![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die grijze wolfkes - als het bericht uit die rioolgazet klopt - hebben in ieder geval een ongesluierde pittige tante aanhoord.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik eens wat tijd heb, zal ik je meedelen op dit forum hoeveel mijn pensioen er op vooruitgegaan is, vb. de laatste drie jaar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pensioen januari 2017 tego 1 jaar terug: plus 56 p ..........................18 .......................: plus 71 .................................................. ..... : plus 90 totaal dus plus 217,21 euroots extra. En dan weet ik: lagere pensioenen kregen relatief meer opslag, en werkenden kregen meer opslag dan pensioenen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 mei 2019 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Karel Dillen was 20 jaar partijvoorzitter en De Wever zit bij N-VA aan 15 jaar.
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus binnenkort mogelijk een extreemrechtse Turk in het Vlaams parlement?
Een "soldaat van Erdogan" die de Turkse vlag boven Vlaanderen (en de rest van de wereld) wil laten wapperen. Ranzig. Degoutant. Dit is gewoonweg de SP.A langs links voorbij steken. Beste CD&V, de afrekening volgt op 26 mei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181004_03806502 Dus Turken.... allemaal CD&V stemmen hé. ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 11 mei 2019 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iron Lady?
![]() Een slappe dweil ja die bepaalde scholen niet terecht durft wijzen om politiek correct te blijven. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |