![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Men zou in de EU beter stoppen met er geld aan uit te geven om ze allemaal binnen te sluizen want een nieuwsuitzending leerde dat onze eigen politiediensten met geldgebrek zitten zodat er bepaalde zaken niet goed meer onderzocht kunnen worden. De criminelen zullen lachen. Stop met geld uit te geven aan migratie en kampen die men daar voor opzet om ze allemaal te ontvangen. Wij hebben dat geld zelf nodig daar onze veiligheid in het gedrang komt als de ordediensten met geldgebrek zitten. p.s. Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 februari 2020 om 20:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen goed oog in want ik denk dat men ze allemaal gewoon zonder slag of stoot zal doorlaten en wie zitten er dan weer mee? ![]() Dat ze eens beginnen met een deftige screening op te zetten of er in de landen waar zij vandaan komen wel iets aan de hand is en of zij er niet zijn moeten gaan vluchten omdat ze er wat uitgestoken hebben wat niet door de beugel kon of zij zondigden tegen de 'rules & regulations' die in hun landen van toepassing zijn zondigden en het snel op een lopen gezet hebben. Ik denk al geruime tijd dat het allemaal handig in scene gezet is om op die manier de ondergang van de EU te versnellen. Uit welke hoek dat juist komt dat commando dat laat ik nog in de midden daar ik het niet weet. Geen toegang tot de EU, terugsturen, geen geld meer geven zou dat dan niet snel gedaan zijn die volksverhuizingen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 februari 2020 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen regering.
Een corona pandemie die in aantocht is. De beurzen gaan in het rood. De economie zakt, langzaam maar zeker, in elkaar. 100.000den Syriërs nemen de gelegenheid te baat om in Europa te geraken. De EU staat erbij en kijkt er naar. Welk land gaat ze doorlaten en welk land niet? Ze liggen nu al met mekaar overhoop omdat steeds minder landen zich aan de migratiegekte onderwerpen van de EU en de VN. Niet alleen België maar heel Europa is in crisis. Daar komt nog bovenop dat Michel de lidstaten probeert te dwingen om bijna het dubbele bij te dragen aan de werking van de EU omdat de Britten eruit stapten. Wie nog niet doorheeft dat het grondig fout loopt moet dringend naar de psychiater.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trutten is quantité nigeable.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah, ze weegt voorzeker 85 kg. (Naakt)
Laatst gewijzigd door Boduo : 1 maart 2020 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat het dichter bij de 100kg is?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk land gaat ze doorlaten en welk(e) landen niet dat is inderdaad de hamvraag van de dag van vandaag. Een einde maken aan een Europa van twee maten en twee gewichten. Ik denk zelfs (spooky gedachte) dat als het zo verder gaat er nog lidstaten EU gaan zijn die de EU zullen verlaten want het werkt niet echt zoals men gedacht had. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 maart 2020 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is de EU gedoemd om uiteindelijk zieltogend achter te blijven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best zou men voor landen zoals Wallonie en Griekenland de Peseta terug in leven roepen, want in de €-unie passen ze heel zeker niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oostenrijk heeft al aangekondigd dat het GEEN ENKELE "vluchteling" binnenlaat. In Hongarije moeten ze zekerlijk niet proberen In Tsjechie ook niet. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ook nog in mijn achterhoofd steken bij al die 'ballast' die daar al zit???
|
![]() |
![]() |