![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt ook gelekt vanuit de meerderheid. Vb. door mindere goden, om op een goed persblaadje te staan. Of uit frustratie in het raam van de interne concurrentie (intern de partij: de pikorde).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Waalse politici ? Da's al iets precieser. Belangrijkste vraag: vanuit welke hoek komt de wind? Want als je stront ruikt, dan komt dat mee met de wind.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Alle usual suspects zijn hier ineens paraat om naar links te wijzen.
Mooi georchestreerd, dat wel... maar diep vanbinnen weten we allemaal wel beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet goed in hoe een lagere uit de pikorde zo’n document zou kunnen hebben. Tenzij men in de partij helemaal geen discipline heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld heb je zo'n paar verhalen uit eigen stal tijdens Michel I in gedachte... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 april 2020 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst is woedend, hij zegt dat politici hem en zijn vriendjes proberen te boycotten.
Maar mijnheer Van Ranst, dat komt ervan als je als zogenaamde expert zelf aan politiek doet he, dan proberen concurrenten politici je te boycotten, zo werkt dat hee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het niet veel beter voor het eindresultaat als iedereen commentaar en opmerkingen kan geven? Wat is het nut van de geheimhouding? Dat, als er fouten gevonden worden, men kan zeggen, ja daar is het nu te laat voor, we kunnen niks meer wijzigen?
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het uiteraard belangrijk dat er serieus bericht wordt over deze zaken. Er zijn expertengroepen, er is een Veiligheidsraad waar oa NVA en PS volop hun mening kunnen geven. Dus die hoeven hun internettrollen niet in te schakelen om informatie te krijgen. En verder zie ik het nut niet van commentaren van internetwarriors, complotdenkers, partijpolitieke twitteraars en andere roepers van de zijlijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Is het niet mogelijk dat er mensen zijn in het publiek die nuttige commentaar kunnen geven, of kunnen wijzen op vergetelheden?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zum kotsen...
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door een werkdocument te lekken gaan er te veel lompe mensen zijn die denken dat dit een definitieve beslissing is. Wanneer nu vrijdag de definitieve maatregelen gecommuniceerd worden, gaan er gegarandeerd lompe mensen zeggen: "Ja maar woensdag zeiden ze dat blablabla...en bleit bleit bleit!!" Zo kan de regering opnieuw alles uitleggen waarna diezelfde lompe mensen en mensen die politiek garen spinnen bij lompe mensen, klagen over de slechte communicatie van de regering. Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 april 2020 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben je jaaaaaren bezig voor elke aanpassing. Er is een team en daar zitten mensen in van alle strekkingen die er een pak meer verstand van hebben dan jij en ik en dat zal wel meer dan genoeg zijn zeker ? Het moet werkbaar blijven.
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had graag wel die verantwoording gezien, onafhankelijk van het feit wie er regeert, of dat nu "die van mij" zijn, of de anderen.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het document gelekt en zijn ze nu al bijna verplicht om er niets meer aan te veranderen of 't is ambras. Ook al komen ze mss met een beter voorstel, ambras zal er zijn. Maar ik kan me best inbeelden dat er bepaalde mensen écht niets liever zouden hebben om zo alsnog onze noodregering nog eens extra zwart te kunnen maken. Zielig & onverantwoord... Andere woordjes kan ik er niet voor bedenken.
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent wel de enige cafebaas die open is in heel België hee, en 't is alle dagen 'vollen bak' en zuipen tegen de sterren op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |