![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 400.000 slachtoffers van deze ingrijpende aanslag op hun portefeuille gaan de politieke partij die dat voorstelt/opneemt in een coalitieakkoord/omzetten in wetgeving decimeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tavek denkt enkel aan zijn eigen portomonnee, dat heeft hij hier al uitvoerig bewezen. Dat Tavek echter op andere manieren ook in de patatten gaat delen, daar staat hij precies niet bij stil. Tavek heeft precies niet door dat hij voor Groen een rijke burger is. En rijke burgers betalen het gelag in het groenprogramma.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je ze aanpakt gaan er altijd mensen zijn die zich gekloot gaan voelen. Als men nu een belastingvrije "mobiliteitsvergoeding" introduceert, dan ga je alweer een koterij creeeren die helemaal tot problemen leidt. Afschaffen die handel en simpelweg de belastingen op loon verlagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koolstoftaks ? Ben ik pro voor. Ik pas mij technologisch wel aan (ben dat al bezig). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik me vergis, dan gaan we zweten. Maar daarom nog niet opgeven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Congestie wordt niet minder, die mensen moeten nog steeds gaan werken Die mensen kopen een tweedehands diesel ter vervanging van het modernste segment van heel uw wagenpark... Well played Groen... Laatst gewijzigd door Anna List : 30 april 2019 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit hun opengrenzenbeleid en hun liefde voor het islamfundamentalisme ook in die berekeningen ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ‘middenklasser’ heb ik liever dat mijn geld naar de armen gaat dan naar de rijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wees nu eens eerlijk. Equivalent 500€ per maand netto zeg je. Zonder in rekening brengen eigen opleg en VAA! Ok, wagen. Maar niet van jou. Goed. Na een paar jaar nieuwe natuurlijk, want de leasing moet opbrengen dus het krel wordt "versast". Je verandert van job of was toch a fin de carriere = geen auto meer. Stel: 500€ in de maand netto. Je betaalt zelf een wagen af. Na een paar jaar heb je die en kan je er nog mee blijven rijden. Het is immers die van jou, dus ben je er voorzichtig mee geweest. Maar je krijgt wel nog steeds 500€. Je verkoopt ZELF de wagen en betaalt weer een nieuwe af.... Kortom: cadeau voor de bedrijven is dat ze gewoon minder moeten betalen aan JOU. Nogal wiedes dat elk bedrijf een paar honderd euro minder wil betalen voor de zelfde arbeid. Salariswagens is 100% typische etatisch - fiscale belgische draai geven aan iest wat heel simpel kan: emancipatie van de werknemer.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 30 april 2019 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer info volgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie : Calvo zijn poging om de rekening met wat bla-bla te laten kloppen werkt niet en kan niet werken. En ik hoop dat hij toch ook wel beseft dat een lastenverlaging enkel voor die 400.000 mensen politieke science fiction is. Groenen hebben per definitie een heeel hoog tsjeven-gehalte, aangezien 90% van hen uit ACW of Chiro middens komt. Maar hoe ze nu de boel aan het belazeren zijn, is ongezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat het gewoon een lastenverlaging voor iedereen zal zijn. Bereid je dus maar voor op pakweg 1000 euro extra bruto loon ipv je lease wagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat een PiPo als Calvo zich wat wil profileren dat hij daarom een hold-up mag doen op de portemonnee van de burgers. Ik wil het wel eens zien, of Calvo zou akkoord gaan als een andere kwibus zoals Raoul Hedebouw een voorstel op tafel zwiert om de parlementairen hun wedde met 500 euro netto te verlagen, om zo wat meer feeling te krijgen met zijn eigen slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap uw probleem niet. Die kunnen dat veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En net daarom moet die Groene taksen-tsunami vermeden worden, moet Groen dezelfde behandeling krijgen als PVDA : demoniseren en kapot maken. Van Calvo de Ebenezer Scrooge van zijn partij maken, de Sherrif van Notingham die de bevolking via belastingen uitzuigt, de vijand quoi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er afgunst-kiezers zijn, is heus geen nieuws. Maar afgunst-politici : dat is wel een nieuw fenomeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |