![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bepaalde "beschavingen" mag u in uw Vajayjay steken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() U bent erop gelegd beste, ... geld terugvragen, volgende keer ! Misschien dacht die tegen betaling dienstverlenende dame, daar is em weer de vuistneuker met zijn klein pietje, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zo ook kan men zeggen dat de mond een open wonde is (daar komt ook vocht uit), evenzeer een te verwerpen gedachte. Beeldt u in, dat ze morgen uw mond komen toenaaien, omdat uw bekkerij niet strookt en incorrect is volgens de gangbare norm. Ik merk alvast op dat u sinds kort, willens nillens met een muilband rondloopt. Whats next ... Laatst gewijzigd door piazzolla : 24 juli 2020 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beter ware een etymologisch onderzoek over het westvlaams woord 'preute' ! Laatst gewijzigd door piazzolla : 24 juli 2020 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Bij deze kan ik u bevestigen dat uw aantijging stellig onwaar is. Tijdens de wintertijd bedien ik mij van een hoofddeksel die het gezicht (Uust-Vloms: "wezen") met mond niet bedekt. Dit hoofddeksel blijkt tijdens mijn rijwielritten uiterst nuttig te zijn om mijn ogen voor grootlichten van die vervuilende wagens te beschermen. Vanaf de lentemaand in dit schitterende jaar lijken uitlaatgassen dankzij de Kroonziekte niet meer schadelijk te zijn. Het ware misschien veiliger om de mond van alle mondvodsteuners met een verroeste naald dicht te naaien zodoende ze niet van de Kroonziekte maar wel van de klem, honger of dorst zullen sterven. De neus dichtnaaien zal men voorlopig voor de KUTrokertjes nog niet doen. Deze achterlijke verslaving schijnt ook met de neusgaten bedreven te kunnen worden. Bewerking: "Vigani" is moedwillige misspelling. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 24 juli 2020 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Preute" is een nevenwoord voor prut = weke, drabbige stof. In de Brabantse tongvallen en het Algemeen Nederlands is zoals eerder gezegd de eind -e weggevallen. Daar dit woord ook als "deel voor het geheel geldt" (pars pro toto) dient een wijf nu als een week en drabbig wezen beschouwd te worden. Groeten uit het Vlaams geworden Driebruggen
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leg uit: In een ver verleden toen ik als boreling in een bedje lag, lagt er ééntje naast mij en die lag maar te wenen en te wenen dat horen en zien verging. Op een keer kreeg die een tik tegen zijn oren van één van de verpleegsters en die begon toen niets anders te roepen dat Leooooooooo!!!!! Ik lachte. De verpleegster kwam naar mij en ik dacht: oei, ik heb het zitten. Ik kreeg ook een tik maar ik riep: zie wa tetten dat die heeft!!!! (de slagende verpleegter dus)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juli 2020 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Zijn er wetenschappers onder jullie? Zo ja, zou het hierbij mogelijk zijn om een leefomgevingsvriendelijk toestel te ontwerpen dat nieuwe mensen kan scheppen wanneer nodig? Indien dit zou lukken, kan geslachtsgemeenschap als vies en ongezond zijnde eindelijk voorgoed verboden worden. De wereldbevolking kan zo veel beter afgesteld worden. Wijven met hun vieze drabbige open wonde tussen hun benen worden in dit nieuw verhaal geheel overbodig. Wat een voordeel! Met geslachtsgemeenschapsonthoudende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 25 juli 2020 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geachte mevrouw, Een leefomgevingsvriendelijk toestel dat..... Niet "die". Mvg, NN Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 25 juli 2020 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NN |
|
![]() |
![]() |