Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2006, 13:27   #41
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
De islamitische gemeenschap keurt de moord op Van Gogh niet af. Iets wat we al langer wisten maar toch leuk als zogenaamd gematigde moslims dit nog eens bevestigen. Onderstaande quote komt van op 'kif kif', de interculturele site van Vlaanderen.

http://www.kifkif.be/index.php?name=...dc0d41b10fe783
Ik ga hier maar 1x op reageren en dan doe ik zelf de moeite niet om op deze forum (dit onderwerp bedoel ik) te komen.

Niemand, maar dan ook NIEMAND heeft het recht om iemands leven af te nemen, NIEMAND. Enkel God geeft leven, en God neemt het terug.

Als van Gogh de Islaam te veel beledigde, dan had die op een ander manier aangepakt moeten worden, maar niet met geweld.

Ik als Moslima en van Marokkaanse afkomst KEUR DE MOORD AF!!!!

Dit kan niet, moorden mag en kan niet, en wie dat wel doet, moet hiervoor bestraft worden, punt! Geen andere optie mogelijk!
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2006, 13:34   #42
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In uw multiculturele droomwereldje keuren ze dat natuurlijk af, net zoals ze de aanslagen van 9/11 afkeurden.
Rafke toch, wat ben je een naïef kereltje.
9/11 afkeuren. Moet eens in NL gaan vragen hoe ze in bepaalde steden/wijken reageerde op wat voor hun goed nieuws bleek te zijn. Onze zeer tolerante noorderburen waren daar zeer door ontgoocheld dat ze moesten toekijken dat hun vreemdelingenbeleid zo weinig vruchten had afgeworpen. En dan daarop kregen ze dan nogeens een 'Theo Van Gogh' door hun strot geramd. Zou het dan onverdraagzaam zijn indien men de zo begeerde 'multicul' voor sommige terug onder de loep moest zou nemen?
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 21:58   #43
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
... Enkel God geeft leven, en God neemt het terug...
Those that the Muslims killed were not really killed by them. It was Allah who did the killing. 8:17
Oud 29 december 2006, 17:59   #44
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Weer een stukje tekst dat vooral aantoont dat moslims hier gewoon niet thuishoren. Ze zijn nog niet rijp voor de "democratie", daar zullen blijkbaar nog vele jaren over moeten gaan... Onze democratie gebruiken ze enkel als middel om "het recht" te hebben om van onze voorzieningen te profiteren, om rechten op te eisen op allerlei gebieden die ze zelf een ander ontkennen. Voor de rest is dat voor hen een lachertje die de "tegenstander" braaf moet houden terwijl zij hun gangetje kunnen gaan, gesteund door hun islam en een meerderwaardigheidsgevoel tov de "ongelovigen". Zij gaan rustig verder met het inpalmen van onze landen en onze politiekers, sommigen in het bijzonder, staan er als domme koeien bij te kijken, en te wachten... en steken ze in naam van de "democratie" nog een handje toe.

En nu maar weer het afgezaagde refrein van: je maakt weer hun ganse gemeenschap vuil, ze zijn niet allemaal zo enz. Die "ganse gemeenschap" is echter voor hen de rustige voedingsbodem waarin ze zich verstoppen, en langzaam aan blijven groeien, net zoals de nazi's destijds ook niet representatief waren voor de ganse Duitse bevolking.
De geschiedenis herhaalt zich... en het zal onze eigen domme schuld zijn.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 18:05   #45
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je lokt m.a.w. zo veel mogelijk haat en agressie uit om vervolgens te kunnen zeggen: "kijk een hoe die mensen vol haat en agressie zitten"... Is het dat zo'n beetje?
Heb jij een cursus gevolgd om "te doen alsof" of is dat een natuurlijke gave? De haat en de agressie (kijk maar weer eens naar Ethiopië en zo, nu...) die zij overal ter wereld uitstralen in hun verspreiding van hun islam moet je met liefde en kusjes benaderen misschien?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:27   #46
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islamitische gemeenschap keurt de moord op Van Gogh niet af. Iets wat we al langer wisten maar toch leuk als zogenaamd gematigde moslims dit nog eens bevestigen. Onderstaande quote komt van op 'kif kif', de interculturele site van Vlaanderen.

http://www.kifkif.be/index.php?name=...dc0d41b10fe783
Wat is dit nu weer voor onvoorstelbare kletskoek? Een stuk uit één of ander forum rukken, en dat dan voorstellen als de mening van de "allochtone gemeenschap". Nice try, no cigar.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 20:30   #47
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Wat is dit nu weer voor onvoorstelbare kletskoek? Een stuk uit één of ander forum rukken, en dat dan voorstellen als de mening van de "allochtone gemeenschap". Nice try, no cigar.
Het "INTERCULTUREEL" kifkif forum wordt (in tegenstelling tot vb. DIT forum) gesubsidieerd door de Koning Boudewijnstichting en de Vlaamse Gemeenschap.

Enige afwijkende mening van blanke kaffers worden op dat forum afgestraft met permanente bans.

Indien zulk forum ZULKE teksten laat staan dan betekent dat héél wat hoor!
Dat betekent dat JIJ en IK ons belastingsgeld besteden aan het promoten van islamitische fundamentalisten.

En alhoewel de broer van Hind, Tarek Fraihi, daar tot voor kort hoofd van was, denk ik niet dat je er veel promotie voor de boodschap van Hind moet maken, of je vliegt er ook af.
Momenteel zitten er nog een stuk of tien dhimmies mekaar gelijk te geven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 december 2006 om 20:32.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 22:17   #48
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ga hier maar 1x op reageren en dan doe ik zelf de moeite niet om op deze forum (dit onderwerp bedoel ik) te komen.

Niemand, maar dan ook NIEMAND heeft het recht om iemands leven af te nemen, NIEMAND. Enkel God geeft leven, en God neemt het terug.

Als van Gogh de Islaam te veel beledigde, dan had die op een ander manier aangepakt moeten worden, maar niet met geweld.

Ik als Moslima en van Marokkaanse afkomst KEUR DE MOORD AF!!!!

Dit kan niet, moorden mag en kan niet, en wie dat wel doet, moet hiervoor bestraft worden, punt! Geen andere optie mogelijk!
Hij heeft gehandeld in naam van allah dus zullen z'n moslimbroeders dit niet afkeuren.
http://www.youtube.com/watch?v=qTx3Btz4Lhc
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2006, 23:37   #49
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het "INTERCULTUREEL" kifkif forum wordt (in tegenstelling tot vb. DIT forum) gesubsidieerd door de Koning Boudewijnstichting en de Vlaamse Gemeenschap.

Enige afwijkende mening van blanke kaffers worden op dat forum afgestraft met permanente bans.

Indien zulk forum ZULKE teksten laat staan dan betekent dat héél wat hoor!
Dat betekent dat JIJ en IK ons belastingsgeld besteden aan het promoten van islamitische fundamentalisten.

En alhoewel de broer van Hind, Tarek Fraihi, daar tot voor kort hoofd van was, denk ik niet dat je er veel promotie voor de boodschap van Hind moet maken, of je vliegt er ook af.
Momenteel zitten er nog een stuk of tien dhimmies mekaar gelijk te geven.
(geeuwtje) Jaja...
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 01:50   #50
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
hetgeen we moeten doen is de islam blijven bekritiseren en belachelijk maken, net zoals we dat met het christendom doen.

zo dwingt men de islam zijn ware aard te tonen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
hoe bedoel je, haat en agressie uitlokken?
als de islam een vreedzame godsdienst is zoals de andere zal ze toch wel tegen kritiek kunnen zeker?

is de islam dan geen godsdienst zoals het christendom?

waarin verschillen ze dan van elkaar, raf?

vertel het eens aan ons.
Je mag je best doen, de Islam is een vreedzame godsdienst die jouw haat, kritiek, nijd zonder probleem zal kunnen weerstaan.

Jij lokt dus graag, bij mensen,haat en agressie uit. Laten we dit even loskoppelen van religie. Ga de straat op en pik er willekeurig iemand uit, liefst op een drukke plaats, neem het station: om het voorbeeld te vestigen neem je een vrouw (die met haar man en kinderen vredig op een mooie zomerdag in het drukke station rondloopt).
Maak -net zoals je met het christendom doet, op je onvriendelijke wijze dus- de vrouw belachelijk en begin haar te bekritiseren. Is dat jouw recht?
Kan ze jou wettelijk iets maken? (Misschien wel, ik weet het niet.) Moet je je daarom ongrijpbaar voelen? Als ik daar zou rondlopen en ik zie je dat doen, zou ik het voor haar opnemen. Ik zou zeker niet verbaasd zijn als je daar na een tijd wat klappen zou krijgen van haar, haar man, haar kinderen, voorbijgangers, ...
Moet je achteraf zeggen dat zij haar ware aard heeft getoond? Wil dat zeggen dat ze niet tegen kritiek kan?
Als je met haar gedaan bent, kan je je buurman wat gaan bekritiseren en belachelijk maken. Eens zien hoeveel geduld die heeft. Hoe vaak is het niet gebeurd dat een buurman zijn shotgun test op zijn pestende buur.

Mensen zoals jij, met deze instelling ... zielig.

"hetgeen we moeten doen is de islam blijven bekritiseren en belachelijk maken, net zoals we dat met het christendom doen.

zo dwingt men de islam zijn ware aard te tonen."

Awel, zoek een goede plaats uit waar je je ding kan doen, en dan kan 'de islam' zijn 'ware aard' rechtstreeks aan jou tonen, live en zonder daar iemand anders mee lastig te vallen. Laat ons weten hoe het is afgelopen. (als je ondertussen je mentaliteit niet veranderd hebt)
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 09:39   #51
beachman
Vreemdeling

beachman's schermafbeelding

Standaard

Alle godsdiensten, en zeker die met maar één god, denken van zichzelf dat hun godsdienst de enige juiste is en dat zij die religie met hand en tand moeten verdedigen, uitdragen, iedereen moeten opdringen. Mijn god is veel echter en beter dan de uwen enz. Vooral het christendom en de islam zijn bronnen van haat en kwaad. Kijk naar de oorlogen in naam van Allah en God, die onnoemlijke miserie, dood en verderf veroorzaakt hebben. En de terreurdaden, moorden en misdaden zijn momenteel vooral islamistisch, dat kunt ge toch niet ontkennen. Dat er dan veralgemeend wordt naar islam = haat en terreur, is uiteraard fout maar begrijpelijk. Want tolerantie is nu niet bepaald een kenmerk van de islam, dat moet iedereen toch toegeven.

Als ongelovige humanist denk ik: religie = zinsverbijstering, hersenaantasting, opium, hersenspoeling, krankzinnigheid, enz. Maar, hoe verwerpelijk ook, vind ik dat ieder individu het recht heeft om een godsdienst te hebben, desnoods om een nieuwe god (of desnoods een hele serie godjes) uit te vinden en er een cultus rond te bouwen. Zolang die vrijheid maar niet in conflict komt met mijn vrijheid en met onze westerse normen zie ik geen probleem. Helaas denken sommige islam gelovigen er anders over: de staat en het geloof moeten één zijn. Maar voor die seculiere samenleving hebben wij jarenlang gestreden en zullen we blijven strijden. Als ik niet meer mag zeggen dat geloven in allah schadelijk voor de geestelijke gezondheid is, dan hebben we een probleem in onze samenleving.
beachman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 21:13   #52
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beachman Bekijk bericht
... Helaas denken sommige islam gelovigen er anders over: de staat en het geloof moeten één zijn. Maar voor die seculiere samenleving hebben wij jarenlang gestreden en zullen we blijven strijden. Als ik niet meer mag zeggen dat geloven in allah schadelijk voor de geestelijke gezondheid is, dan hebben we een probleem in onze samenleving.
Ik heb vandaag weer een lading boeken gekocht, gelukkig niets rond de islam en dergelijke toestanden. Ik heb wel even het Vierde Burgermanifest van Verhofstadt doorbladerd. Op zoek naar een herhaling van zijn uitspraak over de islam als intolerante en totalitaire ideologie die hij in zijn eerste burgermanifest maakte, nu zowat 12 jaar geleden. Maar intussen heeft hij blijkbaar ook zijn dhimmistatus aanvaard, of heb ik er over gelezen ...
Oud 30 december 2006, 21:14   #53
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
(geeuwtje) Jaja...
Zie je, Circe, met het aantal groeit ook de arrogantie.
Oud 30 december 2006, 21:17   #54
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Hij heeft gehandeld in naam van allah dus zullen z'n moslimbroeders dit niet afkeuren.
http://www.youtube.com/watch?v=qTx3Btz4Lhc
Volgens de koran heeft Mohammed B. het zelfs niet gedaan, maar heeft Allah het gedaan, wat volgens Samrah perfect kan: "Enkel God geeft leven, en God neemt het terug."
Oud 30 december 2006, 21:22   #55
Basy Lys
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther Bekijk bericht
Je mag je best doen, de Islam is een vreedzame godsdienst die jouw haat, kritiek, nijd zonder probleem zal kunnen weerstaan....
Er staan honderden verzen in de koran die oproepen tot haat, onverdraagzaamheid, verdrukking, afpersing, terreur en moord.

Er staan duizenden dergelijke aansporingen in de meest gereputeerde hadith-collecties.

En we stellen vast dat zowat 60% van alle bloedige conflicten in de wereld te maken hebben met gebieden waar de "islam" de meerderheid of een belangrijke minderheid van de bevolking onderworpen heeft.

Vreedzaam? Of "wreedzaam"?
Oud 10 januari 2007, 18:33   #56
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Heb eventjes een paar woordjes rood gemaakt. Ik betwist je geenszins je stelling dat de positie van de vrouw in de Arabische wereld verre van rooskleurig is. En mét jou vervult mij die toestand met gevoelens gaande van scepsis tot regelrechte walging.

Maar ik vestig er wel de aandacht op dat de islam ook buiten de Arabische wereld voorkomt. Het grootste moslimland ter wereld (dus met de grootste moslimbevolking) is - het verbaast je misschien - géén Arabisch land. Het ligt zelfs niet in het Midden-Oosten, maar wel in de... Indische Oceaan: nl. Indonesië.

Nu ga je me niet horen beweren dat Indonesië (al) een modeldemocratie is, verre vandaar. Maar de positie van de vrouw valt er wel stukken gunstiger uit dan in Arabië, spijts de islam die er en masse wordt beleden.

http://www.whrnet.org/fundamentalism...esia-0606.html

En die sprookjes maar blijven geloven....
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 18:43   #57
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Weer een stukje tekst dat vooral aantoont dat moslims hier gewoon niet thuishoren. Ze zijn nog niet rijp voor de "democratie", daar zullen blijkbaar nog vele jaren over moeten gaan...
Al 1400 jaar zijn ze niet rijp voor democratie!

Maar ze verkrachten wel onze wetten om hun gelijk te halen. En wij zijn dan nog zo stom om er danku bovenop te zeggen.

We moeten nu eenmaal leren inzien, dat islam in se on-democratisch, gewelddadig en discriminerend is. En dat we die ideologie moeten verbieden. Nazi ideologie mag toch ook niet.

Nazi's hebben het 'mogen' bewijzen van ergens laat in de dertiger jaren tot 1945 (een tiental jaren?).

Islam bewijst dit al 1400 jaar en nog altijd, maar het blijft toegelaten! Waarom?
Oud 10 januari 2007, 18:56   #58
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Vooral het christendom en de islam zijn bronnen van haat en kwaad. Kijk naar de oorlogen in naam van Allah en God, die onnoemlijke miserie, dood en verderf veroorzaakt hebben. En de terreurdaden, moorden en misdaden zijn momenteel vooral islamistisch, dat kunt ge toch niet ontkennen. Dat er dan veralgemeend wordt naar islam = haat en terreur, is uiteraard fout maar begrijpelijk. Want tolerantie is nu niet bepaald een kenmerk van de islam, dat moet iedereen toch toegeven.
Ik vind het initieel fout om christendom en islam naast elkaar te plaatsen, ook allah en god.

christendom heeft als basis: vredelievendheid, dat dat niet wordt toegepast of niet werd toegepast, laat ik hier zelfs niet in het midden. Ik ben er van overtuigd dat er veel miserie, dood en verderf werd gezaaid door christenen, MAAR dat is
1) verleden tijd
2) TEGEN het geloof, die ze toen aanriepen om hun misdaden te bedrijven, inclusief kruistocht, inquisitie, heksenjachten, uitmoorden van Noord- en Zuid-Amerikaanse indianen en ga maar door.

islam daarentegen heeft de koran en hadit als basis: een groot werk van geweld, moord, brand en onderdrukking.
1) het werd vroeger beoefend en HET WORDT NOG ALTIJD zo beoefend: ga en/of kijk naar de islam landen
2) zij volgen het geloof: het staat immers zo geschreven! ER is maar 1 wet en dat is Allah.

God: is een god van vergeving
Allah: is een god van geweld: ik heb al een paar versjes mogen lezen, hoe de ongelovigen zullen branden in de hel - verdomme wat een sadist zeg.

En waarom mag: islam = haat en terreur niet veralgemeend worden: het is gewoon wat islam doet, waar ze het voor het zeggen hebben. Zelfs waar ze het (nog) niet voor het zeggen hebben.

-de Roma zaal
-de terreur aan de Universiteit van Montreal, om het spreken van een Israelische politieker te verbieden
-de terreur tegen de Deense ambassades

Raak je de islam aan, volgt er terreur
. Die terreur is wel recht evenredig met je aanraken van de islam.
Mijn idee en mening van islam gaan geen molims vlaggen doen verbranden of ambassades bestormen. Maar iets of wat conflict en de hele mohamedaanse wereld staat in rep en roer.

Citaat:
Als ongelovige humanist denk ik: religie = zinsverbijstering, hersenaantasting, opium, hersenspoeling, krankzinnigheid, enz. Maar, hoe verwerpelijk ook, vind ik dat ieder individu het recht heeft om een godsdienst te hebben, desnoods om een nieuwe god (of desnoods een hele serie godjes) uit te vinden en er een cultus rond te bouwen. Zolang die vrijheid maar niet in conflict komt met mijn vrijheid en met onze westerse normen zie ik geen probleem. Helaas denken sommige islam gelovigen er anders over: de staat en het geloof moeten één zijn. Maar voor die seculiere samenleving hebben wij jarenlang gestreden en zullen we blijven strijden. Als ik niet meer mag zeggen dat geloven in allah schadelijk voor de geestelijke gezondheid is, dan hebben we een probleem in onze samenleving.
Dat is nu net het probleem: hier in het Westen kan je zeker qua godsdienst doen en laten wat je wil: een nieuwe godsdienst stichten, je eigen godsdienst beleven (zelfs als die godsdienst een dictatoriale, vrijheidschennende godsdienst is zoals islam), je godsdienst verlaten (behalve islam), aansluiten bij een andere enz.
En dat is de vrijheid, die ik hoog in het vaandel draag.

De islam daarentegen liet nooit toe en zal ook nooit toelaten dat er een andere godsdienst is of kan zijn. In dat kader, denk ik dat wij om onze eigen vrijheid te verdedigen doctrines a la islam moeten verbieden. Het is pure zelfverdediging.

Laatst gewijzigd door hermanvk : 10 januari 2007 om 19:01.
Oud 10 januari 2007, 19:16   #59
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt. Mooie manier van doen. Zeer tolerant bgein. Erg spijtig hoe de haat van de islam TOCH nog zijn weg in jouw mening vindt.

Citaat:

Dus de islam beledigen verdient een straf. Jij vindt het enkel een te zware straf voor 1x de islam te beledigen.

Jij bent dus niet tegen de moord op van gogh uit principe maar enkel in de feitelijke daad die gepleegd is.

En dit moet ons dan geruststellen.

Deze post is de zoveelste illustratie : ELKE moslim is een probleem. Samrah steunt de moord op Van Gogh niet. Maar ze steunt wel het concept van het straffen van dissidenten van de verdrukking. Hoeveel films had Van Gogh moeten maken beste Samrah voor een moord wel gerechtvaardigd was ?

Had hij op de koran gepist, mocht hij dan vermoord worden ?

ELKE moslim is een probleem van de eerste tot de laatste. Waarom ? Moslims die geen probleem meer zijn hebben al lang de keuze gemaak ex-moslims te worden. En zo zijn er ongelooflijk veel (sommigen beweren dat het hier over 10 of 20% van de bevolking van die landen gaat, en ik ben zeker dat het in iran tegen de 60% aanloopt), die leven in vrees voor hun leven.

islam - religie van de haat. Zelfs in de moslimatjes die de regels breken om het te ontkennen
christendom - religie van de liefde
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 19:24   #60
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind dat er eigenlijk voorbij wordt gegaan aan de kern van de zaak, mag een Somalische vrouw,die op een artistieke wijze haar beleving van de islam weergeeft dit al of niet doen?
Want dat is de film submission, het geeft de persoonlijke kijk weer van een vrouw die zich vragen stelt over haar roots, als Islamitische vrouw.
Haar visie heeft ze weergegeven in de film die Van Gogh maakte, een man met meer dan een grote bek, er hingen ook kloten aan het lijf, anders durft je het statement van Hirshi, wat de film duidelijk is, niet te onderschrijven door ze te maken.

Nu lezen dat de man van nature een provocateur was, en dus enige verantwoordelijkheid heeft aan zijn dood, is weerzinwekkend, het gaat niet over de man als persoon, wel over zijn moed een vrouw als Hirshi te ondersteunen die van het recht gebruik maakt via film een visie weer te geven op een vond ik persoonlijk, erg mooie manier.

Van die verworvenheid voor vrouwen, horen moslims met hun handen af te blijven, dit omdat dit recht voor ons even belangrijk is als hun koran, en zij er vrijwillig voor kiezen, te leven in een wereld waarin niet de koran maar wel vrouwenrechten het uitgangspunt zijn.

Wie moslim is en dit goedpraat, neemt een radicaal standpunt in en zoekt naar conflict, evenzeer als moslims wensen wij in Europa respect, voor cultuur, overtuiging en levensstijlen, moslims moeten daar eens over nadenken, je oogst wat je zaait !
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be