![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er een rode draad door het hele verhaal?
Ik heb er geen idee van maar wat wel opvalt is dat er naar bejaarden van de dag van vandaag toe héél weinig respect is en dat zijn in de meeste gevallen uw ouders/grootouders ... Dan heb je de kinderen van de dag van vandaag die totaal niet meer te vergelijken vallen met de kinderen van 'vroeger' die naar school gingen met de pop in de hand voor de meisjes en de jongens hun autootjes bij want die zijn vervangen door iPhone's en iPads en de meeste kindjes weten wel hun zegje te doen als het ze past. Verandering van tijden ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2020 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zowel de jonge als de oudere kiezers haken af? Goed bezig...
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het VB dit doet dan noemt u dit indoctrineren. Over de decennia lange linkse indoctrinatie via de media, het onderwijs, de zuilen, de klimaatbewegingen, de op subsidies drijvende sociale en de culurele sectoren horen we u nooit piepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de meeste mensen ontbreekt het. Je zou dat kunnen trainen. Ik geef mezelf alvast een schouderklopje nu. ![]() p.s. Ik blijf erbij dat men de kleintjes van de dag van vandaag niet mag onderschatten. Een vlieg in de kleuterklas. Ik geef nu misschien nog een héél 'extreem' voorbeeld mee daar het allemaal kan getrained zijn maar toch ... Issy Simpson is a real life Hermione Granger Het 'kleintje' haar presentatie was toch af. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 maart 2020 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een slecht verpakte vorm van links racisme en discriminatie. Degenen die er zich aan bezondigen kunnen hun gelijk blijkbaar niet halen met argumenten, dus spelen ze op de man/vrouw op leeftijd. Goed gedaan, dadee! Je had geen betere manier kunnen bedenken om je vermeende meerderwaardigheid, gelinkt aan je leeftijd, te demonstreren.
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tof kracht en verstand samen is eens wat anders dan profitariaat en lamlendige domheid samen.