![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Wij hebben dat probleem van ordehandhaving niet nodig... De VRT beklad zichzelf al meer dan genoeg... Geen hond die hen nog ernstig neemt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's ook een vorm van logica ja...
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens in een slachthuis geweest?
Of zit het daar vol met schuldige dieren en werken daar alleen maar zwarten? Verminkte paarden in de wei? Asielen vol gedumpte of mishandelde honden? Nertskwekerijen? Foie gras? Allemaal door zwarten zeker?
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België loopt krom van het racisme... vandaar de hoogdringendheid om in coronatijden hier te gaan betogen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 juni 2020 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al had ik het wel voornamelijk over Amerika als ik het had over eeuwenlange onderdrukking. Slavenhandel enzo, weet je wel.
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet was de betoging niet verboden (in coronatijden) en verder heeft ieder het recht om te betogen, ook tegen dingen die elders in de wereld gebeuren ja. Trouwens; een blinde kon zien dat dat protest uiteindelijk hier en daar zou ontaarden in rellen. Gooi tienduizend mensen op straat en er zitten altijd wel een paar heethoofden tussen. Toch zeker als iedereen ondertussen rotgefrustreerd is van het binnen zitten.
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Amerika toonden ons de negatieve gevolgen van ongecontroleerde immigratie en wat heeft Europa daarmee gedaan??? Niets, twee, tien, honderd en nog meer maal niets... Dus kom dan nu niet zagen over de verloedering van de maatschappij als juist velen van diegene die mee zijn gaan betogen mee aan de wieg van de hedendaagse problemen van dit land liggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien werd het feit van de dood van Floyd, en weet maar dat ik die voor de volle 100%, als het geen 200% is afkeur hier misbruikt om zogezegde andere problemen in dit land aan te kaarten... Problemen die zwaar en dan zeg ik zelfs heel zwaar overroepen worden... Links moet stoppen met overal de slachtofferrol te spelen; links moet stoppen met overal nieuwe armen te gaan introduceren en zo de hele samenleving, arme het eerste de dieperik in te regeren... Links Wallonië heeft genoeg aangetoond dat haar zogenaamde linkse pamperpolitiek niet werkt... Het enige dat ze opbrengt is juist meer armoede, meer afhankelijkheid, meer leed... Dus stopt ermee... Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 juni 2020 om 18:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de hele tijd over immigratie in het algemeen gesproken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe worden zwarten in de VS eigenlijk onderdrukt? Kunnen we ons eens op het terrein van de feiten begeven in plaats van de stemmingmakerij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook mijn conclusie dat de bRT alweer probeerde de kijkers te misleiden met omzwachtelde bewoordingen.
En dit versterkt mijn opinie over staatstelevisie. Wij hebben die evenveel nodig als staatsdagbladen, staatsweekbladen, staatsmagazines, staats lokale of nationale radiozenders ... dus : helemaal niet nodig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankzij internet zien de mensen de dingen heel anders dan dat de VRT hen probeert wijs te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of ben je enkel voor straatgeweld als het Uw doelen nastreeft? ![]()
![]() |