten van Europa, voor mij zijn dit niet echt Europeanen, neen ! Zij werken ook constant de uitbouw van een Europese defensiemacht tegen los van de zionistische NAVO en laten zo Europa zwakker zijn tegen vreemde invloeden, als moslimterrorisme of zionisme. De burgerlijk rechtsen zijn natuurlijk wel fan van Bush, Blair en Sharon, maar als deze stemmen kunnen opleveren voor het VB is dat natuurlijk wel meegenomen. Eerst moeten we ervoor zorgen dat Vlaanderen een rechtse Vlaams nationalistische regering krijgt, dan pas kunnen we kijken wat we internationaal kunnen doen.
Obiwan,
Denk jij dat alle Britten gelukkig zijn met Blair? Heeft dat iets met volkscultuur te maken??Tatcher had dezelfde standpunten... Maakt hen dat niet-Europeanen?? Vreemde ideeëen over Internationaal Recht hoorde jij.
Citaat:
Mensen die zich constant afzonderen in discos en in die vreemde disco-klederdracht rondlopen zijn niet aangepast aan onze volkscultuur. Dit geldT ook voor anderen die wensen rond te lopen in bomberjacket of helemaal gehelmd, of kaalgeschoren achter vlaggen.of niet voor hen??
Citaat:
Ook moslims en joden die hun geloof te fanatiek opnemen moeten het land uit.
Te fanatiek? Zoals wijlen Kardinaal Joos?? of zoals Getuigen van Jehova?
Citaat:
mogen vertrekken
Beestenwagons naar Ausschwitz? dus "moeten" of "mogen"?
Je komt gelukkig te laat: "Kraft Durch Freude" werd gelukkig gesloten, waarschijnlijk voor jouw geboorte. Hoorde je daar dan niets over?
Citaat:
Joden of moslims die willen buitenlandse conflicten naar hier importeren zijn ook niet aangepast en mogen vertrekken.
Is het niet zo dat het SWB al straffen voorziet daarvoor? voor gelijk wie die buitenlandse of andere conflicten hier met of zonder wapens uitvecht? Wat denk je van Italiaanse, nederlandse en britse voetbalsupporters? Ieren, Koerden,Basken?
Daar staat een straf op voor hen: wist je dat nog niet? Of wil jij in het geval van een moord géén onderscheid maken tussen slachtoffer en dader, en maar ineens alle gelijkaardigen straffen, schuldig of onschuldig???

Citaat:
de zionistische NAVO
Wist je niet dat antisemietische landen als de Baltische Staten en Polen deel uitmaken van die NAVO??

Als ik je tekst lees zouden antizionisten OK zijn, behalve als ze ook nog Moslims zijn?? Wat dan met Turkije, antizionist, NAVOLID, EU-kandidaat en moslim?
Citaat:
Dus jij wil mensen laten be- of veroordelen, zonder dat er duidelijke regels op papier staan? Pure willekeur dus? Van en door wie dan? Mag ik voorstellen dat we JOU ook zo behandelen, oordelen en veroordelen?

Citaat:
De burgerlijk rechtsen zijn natuurlijk wel fan van Bush, Blair en Sharon, maar als deze stemmen kunnen opleveren voor het VB is dat natuurlijk wel meegenomen.
Die dienen dus enkel als kiesvee voor het zwartblok??

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2004 om 18:23.
Oud 25 november 2004, 18:28   #55
obiwan
Banneling

Standaard

"Stel je nu het opportunisme van het VB aan de kaak, of ben je zelf zo'n opportunist?"

Heeft niets te maken met opportunisme, iedereen mag stemmen op wie hij wil, bij weinigen zal het programma van een partij voor 100 % overeenkomen met je eigen gedachtgoed ... In iedere partij heb je dan ook verschillende strekkingen, dat geldt ook binnen het VB (burgerlijk rechts, rechts nationalisten,...).

De meningen omtrent de oorlog in Irak en Bush zijn er trouwens verdeeld. Maar dat geldt evenzeer binnen de CD&V. En ik ben tegen de zionistische buitenlandse politiek van Bush, Blair en consoorten...

Laatst gewijzigd door obiwan : 25 november 2004 om 18:48.
Oud 25 november 2004, 19:02   #56
obiwan
Banneling

Standaard

Te fanatiek? Zoals wijlen Kardinaal Joos?? of zoals Getuigen van Jehova?

Getuigen van Jehova is nieuw geloof, een fanatieke sekte --> moet ik niets van weten, weg ermee !

Kardinaal Joos daarintegen was een groot integer man, die heel zijn leven zich ten dienste heeft gesteld van zijn parochie ! Die man was absoluut niet fanatiek. Hij verkondigde gewoon de waarden van de Europese volkskultuur !
Oud 25 november 2004, 19:06   #57
obiwan
Banneling

Standaard

Beestenwagons naar Ausschwitz? dus "moeten" of "mogen"?

Laten we het deftig houden hé. Mensen die zich niet willen aanpassen, moeten teruggestuurd worden per vliegtuig naar hun land van oorsprong. De regering repatrieert ook al illegale vluchtelingen, zet diegenen die zich niet willen aanpassen daar maar bij op het vliegtuig. Heeft dus niets met uitroeiing te maken zoals in Ausschwitz. Sommigen zijn echt wel geobsedeerd hoor op dit forum door Hitler, alsof alles wat rechts is daarmee moet worden geassocieerd !
Oud 25 november 2004, 19:14   #58
obiwan
Banneling

Standaard

Als ik je tekst lees zouden antizionisten OK zijn, behalve als ze ook nog Moslims zijn?? Wat dan met Turkije, antizionist, NAVOLID, EU-kandidaat en moslim?

Als Groot-Britannië niet echt bij Europa past, dan zal Turkije dat zeker niet doen ! Ten eerste het is NAVOLID (daardoor ook zionist, want steunt hierdoor VS buitenlandse politiek) en ten tweede het is moslim ? Wat een domme vraag zeg !

Trouwens de VS doet alles om Turkije binnen de EU te krijgen. Maakt deel uit van de VS zijn verborgen zionistische agenda (zie post radicaal eerder in deze topic) om Europa te ontbinden en volledig in zijn macht te krijgen.
Oud 25 november 2004, 19:17   #59
obiwan
Banneling

Standaard

Obiwan,
Denk jij dat alle Britten gelukkig zijn met Blair? Heeft dat iets met volkscultuur te maken??Tatcher had dezelfde standpunten... Maakt hen dat niet-Europeanen?? Vreemde ideeëen over Internationaal Recht hoorde jij.

De Britten zijn eilandbewoners en zijn niet zo verbonden met Europa. Trouwens de britten hebben altijd maatregelen om Europa internationaal sterker te maken willen tegenwerken. Zo zijn ze tegen een gemeenschappelijke Europese buitenlandse politiek, tegen de euro, tegen een gemeenschappelijk defensiebeleid. Als de EU wil een tegengewicht vormen tegenover de VS, dan moet het Groot-Britannië dumpen.
Oud 25 november 2004, 19:19   #60
Peace
Europees Commissaris

Peace's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Ik ben helemaal géén egocentrist en ik trek mij allesbehalve terug van de rest van de wereld. Ik heb géén probleem om naar landen als Marokko of Libië te reizen bv. daar zal ik me ook aan de regels houden want het is tenslotte hun land. Ik bepleit de terugkeer van alle vreemdelingen naar landen van herkomst te beginnen met de Islamieten en Joden en nadien ook de Congolezen, Antillianen enz...omdat nu éénmaal ieder volk een plaats heeft gekregen op moeder aarde. Multiculturalisme en rasvermenging leidt nu éénmaal tot cultureel en sociaal verval. Bovendien dient het kapitalisme als economisch systeem afgewezen te worden evenzeer als het mensonterende Marxisme, Nationalistisch Vlaams-Socialisme moet het ordewoord zijn.
Onze ideeën over nationalisme lopen toch enigzins uiteen. Ik ben ook vorstander van een belangrijk deel van de vreemdelingen terug te sturen en ik ben ook geen voorstander van rasvermenging maar u moet in uw denken toch enigzins realistisch blijven.
Het zou geen zin maken om alle vreemdelingen buiten te kieperen. Het zou daarentegen wel zin hebben om alle vreemdelingen buiten te kieperen die duidelijk te kennen geven hier niet thuis te horen door bijvoorbeeld crimineel gedrag, zich niet kunnen of willen integreren, Enkele kunnen leven op kosten van de sociale zekerheid e.d.
Men mag ook totaal geen nieuwe niet EU-burgers meer toelaten op uitzondering na dat deze belangrijk zijn voor onze economie.
Asielzoekers kunnen enkel nog in eigen regio of centrale opvangkampen opgevangen worden.

U bent ook tegen het kapitalistische systeem, ondanks dat dit het succesrijkste economische systeem is wat voor veel mensen een relatieve welvaart heeft gebracht.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be