![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Wie ben ik maaar....
In lang vervlogen tijden was Merlijn de tovenaar en co er blijkbaar toe in staat met "slangenhaar en vierkant rond patteke" te maken en dit als de oplossing met toverstaf over de wereld te verspreiden. oeps nu lukt dat niet meer. Moet men op zoek naar vaccin dat via veel testen bewijzen niets verkeert te doen toch de ziekte kan neutraliseren. Alleen door zelf gezond verstand te gebruiken en er ons persoonlijk aan te houden veilig te handelen zal tot dan geleefd moeten worden. Sluiten van café zijn alleen toestanden dat de politiek gebruikt om zichtbaar iets te doen als bewijs dat de politiek iets doet. Waarom werd toegestaan dat de mensen risico vergroten op verspreiding van corona door reizen toe te laten....Terwijl het eerst geen probleem was om bedrijven en zelfstandigen hun zaak plat te leggen die geen vakbond afgevaardigde in het bedrijf hadden. Want bedrijven met vakbond afgevaardigden mochten wel verder geld verdienen, wel economisch overleven... Volgens mij word de rieele corona problematiek echter misbruikt door alle politieke middens aan de macht ter wereld om hun eigen zeer belabberde economische toestanden te verbergen. De mis toestanden die sinds 1990 is ontstaan door lening op lening op lening op lening ....in kwadraat uit te voeren en dit dan te catalogiseren als economische groei om hun goed belijd te insinueren; >> terwijl de schuldenbergen kraters verwezenlijkt tot in het diepste punt van de wereld bol, de verwoestend lava bereikte dat de westerse wereld economische systeem lijkt volledig op te branden. Trump ging NIET naar Davos in Zwitserland, was nutteloos stelde hij.... en plots ging hij holderderbolder wel naar Davos .... en toen hij net terug was in de VS werd in de pers en op TV voor het eerst over een nieuwe virus geschreven ...iets in het verre China..... Conclusie corona misbruik....Waardoor de nationale banken met uitvlucht van de corona nu steeds meer met nieuw bijgedrukt geld strooien om de boel nog even recht te houden. (tot na de Verkiezing in de VS???) Corona word dus gebruikt om toestemming te vergaren van de bevolking om nog veel meer schulden te maken......
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 oktober 2020 om 21:27. |
![]() |
![]() |