![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan ook niet anders want de meeste werkende mensen zittten ook in Vlaanderen... en die moeten inleveren voor de franstaligen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel is trouwens misleidend. Die 1,2 miljoen gezinnen moeten dan maar zoals de overige 5 miljoen gewoon zelf een auto kopen.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1.200.000 gezinnen zonder auto, dankzij groen... Ik heb geen rijbewijs , dus ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 augustus 2020 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in ieder geval hoe langer hoe meer bakfietsen... in tal van verschillende variaties, zoals recent deze 'zelf ineen geknutselde, (vroeg me af hoe die uberhaupt zoiets groots in beweging krijgt) lol':
![]() |
![]() |
![]() |