![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar mag toch wat service tegenover staan. Maximale winst ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voordeel nu is wel dat er veel plaatsen vrij zijn en dat je dus kieskeurig kan zijn. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 augustus 2020 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te laat, het mensje is ondertussen al een aantal jaren dood. Op het einde vel over been, totaal uitgemergeld.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook zo iets horen zeggen. Uit de eerste hand. Madammeke had suikerziekte en at haar dessert nooit op, want ... en het drong maar niet tot haar door dat alle maaltijden en al haar eten heel precies uitgebalanceerd waren voor haar graad van diabeticus. Tot de huisdokter haar "kwaad" zei dat "ze moest".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel Vlaamse meisjes die ouderen hun kak willen opkuisen vindt je niet meer. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 augustus 2020 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reglementen van private bejaardenhuizen worden (na toetsing door inspectie, vanzelfsprekend) bepaald door de eigenaar. Die van de publieke bejaardenhuizen door de gemeenteraad/ocmw/... En als iemand zijn oud moederke thuis verzorgt, dan ... moogt gij dat zelf doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kost een verblijf in een woonzorgcentrum tegenwoordig? 60 euro?
Hoe lang staat jouw auto in de herstelplaats, vooraleer het uurloon de 60 euro gepasseerd is? En jouw auto staat daar niet in zijn eigen kamerke, met eten en drinken, animatie, een verzorgende ook 's nachts, meubilair, verwarming ...
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=pWso-qRaIlM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met als reactie: Speciaal voor mijn moeder , aub !! Als dan de boodschap nog niet doordringt in het rusthuis .... Mijn ouders (RIP) zijn allebei reeds overleden , mijn vader al een dikke 20 jaar , moeder een paar jaar geleden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou kunnen. Niet alle rusthuizen zijn recent gebouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2000 euro per maand is geen uitzondering. Als pa of ma niet hebben gespaard kunnen de kinderen bijleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden te weinig personeel , en alles moest rap rap gaan , maar .... ik gaf niet af , ik bleef bij mijn tante TOTDAT ze gegeten had , en: .... "Ja , maar wij hebben onze planning gekregen" !! Ik zei dan , NEE !! Ik bracht hare afwas zelf wel naar de keuken of keukenwagen die er stond !! Het interesseerde me geen reet of ze achterliepen of niet !! Ik reageerde nog , mijn tante is een levend mens , geen nummer die jullie betaalt !! Elke keer als ik daar was .... vriendelijk was blijkbaar ineens uitgevonden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 26 augustus 2020 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat er meer aandacht mag gegeven worden aan onze ouderen inplaats van aan de vele asielcentra die men uit de grond stampt om wat lieden die uit andere landen komen zorg en onderdak in te geven. Ik doe al redelijk wat jaren 'mantelzorg' voor mijn beide ouders en daar zet je voor een groot deel je eigen leven met opzij maar zij zijn het waard en dat is een keuze.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 augustus 2020 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de prijs niet, die gaat eerder stijgen vrees ik. Je kan nu echter kiezen: goedkoop of duur. Vroeger moest je nemen wat er beschikbaar was of anders maanden wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn tante betaalt 1450 kamer alleen. 3 maaltijden per dag TV verwarming electriciteit poetsdienst tuin activiteiten......Wie een huishuur moet betalen is goedkoper af in een rusthuis. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 augustus 2020 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |