![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke datum schikt jou het beste? | |||
4 december |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,14% |
11 december |
![]() ![]() ![]() |
20 | 57,14% |
Om het even, ik kom sowieso |
![]() ![]() ![]() |
9 | 25,71% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() 11 december vanaf ... uur (???)
Diegenen die in het station Antwerpen C toekomen kunnen trams 12 of 24 tot de Nationale Bank nemen/ vanaf groenplaats een wandelingetje door de wilde zee en langs het lievertje naar de Lange Gasthuisstraat
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben nieuw en heb mij de moeie genomen dat hier helemaal eens te lezen.
Tot m'n enorme spijt moet ik die dagen werken. Jullie lijken me stuk voor stuk ernome leuke mensen om eens 'n gezellige babbel mee te doen en 'n koffietje ;-) te drinken. Een ding zou ik toch willen aanraden ! Spreek op voorhand af " Er word niet over politiek gesproken" en jullie gaan geweldig met elkaar overweg kunnen :-D Laatst gewijzigd door Beta : 30 november 2004 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() de belgische politiek is enorm interessant, met z'n allen een klapke doen zal zeker avondvullend zijn.
ik ga zeker proberen te komen, ik kan wel enkel op 11 december: de 4e is mijn vader jarig. vraagje, neemt iemand zijn partner mee? stuur mij maar een mailtje met de plaats en plek
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 't echt vallen de meeste mensen best mee. Ken zelf een aantal flaminganten op dit forum persoonlijk, en in real life gaat het er heel wat gemoedelijker aan toe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() heb evnetueel ook wel zin om te komen, maar vraag me enkel af of de mensen ook wel linkse ideeen kunnen verdragen ginder.
zelf kan ik elke mening verdragen, alleen zijn er sommige meningen waar ik totaal niet achter sta en anderen kunnen dan weer op mijn volledige goedkeuring rekenen. Zolang het geen aggressieve bedoening wordt, zie ik mezelf wel komen als het op 11/12/2004 valt. Politiek is juist mooi door de discussies die erdoor kunnen ontstaan, als iedereen gelijkgestemd is, heb je er ook niet veel aan vind ik om zo'n meeting te organiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() maar als er geen agressievelingen bij zitten zal dat heus meevallen. De politieke diversiteit kan enkel voor pittige discussies zorgen. Jammer dat het Antwerpen is geworden.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rechtse ook overigens.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() 't ziet er naar uit dat het 11 december wordt
![]() Aanvang zou zijn om 19u00, dus 19u00 in de Kulminator dan? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Zijn er mogelijke slaapplaatsen voorzien? Op hotel gaan is ietske te kostelijk, en antwerpen is toch net ietsje te ver om met de fiets te doen. Ik drink namelijk altijd als ik op cafe zit (zeker in een biercafe), en rij nooit met de wagen als ik op cafe ga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() blijft maffen bij iemand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Het ziet er naar uit dat ik niet zal kunnen komen
![]() sjiiiit! en het leek me zo leuk om eindelijk eens neruda te zien ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 2 december 2004 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 december 2004 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |