![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien zijn er wel mensen die gelijk gaan zingen van: "Fell in love with an Alien" (The Kelly family) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ziet~a9482843/
![]() "Ze behoort tot de weinige mensen die onze CO2 met het blote oog kunnen herkennen." EDIT: Je zou nog geloven, dat ze het met opzet doet om Greta te saboteren zodat die uit de klauwen van al die profiteurs geraakt. Of zijn groenen echt zo dom? Heeft de klimaatkerk haar mirakel?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 3 mei 2019 om 12:04. |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die print ik af op het allerbeste papier ! |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik neem immers aan dat ze niet gecremeerd zal willen worden |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#48 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#49 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
https://www.hln.be/de-krant/portret-...zijn~ac976950/
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
2 Jaar en ze wil een jongen zijn? Kennen kinderen van 2 het verschil, hoe kwam ze dan in aanraking met jongetjes? Hoe kan ze zich dat herinneren of zijn het de mama haar verhaaltjes die ze verder verteld? De keuze van haar kleren, wie zijn kinderen kiezen pakweg voor hun twaalfde zelf kleren? Ik kan zo nog een beetje voortgaan met me afvragen, maal voel u vrij en vul zelf aan. Bedrog? Jazeker, poenpakken op de kosten van het palindroom? Jazeker.
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inderdaad kennen kinderen pas het seksuele verschil vanaf 4-5 jaar. Daarvoor wil dat niks zeggen. Zo het intieme leven van een peuter opengooien is gewoon pervers exhibitionisme van de kant van die ma. Gelukkig is Anuna een stevige manipulatrice, en maakt ze er het beste van voor haar eigen loopbaan. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Muggen kunnen CO2 "zien" met hun antennes. Zo vinden ze hun prooi.
Greta zou misschien wat muggengenen meegekregen kunnen hebben. Cf. film "The Fly". Niets is uit te sluiten.
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb inderdaad een muggenstofzuiger voor de tuin besteld. Die werkt door warme CO2 uit te stoten, en dan om te schakelen naar "stofzuiger".
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#56 |
|
Europees Commissaris
|
De moeder van Greta heeft een boek geschreven dat nu in de handel ligt? Er moet wat geheimzinnige sfeer gemaakt worden zodat de mensen uit nieuwsgierigheid dat boek gaan kopen. KASSA KASSA
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Afijn, ik wil dat meisje op alles pakken, maar niet op wat jij hier komt braken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Zowaar een factcheck van de VRT.
En wat blijkt? Wat iedereen die 2 seconden nadacht allang wist natuurlijk : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/05/03/greta-thunberg/ Citaat:
Gewoon een ordinaire beschadigingsoperatie, zo uit het handboek. |
|
|
|
|