![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geef geen donder om kleur. Ik kan me alleen opjagen aan idioten(edit/dat moet idiote gedachtegangen zijn) maar ik blijf wel beleefd. ![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 4 december 2004 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe durf ik geprovoceer in u te zoeken aldaar het niet in jou berichten bekend is? Mijn excuses voor mijn misunderstatement ![]() ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar zeggen dat de Arische vrouwen (en vooral dat die in VL en NL de mooiste zijn), tja. Ik kom trouwens dikwijls in Frans-Vl. Daar lopen geen Ariers. Het is trouwens wel opvallend dat de streek waar de mooiste vrouwen ter wereld zouden voorkomen, samenvalt met de streek die men, in kringen met een gemiddeld IQ lager dan een doorsnee belgische basketbalscore, als onafhankelijk land ziet.
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() btw ik bv lelijk aan turkse/arabische vrouwen vind is dat ze vrij veel haar hebben op hun handen en benen... grrr lelijk!!!
natuurlijk zijn blanke vrouwen de mooiste... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je rassen moeilijk kunt afbakenen en dat het door politieke standpunten gemakkelijk manipuleerbaar is. Een wetenschap als antropologie kan in de ene hoek tegenstellingen met de andere hoek bevinden. Zo beweren sommigen dat de Berbers blank zijn, anderen een type nauw verwand aan het blanke ras. De waarheid is dat je geen grenzen mag leggen noch weerleggen. Het bestaat uit schakeringen zoals de kleuren in een regenboog, als voorbeeld. Niets is hetzelfde. Het taalgebruik van een persoon is hierbij zelfs een beter voorbeeld. Vele Limburgse dialecten zouden - als het anders was afgelopen - evengoed tot de Duitse taal hebben behoord. Dit houdt niet weg dat ik het liefst steven naar dames raciaal aan mij verwand. Maar dat kan reiken van IJsland tot en met het zuidelijkste punt van Griekenland. Het beste is nog steeds het type dat zich woonachtig stelt in het Lage Vlakkeland dat wel eens de bijnaam voor Vlaanderen is.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het blijkt gewoon dat blanke westeuropese modellen internationaal het best in de markt liggen. je vind dergelijke modellen volgens eggermont vooral in vlaanderen en nederland. als dat nu zo is. maakt jou dat dan verdrietig? boos? vertel daar eens over. ik vind het namelijk een bijzonder fascinerend fenomeen hoe bepaalde mensen hevig in de tegenaanval gaan wanneer ze iets eenzijdig positiefs horen over hun eigen volk (ras, taal, zeden, al het eigene). je ziet dat fenomeen vrijwel uitsluitend bij de blanke bevolking. bestaat er bij ons een historisch gegroeid collectief trauma dat elke zweem naar fierheid of positieve zelfbeschouwing taboe verklaard? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(b) ik heb er niks op tegen dat sommigen dit vinden, maar het racisme dat in jouw opmerking klonk doet me steigeren - racisme vind ik idioot, en jouw opmerking rook naar racisme, maar corrigeer me vooral als ik fout ben
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() voor sommigen is 'zwarten' en 'blanken' in dezelfde zin noemen al racisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Het gaat hier over de modellenwereld. Nog niet zo lang geleden was vooral de heroïnelook "in" bij dat wereldje: geen duidelijk vrouwelijke vormen maar alles mager, recht en lijkbleek. Ik denk dat een peiling bij mannen (in het algemeen) een heel ander resultaat zou opleveren.
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"If you see a pretty woman in Belgium, it is a tourist" is een grapje dat ik vaak heb moeten horen in het buitenland. Onze vrouwen zijn niet alleen mottig, ze kleden hun uitermate slecht, zijn bovendien nog onhygienisch en vies ook, en missen vaak stijl en vrouwelijkheid. En waar komen de meeste Miss Wolrd vandaan? Juist ja, Venezuela. Zopas werd een Peruaanse verkozen tot Miss World. Al moet ik toegeven dat Miss World voor mij nu ook niet direct de standaard is. Plaats onze Belgische boerentrutten eens tegenover de zuivere schoonheid van de Slavische dames van het voormalig Oostblok, Rusland, Oekraine. Perfecte lijnen, echte vrouwelijkheid en stijl, fierheid en vaak met heel wat minder middelen om hun kunstmatig op te smukken... Geef mij maar een Koernikova, of een Sharapova. Pure schoonheid en vrouwelijkheid.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 5 december 2004 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ga eens naar Duitsland, je zal aangenaam verrast zijn. Het is een vertekend beeld dat je van de televisie krijgt dat je zo negatief erover doet denken. Volgens mij denkt u meteen aan toestanden als Lederhosen, jodelen en bergen. Eveneens denk ik dat je ook de draad hier niet begrijpt. Het gaat over de modellenwereld, niet over Eggermont zijn persoonlijke mening. Die internationale kringen waartussen jij je bevindt vind ik persoonlijk nogal kortzichtig, dom en zelfs racistisch (je hoort het goed). ![]() En verwelkom eens het volgende beeld: ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry hoor,,ik denk dat jij het bent die bevooroordeeld is, maar ik zal niet zo snel die verwijten maken als jij dat doet me dunkt..
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry maar zeggen dat de Duitse vrouwen de lelijksten zijn getuigt van een bevooroordeeld denken. Het is zélf bekrompen hilarisch gezien. Wist u dat schoonheid relatief is? Wist u dat men ook racistisch kan zijn tegenover het Germaanse/Noordische/Keltische?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 5 december 2004 om 01:34. |
|
![]() |
![]() |