![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Is er al een reactie van Somalië ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k geloof dat ze stiekem een oogske heeft op onze geile bok Theo.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weer een hoogstaand politiek feit. Dan heb ik nog liever dat je hem afbeeld in SS-uniform. Kun je daar geen bokkepoten onder zetten? Man; man; man toch! ik krijg werkelijk medelijden met jou. Te veel cultuur kan averechtse effecten veroorzaken. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 november 2019 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moei mij niet zolang het een zinnige bemerking is.
Maar ik heb zonet weer een opmerking moeten maken aan een onnozele vent. En nu gaan er weer denken dat ik een aanhanger ben van den Theo. Je bent op dit stom forum voor of tegen iemand. Neutraal kan niet dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=zfiI9NibBmE
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een Nederlandstalig forum. Gelieve daarom geen Franse of Engelse teksten te gebruiken.
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het staat iedereen vrij te denken wat hij of zij wil. We heten ook mafketels welkom op dit forum. Het staat open voor elke malloot, kloothommel of halve zool om hier te tonen hoe ze zijn. U bent welkom!
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 26 november 2019 om 01:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat nochtans de essentie van een politiek mandaat. De wet is voor zij die erin geloven he. Een politiek mandaat staat daarboven, en zegt juist wat er geloofd moet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is Theo zijn klassiek grapje. Tenminste, ik hoorde het op zijn ronde "Theo toert" een paar jaar geleden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theo heeft dat recht gezet op zijn twitter account (en mogelijks nog elders ook). Namelijk: op een bepaald ogenblik stroomden massa's vluchtelingen (geen asielzoekers) binnen, en dat waren inderdaad voor quasi 90 procent jonge mannen. Dat ging niet over de binnenkomsten in ons tweeland alleen, en ook niet over een gans jaar, en ook al niet over alle nationaliteiten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het is om Werkman te trollen mag dat allemaal m'n jong.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O, zo zit de vork in de steel. Ja, dat mag dan. Wellicht kunt u bij het trollen ook de steenrijke Dagobert Duck betrekken. Hij pleegt zijn stukjes onder de schuilnaam "DucDEnghien". Hij is wel korter van stuk dan "Werkman". Dat is uiteraard verklaarbaar gezien het verschil in stand.