![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Klimaatspijbelaars zijn luieriken | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 71,43% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
12 | 28,57% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden ze ook al die klimaatwet gelezen hebben?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen. Wat zeker opgedrongen wordt door externe krachten is de arbeidethos tot ziekmakend toe. Erin geslepen door de kapitalisten.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkdagen van 8 uur kende ik niet, ik klopte ontelbare overuren en dubbele shiften. Wat maakt dat ik nu van mijn financieel onbezorgde oude dag kan genieten. Een vriend van mij daarentegen bezag dat anders, zo weinig mogelijk werken. Wat maakt dat hij nu elke euro moet omdraaien om rond te komen. Is dat beter dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat; ze gouverneur, burgemeester, minister, europarlementariër gaat worden ?
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn maar twee oplossingen: - gans de wereld gaat afzien van welvaart, ttz, gaat afzien van huisvesting, verzorging, hygiene, voeding, cultuur, vermaak, transport, .... - we gaan de wereldbevolking decimeren We kunnen daarover misschien thuis bewust worden, dat in de schijnwerpers zetten, dat in de grondwet opnemen en dergelijke meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ergens hebben ze gelijk: ze willen minder ANDERMANS auto's. Zo los je inderdaad het vraagstuk op: ervoor zorgen dat anderen er niet zijn, of geen CO2 uitstoten. Dat is met alles zo, trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Er moet een grondwetartikel komen dat zegt dat enkel klimaatsactivisten auto's mogen hebben ; liefst electrische auto's die opgeladen worden met stroom uit een groene gascentrale, die de gesloten kerncentrales moet vervangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???[/quote]
Ik wil ze de kost niet geven die regelmatig over en weer naar Milaan of Londen vliegen om te gaan shoppen hoor. https://www.cityspotters.com/italie/...elen-in-milaan En ongetwijfeld zitten er onder al die spijbelaars ook een heel deel tussen waarvan de ouders dit soort vluchten op regelmatige tijdstippen maken. En die ouders maken ook te pas en te onpas gebruik van hun auto/'s, en die spijbelaars zelf laten er zich ook maar al te graag mee naar hun school of sport activiteiten voeren of naar de disco, vooral als het iets of wat minder goed weer is. En wanneer er morgen weer maar eens een nieuwe GSM op de markt komt zijn het niet de mensen zoals ik die als eerste in de rij staan om die te gaan halen hoor maar wel dat soort schooljong. En de schoenen die ik verleden jaar gekocht heb worden door mij nog dagelijks gebruikt, wij zijn niet zoals zij dat de schoenen van twee maand geleden weg moeten omdat ze niet meer in de mode zijn of omdat vriendje of vriendinnetje x of y er andere heeft gekregen. Laatst gewijzigd door Garry : 26 maart 2019 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag ze niet onderschatten ! Twee toffe mensen !!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat men in deze problematiek best eens nagaat hoe leraars op scholen zijn geraakt.
Welke steun uit welke partij ze hebben of welke partijkaart aan hun kraag hangt. En waarom.